Przepraszam, że odświeżam ale mam pytanko
Jak zrobić aby kupowanie się odblokowywało np po 10 zabiciach.
Po 10 zabójstwach:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <CSWeaponsUtil>
new zabojstwa[33];
public plugin_init()
{
register_plugin("Wtyczka", "1.0", "BlackDead");
register_event("DeathMsg", "SmiercGracza", "a");
}
public SmiercGracza()
{
zabojstwa[read_data(1)] ++;
}
public CS_OnBuyItem(id, weaponid)
{
if(zabojstwa[id] => 10) return PLUGIN_CONTINUE;
new wstats[8], wbodyhits[8];
get_user_stats(id,wstats,wbodyhits);
if(wstats[0]<=10)
{
if(weaponid == CSW_M249)
{
client_print(id, print_center, "Nie mozesz kupic maszynowki");
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Po 10 sekundach od rozpoczęcia rundy:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <CSWeaponsUtil>
new bool:odblokuj;
public plugin_init()
{
register_plugin("Wtyczka", "1.0", "BlackDead");
register_event("HLTV", "HLTV", "a", "1=0", "2=0");
}
public HLTV()
{
odblokuj = false;
set_task(10.0, "task_odblokuj")
}
public task_odblokuj()
{
odblokuj = true;
}
public CS_OnBuyItem(id, weaponid)
{
if(odblokuj) return PLUGIN_CONTINUE;
new wstats[8], wbodyhits[8];
get_user_stats(id,wstats,wbodyhits);
if(wstats[0]<=10)
{
if(weaponid == CSW_M249)
{
client_print(id, print_center, "Nie mozesz kupic maszynowki");
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik BlackDead668 edytował ten post 28.05.2015 16:58
https://cs-staraszkola.pl // Stare dzieje. Zapraszam do kontaktu jeśli ktoś chętny do podjęcia wspólnej reaktywacji lub jakiejś fuzji
Potrzebni ludzie do prowadzenia serwerów (Mogę dostarczyć za darmo serwery, zyski dla prowadzących).
----------------
Wykonam strony, sklep, aplikacje. Przyjmę zlecenia pluginów
amxx/sourcemod i inne.