Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Funkcja do sklepu
#1
Napisano 29.12.2011 19:33
#2
Napisano 29.12.2011 21:20
#3
Napisano 29.12.2011 22:18
monety[id] += 5;
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
lub dla nowego codmoda
monety[id] += 5;
cod_set_user_perk(id, 0, 0)
#4
Napisano 30.12.2011 10:02
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <colorchat>
new d_apteczka, d_defuser, d_doswiadczenie, m_exp1, m_exp2, m_exp3, m_losowe, m_sprzedaj;
#define PLUGIN "Sklep"
#define VERSION "6.1"
#define AUTHOR "H.W.D.P"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /sklep", "Sklep");
}
public Sklep(id)
{
new tytul[25], dolary[25], monety[25];
format(tytul, 24, "\Y~~~~~\rSKLEP\y~~~~~");
formatex(dolary, 64, "Place \rDolarami");
formatex(monety, 64, "Place \rMonetami");
new menu = menu_create(tytul, "Sklep_Handler");
menu_additem(menu, dolary, "1");
menu_additem(menu, monety, "1");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
SklepDolary(id)
}
case 1:
{
SklepMonety(id)
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public SklepDolary(id)
{
d_apteczka = get_cvar_num("shop_apteczka");
d_defuser = get_cvar_num("shop_defuser");
d_doswiadczenie = get_cvar_num("shop_doswiadczenie");
new tytul[25], apt[65], def[65], dos[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yH.W.D.P");
formatex(apt, 64, "Apteczka \r[Dostajesz losowa ilosc HP] \yKoszt:\r 6000$", d_apteczka);
formatex(def, 64, "Defuser \r[Zestaw do rozbrajania] \yKoszt:\r 100$", d_defuser);
formatex(dos, 64, "Doswiadczenie \r[Dostajesz losowy exp] \yKoszt:\r 16000$", d_doswiadczenie);
new menu = menu_create(tytul, "SklepDolary_Handler");
menu_additem(menu, apt, "1");
menu_additem(menu, def, "1");
menu_additem(menu, dos, "1");
menu_display(id, menu);
}
public SklepDolary_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= 6000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-6000);
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 150 );
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles 150 HP .!");
}
if(kasa < 6000)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!");
}
case 1:
{
if(kasa >= 100)
{
give_item(id, "item_thighpack")
cs_set_user_money(id, kasa-10);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles zestaw do rozbrajania .!");
}
if(kasa < 100)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!");
}
case 2:
{
if(kasa >= 16000)
{
cs_set_user_money(id, kasa-16000);
new exp = cod_get_user_xp(id);
new losowy = random_num(25, 350);
cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
ColorChat(0,GREEN, "[SKLEP] Dostales %i EXP'a!", losowy .!);
}
if(kasa < 16000)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04hajsu .!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
public SklepMonety(id)
{
m_exp1 = get_cvar_num("shop_c_exp1");
m_exp2 = get_cvar_num("shop_c_exp2");
m_exp3 = get_cvar_num("shop_c_exp3");
m_losowe = get_cvar_num("shop_c_losowe");
m_sprzedaj = get_cvar_num("shop_c_sprzedaj");
new tytul[25], exp1[65], exp2[65], exp3[65], los[65], spr[65];
format(tytul, 24, "\rSklep by \yH.W.D.P");
formatex(exp1, 64, "200 expa : \r10 \yMonet", m_exp1);
formatex(exp2, 64, "300 expa : \r15 \yMonet", m_exp2);
formatex(exp3, 64, "500 expa : \r25 \yMonet", m_exp3);
formatex(los, 64, "Losowe Perki : \r10 \yMonet", m_losowe);
formatex(spr, 64, "Sprzedaj Perki : \r+5 \yMonet", m_sprzedaj);
new menu = menu_create(tytul, "SklepMonety_Handler");
menu_additem(menu, exp1, "1");
menu_additem(menu, exp2, "1");
menu_additem(menu, exp3, "1");
menu_additem(menu, los, "1");
menu_additem(menu, spr, "1");
menu_display(id, menu);
}
public SklepMonety_Handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
new kasa = cs_get_user_money(id);
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
if(kasa >= m_exp1)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1);
new exp = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_xp(id, exp+200)
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 200 EXP'a .!");
}
if(kasa < m_exp1)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
}
case 1:
{
if(kasa >= m_exp2)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1);
new exp = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_xp(id, exp+300)
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 300 EXP'a .!");
}
if(kasa < m_exp2)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
}
case 2:
{
if(kasa >= m_exp3)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_exp1);
new exp = cod_get_user_xp(id);
cod_set_user_xp(id, exp+500)
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales 500 EXP'a .!");
}
if(kasa < m_exp3)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
}
case 3:
{
if(kasa >= m_sprzedaj)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");
}
if(kasa <m_sprzedaj)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet .!");
}
case 4:
{
if(kasa >= m_losowe)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_losowe);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Kupiles losowy perk!");
}
if(kasa < m_losowe)
ColorChat(0,GREEN, "^x04[SKLEP] ^x01Zapomnij, masz za malo ^x04monet!");
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE
}
Użytkownik H.W.D.P edytował ten post 30.12.2011 10:04
#5
Napisano 30.12.2011 10:12
jeśli dodasz tutaj np. Monety[id] += 5; to takif(kasa >= m_sprzedaj)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");
#6
Napisano 30.12.2011 10:34
if(kasa >= m_sprzedaj)
{
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1);
Monety[id] += 5;
client_print(id, print_chat, "[SKLEP] Dostales +5 monet .!");
#7
Napisano 30.12.2011 11:03
#8
Napisano 30.12.2011 13:54
cs_set_user_money(id, kasa-m_sprzedaj);
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












