1. Podmiana modelów graczy tak jak na jb ale ja chce na inny serwer
2. Podmiana modelów admina i w tt i w ct
Ps mam swoje modele
kto zrobi karma leci
Z góry THx
Użytkownik Onyke edytował ten post 23.10.2011 10:33
Zmieniona nazwa tematu
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 23.10.2011 10:28
Użytkownik Onyke edytował ten post 23.10.2011 10:33
Zmieniona nazwa tematu
Napisano 23.10.2011 10:38
"stara ścieżka modelu/model.mdl" "nowa ścieżka modelu/model.mdl"
"models/v_knife.mdl" "models/nowe/v_knife.mdl"
Użytkownik Waldi:* edytował ten post 23.10.2011 10:38
Napisano 23.10.2011 12:21
Napisano 23.10.2011 12:33
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> public plugin_init() { register_plugin("AMX Admin Model", "1.1.1", "whitemike") register_event("ResetHUD", "resetModel", "b") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { precache_model("models/player/admin_ct/admin_ct.mdl") precache_model("models/player/admin_te/admin_te.mdl") return PLUGIN_CONTINUE } public resetModel(id, level, cid) { if (get_user_flags(id) & ADMIN_KICK) { new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) if (userTeam == CS_TEAM_T) { cs_set_user_model(id, "admin_te") } else if(userTeam == CS_TEAM_CT) { cs_set_user_model(id, "admin_ct") } else { cs_reset_user_model(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Napisano 23.10.2011 12:45
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <cs_player_models_api>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "Jail Models - Admin";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new const gModelAdminCT[] = "admin_ct";
new const gModelAdminCTPobieranie[] = "models/player/admin_ct/admin_ct.mdl";
new const gModelAdminTT[] = "admin_tt";
new const gModelAdminTTPobieranie[] = "models/player/admin_ttadmin_tt.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(gModelAdminCTPobieranie);
precache_model(gModelAdminTTPobieranie);
}
public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
return HAM_IGNORED;
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id);
if(get_user_flags(id) & ADMIN_BAN)
{
if (userTeam == CS_TEAM_T)
{
cs_set_player_model(id, gModelAdminTT);
}
else if(userTeam == CS_TEAM_CT)
{
cs_set_player_model(id, gModelAdminCT);
}
else
{
cs_reset_player_model(id);
}
}
return HAM_IGNORED;
}
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const gNazwaPluginu[] = "Jail Models - Admin";
new const gWersjaPluginu[] = "0.1";
new const gAutorPluginu[] = "MisieQ";
new const gModelGracz[] = "gracz";
new const gModelGraczPobieranie[] = "models/player/gracz/gracz.mdl";
public plugin_init()
{
register_plugin(gNazwaPluginu, gWersjaPluginu, gAutorPluginu);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn", 1);
}
public plugin_precache()
{
precache_model(gModelGraczPobieranie);
}
public fwSpawn(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
return HAM_IGNORED;
static CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id);
switch(team)
{
case(CS_TEAM_T):
{
set_user_info(id, "model", gModelGracz)
entity_set_int(id, EV_INT_body, random_num(0, 2))
}
case(CS_TEAM_CT):
{
set_user_info(id, "model", gModelGracz)
entity_set_int(id, EV_INT_body, 3)
}
}
return HAM_IGNORED;
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych