Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * - 4 głosy

JailBreak gangi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
99 odpowiedzi w tym temacie

#21 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 11.11.2011 22:40

Nie.

Musisz mieć po prostu odpowiedni colorchat.

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 11.11.2011 22:42

  • +
  • -
  • 2
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#22 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:1 301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 12.11.2011 14:41

Mi to na serwerze nie działa

L 11/12/2011 - 11:16:46: [AMXX] Plugin ("jb_gangs.amxx") is setting itself as failed.
L 11/12/2011 - 11:16:46: [AMXX] Plugin says: [JB Gangs] Gang already exists:
L 11/12/2011 - 11:16:46: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jb_gangs.amxx")
L 11/12/2011 - 11:16:46: [AMXX] Run time error 1: forced exit
L 11/12/2011 - 11:16:46: [AMXX]    [0] jb_gangs.sma::LoadGangs (line 1181)
L 11/12/2011 - 11:16:46: [AMXX]    [1] jb_gangs.sma::plugin_init (line 137)

  • +
  • -
  • 1

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#23 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.11.2011 02:27

Przetestuje u siebie i dam znać.
  • +
  • -
  • 2
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#24 ShaRk.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:94
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Krk
Offline

Napisano 13.11.2011 08:46

Podoba mi się, pewnie będę tego używać +.

#25 wendigos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 14.11.2011 17:06

Zeby to dzilalo trzeba miec baze danych?
Wrzucilem pliki dodalem plugin do plugins.ini i nie dziala :/

Cvary tez dodalem i nie dziala
jb_gang_cost 5000
jb_health_cost 16000
jb_stealing_cost 16000
jb_gravity_cost 16000
jb_damage_cost 16000
jb_stamina_cost 16000
jb_weapondrop_cost 16000
jb_health_max 40
jb_stealing_max 100
jb_gravity_max 30
jb_damage_max 70
jb_stamina_max 50
jb_weapondrop_max 100
jb_health_per 2
jb_stealing_per 300
jb_gravity_per 5
jb_damage_per 1
jb_stamina_per 5
jb_weapondrop_per 1
PS. Posiadam beze danych na xaa.pl ale nie wiem jak dodac do niej te gangi ;P

Użytkownik wendigos edytował ten post 14.11.2011 17:36

  • +
  • -
  • 0

#26 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2011 13:46

Zapewne w konsoli masz błąd że nie posiadasz pluginu do obsługi colorchat

[AMXX] Plugin "jb_gangs.amxx" failed to load: Module/Library "chatcolor" required for plugin. Check modules.ini.

https://forums.allie...ead.php?t=94960

Sciagnijcie plik amxx z tamtego tematu i dopiszcie do plugins.ini.
  • +
  • -
  • 2
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#27 wendigos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 15.11.2011 15:36

Aby gangi sie zapisywaly trzeba miec baze danych?
  • +
  • -
  • 0

#28 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2011 15:51

Nie trzeba mieć.
Jest to sqlvault i zapisuje jak SQLITE [lokalnie tworzy]

Czy ktoś jest zainteresowany wersją z zapisem na nick?
Taką używa mój serwer i większych błędów nie ma :)

Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 15.11.2011 15:53

  • +
  • -
  • 2
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#29 wendigos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 15.11.2011 16:34

Wlasnie mialem o tym napisac, jest mozliwosc zapisu na nick?xD
  • +
  • -
  • 0

#30 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.11.2011 16:56

Oczywiście że jest- zrobię jedną poprawkę [vicelider] i postaram się to dziś wrzucić :)
  • +
  • -
  • 2
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#31 wendigos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 17.11.2011 17:43

Dziwne bo speed i gravitka zaczynają działac kiedy zabijemy jakiegos CT. I ta kradziez zabiera 10000000 kasy ;/

Użytkownik wendigos edytował ten post 17.11.2011 17:43

  • +
  • -
  • 0

#32 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 19.11.2011 01:05

DODANO ZAPIS NA NICK I NOWĄ WERSJĘ :>!

Tym razem wygląda to trochę inaczej.

Gang zakłada się za $ [Posiadam u siebie XPMODA na $$$ więc tak to ustawiłem]
Natomiast za zabijanie/ przeżywanie itp dostaje się REPUTACJE.

Za reputacje można zakupić umiejętności.

Jest także dostępny vicelider[Buguje się i nie mam czasu się z tym bawić na razie :(]

Pozdro, u mnie na razie sprawuje się dobrze [Oprócz vicelidera]

Jeżeli macie jakieś błędy to piszcie, postaram się pomóc w miarę możliwości.
[Ciągle się uczę i mój cały czas pochłania diablomod]

Niedługo postaram się wrzucić przeróbkę JailXPMOD [Kompatybilną z tym pluginem]

Załączone pliki


Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 19.11.2011 01:10

  • +
  • -
  • 2
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#33 wendigos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 19.11.2011 10:00

Tylko mi nie dziala ta nowa wersja?
img.pl - prosty i szybki hosting zdjęć
unknown            unknown     unknown           jb_gangs_1.1_ad  bad load
[AMXX] Invalid Plugin (plugin "jb_gangs_1.1_admins.amxx")L 11/19/2011
PS. Najlepiej wrzuc skompilowany .amxx

Użytkownik wendigos edytował ten post 19.11.2011 10:15

  • +
  • -
  • 0

#34 Nutek.

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:GrD
Offline

Napisano 19.11.2011 21:20

Mógłbyś wrzucić tego XPMODA na $$$? ^^
  • +
  • -
  • 0

#35 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 01:18

Proszę, masz tu skompilowany plik.

Co do XPMODA to pewnie da się zrobić, ale niczego na razie nie obiecuję :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#36 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 20.11.2011 16:55

Mam problem, statystyki gangu resetują mi się po zmianie mapy wie ktoś może dlaczego ?
  • +
  • -
  • 0

#37 Kapucha112

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:135
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.11.2011 17:40

Używasz nowszej wersji?

U mnie w nowszej wszystko jest OK.
  • +
  • -
  • 0
DiabloMod Reloaded? [90%]
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum :)

#38 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 20.11.2011 18:09

Tak, najnowszą

modules.ini

mysql
fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich
chatcolor
sqlvault_ex

Po prostu zrobimy gang zmieniamy mapę i juz gangu nie ma pisze none.

//
edit

to wina serwa kupiłem serwa na innym hosice i śmiga przepraszam za za niepotrzebny problem :)

Użytkownik forma edytował ten post 20.11.2011 18:41

  • +
  • -
  • 0

#39 wendigos

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:LOL
  • Lokalizacja:sdasd
Offline

Napisano 20.11.2011 19:00

Jest jakas komenda aby sprawdzic stan respektu?
  • +
  • -
  • 0

#40 forma

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 199
Profesjonalista

  • Postów:487
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 20.11.2011 20:04

Respekt pisze jak wpiszesz /gangi :l


A mam pytanko gdyż nie wiem od czego to na innym hostingu gangi zapisują sie a na gamesolu nie :l i wg jest jakaś komenda /gang w której masz to samo co w /gangi, wiesz może od czego to zależy?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych