http://www.youtube.com/watch?v=D4pX0wcVzi8
Konfiguracja:
w sma znajdziemy
#define TIME_SHOT 2.5 #define RANGE 60.0 #define DAMAGE 60.0tutaj ustawiamy właściwości perku i tak
TIME_SHOT określa ile trzeba czekać żeby móc znowu strzelić błyskawica standardowo jest to 2.5 sekundy
RANGE określa w jakiej maksymalnej odległości musi znajdować się gracz od gracza który dostał z pioruna tak aby on też dostał standardowo jest to 60.0 unitów
DAMAGE damage zadawane przez piorun standardowo jest to 60.0
standardowo błyskawica jest na broni p228 można to zmienić tutaj
new const iWeapon = CSW_P228; new const szWeapon[] = "weapon_p228";
pliki z archiwum potrzebne_pliki.rar wrzucamy do models i sound
palec_zeusa_perk.amxx 11,69 KB 181 Ilość pobrań
palec_zeusa_perk.sma 6,79 KB 833 Ilość pobrań
palec_zeusa_perk.amxx
potrzebne_pliki.rar 206,35 KB 901 Ilość pobrań