Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Drop weapons on hit


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.03.2008 16:12

Drop weapons on hit

Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.

Instalacja:
standardowa http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki



#2 PEREF

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 27
Życzliwy

  • Postów:201
  • GG:
Offline

Napisano 30.06.2008 15:00

Plugin działa nieprawidłowo, wystarczy nacelować na rękę przeciwnika żeby broń mu wypadła ;/

#3 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.06.2008 15:41

Ogółem plugin dla mnie jest bez sensu.

Jak grałem na tym pluginie to w ogóle nie mogłem grać bo ciągle mi broń wypadała :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.06.2008 16:12

Patrzeac na ten kod, to chyba by mozna bron wybijac nozem z 30 metow :D

Szkoda ze jak chce testowac na botach, to mam crasha https://amxx.pl/publ...tyle_emoticons/default/beksa.gif
  • +
  • -
  • 0

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.06.2008 19:02

Oooo Miczu :D Mam pomysł ^^ Udało by Ci się żeby zamiast wypadania broni traciło się HP jak walisz z noża z tych 30 metrów ? :D :D :D
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.06.2008 19:11

Trace_line (czy jak sie nazywa ta komenda - nie chce patrzec w kod) uzywamy do sprawdzania, w co celujemy myszka (lub inna podobna komenda), jesli gracz, to sprawdzamy jaka jest odleglosc miedzy graczami, a potem tylko fake_demage i zabieramy hp. Aha i spawdzic jaka bron sie ma wyjetą (czy noz).

Abes_Ziomal, jaki sens ma taki plug w ogóle? ;>
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 30.06.2008 19:18

Sens - 4fun ^D^ ^D^ ^^

Proszę :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Gość__*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 30.06.2008 20:23

Miczu, pisałeś jak mnie w domy nie było. Jak coś to się pomyśli xP

#9 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.06.2008 20:36

#include <amxmodx>

#include <fakemeta>

#include <engine>

 

#define PLUGIN "Range Knife damage"

#define VERSION "-1.0"

#define AUTHOR "mICZU"

  

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	

	register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine");

	register_cvar("m_rkd","5.0")

}

 

public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace)

{

	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))

		return FMRES_IGNORED;

	

	new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit);

	new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup));

	

	if(!is_user_alive(Hited))

		return FMRES_IGNORED;

	

	new clip,ammo

	new weaponID = get_user_weapon(id,clip,ammo)

	

	if(weaponID == CSW_KNIFE)

	{

		if(get_user_team(id) != get_user_team(Hited))

		{

			new Float:demage = get_cvar_float("m_rkd")

			

			if(HitGroup & 1<<1)

			{

				demage = demage *5.0

			}

			else if(HitGroup & 1<<2)

			{

				demage = demage *3.0

			}

			else if(HitGroup & 1<<3)

			{

				demage = demage *4.0

			}

			else if((HitGroup & 1<<4) || (HitGroup & 1<<5))

			{

				demage = demage *2.0

			}

			fakedamage(Hited,"Miczu",demage,64)

		}

	}

	return FMRES_IGNORED;

}
Prowizorka, wymaga poprawek
  • +
  • -
  • 0

#10 OmN

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 01.07.2008 15:27

Dobry modzik :]
  • +
  • -
  • 0

#11 Boltos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:78
  • Lokalizacja:xxx
Offline

Napisano 24.01.2009 13:17

a zeby ten plugin jakoś naprawić sie nie da??bo pomysł jest bardzo ciekawy.
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.01.2009 14:48

Ale w jakim sensie naprawic? On jest sprawny. Jest po to aby wypadala bron jak sie w nia strzeli i tu nie ma nic do naprawiania :P
  • +
  • -
  • 0

#13 PawciX

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:Kotlarnia City ;D
Offline

Napisano 24.01.2009 19:45

Coś mi nie działa xD. Ale chyba wiem dlaczego.
  • +
  • -
  • 0

#14 Muffin

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:poHato?
Offline

Napisano 20.02.2009 23:13

Eej to działa poprawnie?(jak się strzeli w reke to wypada broń?Czy jest zrąbane i jak się tylko naceluje?)

Fajny by był na 4FUN i Real MOda:)
  • +
  • -
  • 0

#15 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 21.02.2009 07:12

Eej to działa poprawnie?(jak się strzeli w reke to wypada broń?

Plugin który powoduje, że po strzale w ręke wypada broń.


  • +
  • -
  • 0

#16 wanil

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Counter Strike
Offline

Napisano 28.08.2009 10:26

T O DZIAŁA C Z Y NIE DZIAŁA ?!

#17 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 981
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.08.2009 11:22

działa :mur:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych