Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Klasa kucacz

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sn1p3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.06.2011 10:44

Witam mam taki o to problemik kombinuje przy klasie kucacz i chciałem ją lekko przerobić a mianowicie

By podczas kucania byla tylko widoczna przy broniach usp,deagle,glock w przypadku innych borni podczas kucania jak wylosuje np. awp/scout byla widoczna na kucaka i teraz pytanie z mojej strony brzmi jakie wartości bądź ustawienia trzeba wpisać to tego sma pliku

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Kucacz";
new const opis[] = "Podczas kucania jest niewidzialny";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_M3;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl.", nazwa);
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
ColorChat(id, RED, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


Swoją uwagę skupiłem głównie na zabawie przy tej części lecz i tak nie wiem co tak poprawić

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if(get_user_weapon(id) != CSW_AWP)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}


jak ktoś ma chwilę niechaj mi ogarnie ten kod w całość z tymi dodatkami bo ja nie mam aż tak dużych zdolności znania języka delphi i możliwości komponowania kodu :(
  • +
  • -
  • 0

#2 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 13.06.2011 12:11

Zrób tak:
public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE | CSW_USP | CSW_DEAGLE | CSW_GLOCK18)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

albo

public client_PreThink(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_DEAGLE)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_USP)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

        new button = get_user_button(id);
	if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_GLOCK18)
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
	else
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Myślę że raczej ten pierwszy sposób będzie działać ale cóż pewny nie jestem czy w ogóle któryś działa.
Ps. Nie wiem czy się pomyliłeś ale zauważyłem że napisałeś coś takiego:

By podczas kucania byla tylko widoczna przy broniach usp,deagle,glock w przypadku innych borni podczas kucania jak wylosuje np. awp/scout byla widoczna na kucaka


  • +
  • -
  • 1

#3 sn1p3r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.06.2011 13:37

tak tak rozchodzi mi się o to by widocznosc przy broniach usp,deagle,glock byla przeliczajac na pkt z 255 redukowana do 20 a przy broniach nie dostosowanych do klasy takich jak awp/scout które można uzyskać z perków była równa 255 pkt czyli standardowo :) sorki ze błąd i + za zwrócenie uwagi i weż jeszcze raz jak możesz zerknij w to i popatrz
  • +
  • -
  • 0

#4 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 163
Profesjonalista

  • Postów:453
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 13.06.2011 14:17

BliBs_Pl napisał ci w pierwszym poscie jak masz zrobić. I to powinno działać

public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

new button = get_user_button(id);
if(button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE | CSW_USP | CSW_DEAGLE | CSW_GLOCK18)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 5);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}

Użytkownik Szybcioor edytował ten post 13.06.2011 14:17

  • +
  • -
  • 0

#5 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 13.06.2011 15:00

Masz tu gotowe .sma
Mam nadzieję że już umiesz .amxx zrobić.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#6 sn1p3r

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:43
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.06.2011 15:06

danke :)

Dodano 14 czerwiec 2011 - 11:35:
sprawdziłem dzisiaj te klase i jednak nie działa poprawnie prosił bym jak ktoś może o skomponowanie jej ustawien stosownie do takiego czegos jak k by widocznosc przy broniach usp,deagle,glock byla przeliczajac na pkt z 255 redukowana do 20 a przy broniach nie dostosowanych do klasy takich jak awp/scout które można uzyskać z perków była równa 255 pkt czyli standardowo
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych