Szukam blokady HE po 10 sekundach.
.sma i .amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
He 10 sekund
Temat rozp.
Hajtowy
, 29.04.2011 13:55
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.04.2011 13:55
#2
Napisano 29.04.2011 13:58
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"
new bool: costam=true
new hejcz[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 10 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1
}
}
}
public runda() set_task(10.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "10 sekund minelo !")
}
}
}
public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
#3
Napisano 29.04.2011 13:59
Ok, dzięki. Przekomplikuje i wrzucę sobie.
Leci +
Można zamknąć.
Leci +
Można zamknąć.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









