pod
new doswiadczenia_za_zabojstwo;
new doswiadczenie_za_bombe;
dodajemy zmienną pomocniczą
new ItemLek[33];
do plugin_init() dodajemy
register_clcmd("lekarz", "Lekarz");
Dodajemy klase wg poradnika
[QTM COD:MW Mod] Jak dodać nową klasę - AMXX.pl: Support AMX Mod X
u mnie będzie to LekarzWoj. Dodajemy pod brońmi funkcje Lekarz(id);
case LekarzWoj:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
Lekarz(id);
}
a na sam koniec pluginu dodajemy
public Lekarz(id)
{
if(klasa_gracza[id] == LekarzWoj)
{
set_hudmessage(255, 212, 0, 0.75, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
if(ItemLek[id]==1)
{
cod_add_wskrzes(id, 0)
ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
ItemLek[id]=2
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Apteczka");
}
else
{
ilosc_apteczek_gracza[id] = 0;
cod_add_wskrzes(id, 1)
ItemLek[id]=1
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Item:Wskrzesanie");
}
}
else
client_print(id,print_chat,"To Tylko Dla lekarzy Wojskowych")
}
Ktoś kto ma klase lekarz wojskowy gdy wpisze w konsoli lekarz zmieni mu się item z Apteczki na wskrzeszanie
Jak chemy na klawisz ustawiamy w CmdStart
if(klasa_gracza[id] == LekarzWoj)
{
client_cmd(id,"bind x lekarz")
}
bedzie zmieniał itemy klawiszem x
Wiem wiem pewnie można to było inaczej łatwiej napisać no ale ten sposób jest krótki i ważne że działa.
Błędy pisać i co możnaby poprawić
Użytkownik CheQ edytował ten post 29.02.2012 13:33