Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Uwolnienie hostów - id uwalniającego


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 12.11.2010 11:19

Przeszukałem alliedmods i amxx.pl ale nadal mam tylko część.

public allhostage_rescue()
{
new aPlayers[32], iNum, i;
get_players( aPlayers, iNum, "ae", "CT" );

for(i=0; i<iNum; i++)
{
new id = aPlayers[i];
client_print(id,print_chat,"Zakladnicy uwolnieni")// wyswietla sie wszystkim ct

}
}


No okey, mam id wszystkich CT, a jak mogę pobrać ID tego co je uwolnił? Tylko tego.

Użytkownik Change edytował ten post 12.11.2010 11:23

  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 12.11.2010 12:15

Najpierw
register_logevent("hostage_rescued", 3, "2=Rescued_A_Hostage");

potem
public hostage_rescued() {
new id = get_loguser_index();
if(is_user_connected(id))
client_print(id, print_chat, "Zakladnicy uwolnieni") // wyswietla sie wszystkim ct, bo przecież i tak tt nie może uratować hostów

}

no i na koniec
stock get_loguser_index() {
new loguser[80], name[32];
read_logargv(0, loguser, 79);
parse_loguser(loguser, name, 31);

return get_user_index(name);
}


A tak trochę po za tematem, to
get_players( aPlayers, iNum, "ae", "CT" );

nie zawsze dobrze zwraca graczy, wiem z własnego doświadczenia.

Użytkownik sebul edytował ten post 12.11.2010 12:25

  • +
  • -
  • 2

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych