Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Zapisywanie adresów IP


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 03.03.2008 19:25

*
Popularny

Witam to jest takie cos jak amx_ip tylko ze lepsze :D zapisuje ip wszystkich graczy ( w tym cheaterów jak znajdzie)

opis ogólny

Zapisuje wszystkie adresy IP osób które byly na serwerze w pliku. Dodatkowo oczywiście nick oraz godzina - czyli ktoś Ci mówi że był cziter, daje Ci demko i już nie ma problemu z złapaniu jego IP."

Kod:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "IPLog"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RaYden"

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)   
}

public client_authorized(id)
{
    if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

    new Name[33],ip[16],SteamID[33]
    get_user_name(id, Name, 32)
    get_user_ip(id, ip, 15, 1)
    get_user_authid(id , SteamID , 32)
   
   
    log_to_file("IPLog.txt","  Name: %s | STEAMID: %s | IP: %s ^n",Name,SteamID,ip)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

zapisuje: /cstrike/addons/amxmodx/logs/iplogs

Załączone pliki

  • Załączony plik  logs.rar   1,9 KB  2335 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 8

#2 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 19.07.2009 06:23

Działa wszystko pieknie, gz za plug.
  • +
  • -
  • 0

#3 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 19.07.2009 09:29

Korzystałem już z tego, lecz z "rozszerzonej wersji";
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#include <dbi>

#define PLUGIN "IPLog"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RaYden"


new g_sqlHost[66]
new g_sqlUser[36]
new g_sqlPass[46]
new g_sqlDb[26]
new g_sqlTable[64] = "Steam IDs and IPs"

new Sql:sql
new Result:result
new bool:g_boolsqlOK = false

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    set_task(0.4,"SetSQL")
}

public SetSQL()
{
    get_cvar_string("amx_sql_host",g_sqlHost,65)
    get_cvar_string("amx_sql_user",g_sqlUser,35)
    get_cvar_string("amx_sql_pass",g_sqlPass,45)
    get_cvar_string("amx_sql_db",g_sqlDb,25)

    new szError[36]
    sql = dbi_connect(g_sqlHost,g_sqlUser,g_sqlPass,g_sqlDb,szError,35)

    if (sql <= SQL_FAILED) 
    {
        log_amx("[Command Log] Couldn't connect to Database^nUsing Host:%s , User %s , db %s",g_sqlHost,g_sqlUser,g_sqlPass,g_sqlDb)
        g_boolsqlOK = false
        dbi_close(sql)
        return
    }

    dbi_query(sql,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `name` VARCHAR( 36 ), `auth` VARCHAR( 32 ) NOT NULL, `ip` VARCHAR( 32 ) NOT NULL, `date` VARCHAR( 32 ) NOT NULL, `time` VARCHAR( 32 ) NOT NULL,`serverip` VARCHAR( 36 ) NOT NULL,`map` VARCHAR( 36 ) NOT NULL ) COMMENT = 'Steam Id and IP Log Table' ",g_sqlTable)

    g_boolsqlOK = true
    return
}

public client_authorized(id)
{    
    if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

    new Name[33],AdminIP[32],SteamID[33], ServerIP[32]
    get_user_name(id, Name, 32)
    get_user_ip(id, AdminIP, 15)
    get_user_authid(id , SteamID , 32)
    get_cvar_string("ip", ServerIP, 31)
    LogSQL(id,AdminIP,ServerIP)
    
    //log_to_file("IPLog.txt","  Name: %s | STEAMID: %s | IP: %s ^n",Name,SteamID,ip)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public LogSQL(AdminID , AdminIP[32] , ServerIP[32])
{
    if(!g_boolsqlOK)
        return PLUGIN_CONTINUE
    new szAdminName[36], szAdminAuth[32],szDate[26],szMap[36],szTime[16],szServerIP[32]
    new szAdminIP[31]
    get_user_name(AdminID,szAdminName,35)
    remove_quotes(szAdminName)
    while(replace(szAdminName,35,"'","")) { }
    get_user_authid(AdminID,szAdminAuth,31)
    //get_user_ip(AdminIP, szAdminIP, 30, 0)
    get_time("%m-%d-%Y",szDate,25)
    get_time("%H:%M:%S",szTime,15)
    get_mapname(szMap,35)

    //if(szArgs[0] == 0)
    //    format(szArgs,100,"[i]None[/i]")
    new szError[126]
    result = dbi_query(sql,"INSERT INTO `%s` (`name`,`auth`,`ip`,`date`,`time`,`serverip`,`map`) VALUES ('%s','%s','%s','%s','%s','%s','%s');",g_sqlTable,szAdminName,szAdminAuth,AdminIP,szDate,szTime,ServerIP,szMap)

    if(result == RESULT_FAILED)
    {
        dbi_error(sql,szError,125)
        server_print("[Command Log] Couldn't insert new row.^nError:^n^"%s^"^n",szError)
        server_print("[Command Log] Stopping continuation of Command Logging.")
        dbi_free_result(result)
        dbi_close(sql)
        g_boolsqlOK = false
    }
    dbi_free_result(result)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 19.07.2009 11:29

a co ma rozszerzona wersja ?
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.07.2009 16:11

a co ma rozszerzona wersja ?

Zapis logów do bazy danych?
  • +
  • -
  • 0

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl


#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 19.07.2009 17:30

Przykład [ skróciłem, aby temat sie nie rozjeżdżał ];
L 07/19/2009 - 10:36:37: Log file started (file "cstrike/addons/amxmodx/logs/IPLog.txt") (game "cstrike") (amx "1.8.1.3746")
L 07/19/2009 - 10:36:37:   Name: *|NS|*SouQ | STEAMID: STEAM_0:1:7602676 | IP: 193.200.133.26 

L 07/19/2009 - 11:39:15:   Name: KUNEGUNDEKINTERAKA sv_ogar 0 | STEAMID: STEAM_0:1:19524661 | IP: 195.116.39.78 

L 07/19/2009 - 11:39:28:   Name: KUNEGUNDEKINTERAKA sv_ogar 0 | STEAMID: STEAM_0:1:19524661 | IP: 195.116.39.78 

L 07/19/2009 - 18:10:09:   Name: @szydlo@ | STEAMID: STEAM_0:0:20094304 | IP: 195.116.64.194 

L 07/19/2009 - 18:16:25:   Name: GIX___*<<ShitttTohru's>> | STEAMID: STEAM_0:0:12817449 | IP: 213.49.77.87 

  • +
  • -
  • 0

#7 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 19.07.2009 17:57

To samo jest w "niby" tym starszym tym co jest w tym poście.
  • +
  • -
  • 0

#8 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 21.07.2009 13:53

Mam te 1 logi i wszystko ok ładnie zapisuje tylko mankamentem jest to że wszystko do 1 pliku dziś jutro pojutrze itd do 1 pliku wrzuca.
Macie jakiś który zapisuje każdy dzień w oddzielnym pliku ?

#9 rryk

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:33
Offline

Napisano 14.08.2009 22:23

sorka za odświeżenie ale czy mógłby ktoś rozszerzyć plugin o zapisywanie mapy na której był owy gracz?
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 14.08.2009 22:30

Od takich spraw jest działa scripting
/*
+Mapa
*/
#include <amxmodx>

#define PLUGIN "IPLog"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RaYden"

new szMapName[32];

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)   
    get_mapname(szMapName, 31);
}

public client_authorized(id)
{
    if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

    new Name[33],ip[16],SteamID[33]
    get_user_name(id, Name, 32)
    get_user_ip(id, ip, 15, 1)
    get_user_authid(id , SteamID , 32)
   
   
    log_to_file("IPLog.txt","Map:%s ||  Name: %s | STEAMID: %s | IP: %s ^n",szMapName, Name,SteamID,ip)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#11 mARIaKa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.02.2010 15:59

Hmm. Czy ten PLIK w logs/iplosg.txt powstaje od razu ?
Czy ja go muszę stworzyc ?
Gralem na serwerze, wyszedlem, wszedlem do FTP i nie ma pliku..
Jak to dziala ?
  • +
  • -
  • 0

#12 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.02.2010 16:10

skompilowałeś ?
  • +
  • -
  • 0

#13 mARIaKa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.02.2010 16:17

TZN. sciagnelem ten zalacznik .rar.
  • +
  • -
  • 0

#14 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 552
Godlike

  • Postów:11 974
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.02.2010 16:34

nie dopisałeś do plugins.ini lub źle wrzuciłeś
  • +
  • -
  • 0

#15 mARIaKa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.02.2010 16:53

Nie , działa już wszystko.
Ten plik tworzy się po czasie
:)
  • +
  • -
  • 0

#16 ZiuTeK

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:507
  • Lokalizacja:inąd
Offline

Napisano 23.02.2010 17:25

Ale czy ja wiem czy mozna go nazwac lepszym od amx_ip ?
Na swoim forum mam od groma skarg gdzie ludzie podaja mi dowody IP lub steamID gracza a przy okazji dodatkowo czy to bylo zmienne czy stale IP i takie bany nieraz sa dawane z duzym opoznieniem.
Jakbym musial kazda skarge sprawdzac poprzez wejscie na FTP i grzebaniu w logach to bym sie chyba zarypal.
Nic nie zastapi amx_ip a to jest jedynie skromny dodatek, ktory jest ladnie opisany ale malo praktyczny.
Jak juz ktos ma na tyle ochoty zeby nagrac cziterowi demko to nie sprawi mu dodatkowego klopotu wpisanie amx_ip w konsoli i dorzuceniu jego Ip lub steamID

Użytkownik ZiuTeK edytował ten post 23.02.2010 17:26

  • +
  • -
  • 0

#17 mARIaKa

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:31
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.02.2010 16:48

Wgraj sobie TO i inny plugin podobny do tego, że na serwerze można wpisac amx_ip nick gracza..
i sprawa załatwiona.
  • +
  • -
  • 0

#18 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 29.09.2010 12:56

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "IPLog"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RaYden"

new szMapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
get_mapname(szMapName, 31);
}

public client_authorized(id) {
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

new Name[32], IP[32], SteamID[32], File[32], Data[9];
get_user_name(id, Name, 31);
get_user_ip(id, IP, 31, 1);
get_user_authid(id, SteamID, 31);
get_time("%Y%m%d", Data, 8);
format(File, 31, "IPLog_%s.log", Data);

log_to_file(File, "Mapa: %s || Nick: %s | SteamID: %s | IP: %s", szMapName, Name, SteamID, IP);
return PLUGIN_CONTINUE
}

Jak dla mnie najlepsza wersja, bez łączenia z bazą, bo jak dla mnie do takiego pluginu jest to zbędne... a może tylko dodatkowo jakieś niepotrzebne ścinki tworzyć na serwerze.
  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#19 Assorri

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Dawid
Offline

Napisano 26.04.2020 14:55

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "IPLog"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "RaYden"

new szMapName[32];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
get_mapname(szMapName, 31);
}

public client_authorized(id) {
if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_CONTINUE;

new Name[32], IP[32], SteamID[32], File[32], Data[9];
get_user_name(id, Name, 31);
get_user_ip(id, IP, 31, 1);
get_user_authid(id, SteamID, 31);
get_time("%Y%m%d", Data, 8);
format(File, 31, "IPLog_%s.log", Data);

log_to_file(File, "Mapa: %s || Nick: %s | SteamID: %s | IP: %s", szMapName, Name, SteamID, IP);
return PLUGIN_CONTINUE
}

Jak dla mnie najlepsza wersja, bez łączenia z bazą, bo jak dla mnie do takiego pluginu jest to zbędne... a może tylko dodatkowo jakieś niepotrzebne ścinki tworzyć na serwerze.

 

A tworzą się nowe pliki z zapisem IP? Czy jest tylko 1 plik i w nim się tylko to tworzy? Bo ten co jest w temacie to się tworzy 1 plik i się zapisuje tylko w nim

I gdzie to się zapisuje? Bo nigdzie znaleźć nie moge 


Użytkownik Assorri edytował ten post 26.04.2020 15:04

  • +
  • -
  • 0

#20 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 26.04.2020 15:51

Aleś odkopał teraz.

 


zapisuje: /cstrike/addons/amxmodx/logs/iplogs

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych