Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Wynik


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 01.10.2008 23:03

Wynik by MaKeL v 1.1

Opis:
Na początku każdej rundy wyswietla sie wiadomosc z wynikiem np:
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Instalacja:
Standard

//"Plugin powinien być w formie archiwum"
//Pavulon

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#2 PatrykSpec

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Osw City
Offline

Napisano 01.10.2008 23:22

fajne fajne ^D^
  • +
  • -
  • 0

#3 PeZeT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:80
Offline

Napisano 02.10.2008 05:57

Fajny plugin , przyda się na spary ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 02.10.2008 08:15

makel9, ładnie ...

#5 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.10.2008 08:46

No plugin bardzo przydatny ;) Dobra robota ;)
  • +
  • -
  • 0

#6 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 02.10.2008 12:47

Fajny plugin , przyda się na spary ;)

na sparach amx_off
  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 02.10.2008 14:43

na sparach amx_off


Nie koniecznie ;) Może być włączany tylko aby zapauzowane były wszystkie plugi dodatkowe
  • +
  • -
  • 0

#8 MafiaDL

    Naj-Najstarszy Moderator

  • Przyjaciel

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:3 492
  • GG:
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Warsaw
Offline

Napisano 02.10.2008 19:15

no przyda sie przyda
  • +
  • -
  • 0

#9 DreSzCzyK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:69
  • GG:
Offline

Napisano 02.10.2008 19:33

fajny pluginek wrzuce go na swój serwer. ^.^ ;>
  • +
  • -
  • 0

#10 redlaki

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Malbork
Offline

Napisano 10.10.2008 14:28

ReDBull o co ci chodzi ??

tylko,ze ten plugin sie nie restartuje od nowa jak jest restart z nozami i jak dasz resa ;/;/;/ :? :?
  • +
  • -
  • 0

#11 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 10.10.2008 15:54

Poprawiona wersja przez choyrack
Działa na restarty jednosekundowe:

/* Wynik by MaKeL v 1.1 */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Wynik"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "MaKeL"

#define MAXSLOTS 32

enum Color
{
    YELLOW = 1, // Żółty
    GREEN, // Zielony
    TEAM_COLOR, // Kolor dla Temu
    GREY, // Szary
    RED, // Czerwony
    BLUE, // Niebieski
}

new TeamInfo;
new SayText;
new MaxSlots;

new TeamName[][] =
{
    "",
    "TERRORIST",
    "CT",
    "SPECTATOR"
}

new bool:IsConnected[MAXSLOTS + 1];
new CT = 0
new TT = 0

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
	register_logevent("restart", 2, "1=Restart_Round_(1_second)")
	
    TeamInfo = get_user_msgid("TeamInfo");
    SayText = get_user_msgid("SayText");
    MaxSlots = get_maxplayers();

}

public restart(id) {
	CT = TT = 0
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public Nowa_Runda()
{
    if(CT == TT)
    {
        ColorChat(0, GREY, "Remis ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
    }
    if(CT > TT)
    {
        ColorChat(0, BLUE, "Antyterrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",CT,TT);
    }
    if(CT <TT)
    {
        ColorChat(0, RED, "Terrorysci ^x04prowadza ^x01%d : ^x01%d",TT,CT);
    }
   
       
   
}
public ct_win()
{
    CT++                                                                                                                           
   
   
}
public t_win()
{
    TT++
   
}
public client_putinserver(player)
{
    IsConnected[player] = true;
}

public client_disconnect(player)
{
    IsConnected[player] = false;
}

public ColorChat(id, Color:type, const msg[], {Float,Sql,Result,_}:...)
{
    static message[256];

    switch(type)
    {
        case YELLOW: // Yellow
        {
            message[0] = 0x01;
        }
        case GREEN: // Green
        {
            message[0] = 0x04;
        }
        default: // White, Red, Blue
        {
            message[0] = 0x03;
        }
    }

    vformat(message[1], 251, msg, 4);

    // Make sure message is not longer than 192 character. Will crash the server.
    message[192] = '^0';

    new team, ColorChange, index, MSG_Type;
   
    if(!id)
    {
        index = FindPlayer();
        MSG_Type = MSG_ALL;
   
    } else {
        MSG_Type = MSG_ONE;
        index = id;
    }
   
    team = get_user_team(index);   
    ColorChange = ColorSelection(index, MSG_Type, type);

    ShowColorMessage(index, MSG_Type, message);
       
    if(ColorChange)
    {
        Team_Info(index, MSG_Type, TeamName[team]);
    }
}

ShowColorMessage(id, type, message[])
{
    message_begin(type, SayText, _, id);
    write_byte(id)       
    write_string(message);
    message_end();   
}

Team_Info(id, type, team[])
{
    message_begin(type, TeamInfo, _, id);
    write_byte(id);
    write_string(team);
    message_end();

    return 1;
}

ColorSelection(index, type, Color:Type)
{
    switch(Type)
    {
        case RED:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[1]);
        }
        case BLUE:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[2]);
        }
        case GREY:
        {
            return Team_Info(index, type, TeamName[0]);
        }
    }

    return 0;
}

FindPlayer()
{
    new i = -1;

    while(i <= MaxSlots)
    {
        if(IsConnected[++i])
        {
            return i;
        }
    }

    return -1;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par }
*/


Nie koniecznie ;) Może być włączany tylko aby zapauzowane były wszystkie plugi dodatkowe

No właśnie, sam sobie zaprzeczasz, bo "Wynik.amxx" nie jest pluginem oryginalnym, tylko dodatkowym, więc nie powinien być urzywany bez zgody obydwu team'ów. :]
  • +
  • -
  • 0

#12 redlaki

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Malbork
Offline

Napisano 11.10.2008 10:53

czyli ten co napisales to jest dobry??
ze po kazdym restarcie gey bedzie zerowy wynik??
plugin jest fajny.....
  • +
  • -
  • 0

#13 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 11.10.2008 11:03

szkoda bo tez wlicza wynik z nozowki :P
  • +
  • -
  • 0

#14 redlaki

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Malbork
Offline

Napisano 11.10.2008 11:29

no no szkoda wlasnie,ze tak jest ;/;/
ale jeszcze nie daje resa od nowa ;P
bo jak ktos gra potem nikogo nie ma to ten wynik zostaje ;P hehe
  • +
  • -
  • 0

#15 olaf4all

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:167
  • GG:
  • Lokalizacja:Ciechanów
Offline

Napisano 11.10.2008 12:08

noo .. jak by tego nie bylo to bym sie cieszyl!
  • +
  • -
  • 0

#16 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 11.10.2008 13:05

w załączniku wersja która działa na 200%, bo ten kod co wyzej ktos dal to pokaleczony ^^

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#17 redlaki

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Malbork
Offline

Napisano 12.10.2008 17:23

tez nie dziala....... :/ :/ :/ :/
  • +
  • -
  • 0

#18 pawlik

    Wszechwiedzący

  • Użytkownik

Reputacja: 86
Zaawansowany

  • Postów:579
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 12.10.2008 17:24

tez nie dziala....... :/ :/ :/ :/

A właśnie, że działa. Testowałem.
  • +
  • -
  • 0

#19 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 12.10.2008 17:25

tez nie dziala....... :/ :/ :/ :/

a czym się to objawia ? Jakieś błędy. Może chociaż logi dasz ?
  • +
  • -
  • 0

#20 Endry

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:5
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 12.10.2008 17:25

Na moim serwerze działa, testowałem.. postaram się go wprowadzić ;) dzięki
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych