Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

Kod na zmiane modelu noża
Temat rozp. .minD, 31.07.2010 14:19
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 31.07.2010 14:19
Szukam funkcji na zmianę modelu noża, zrobiłem menu i np. jak nacisniesz 1 to ustawia ci model noza z katalogu models/hjk/knife1.mdl
z góry dzięki
z góry dzięki
#2
Napisano 31.07.2010 14:29
przy każdym wyciągnięciu noża (CurWeapon, "be", "1=29") musisz ustawić model v
//FM set_pev(id, pev_viewmodel2, "nowy_model"); //Engine entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,"nowy_model");
#3
Napisano 31.07.2010 14:42
może dam kod 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Noze"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR ".minD"
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /noz", "xmenu");
register_event("CurWeapon", set_pev, "be", "1=29")
}
public xmenu(id){
new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie");
menu_additem(menu, "Widelec", "1", 0);
menu_additem(menu, "Ryba", "2", 0);
menu_additem(menu, "Pila Mechaniczna", "3", 0);
menu_additem(menu, "Klucz Nasadowy", "4", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}
public wybieranie(id, menu, item){
if (item == MENU_EXIT){
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], iName[64];
new zaccess, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 63, callback);
new key = str_to_num(data)
switch(key){
case 1:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_nozyk.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 2:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/v_knife.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 3:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/pilamechaniczna.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
case 4:{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/d*pa/klucznasadowy.mdl");
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 15:16
#4
Napisano 31.07.2010 15:54
ładniej i elastyczniej 

Spoiler
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
#5
Napisano 31.07.2010 16:10
dziękować 
mam jeszcze jedno pytanie bo np. mam model piły mechanicznej, do niej są dołączone dźwięki i jak podmienić dźwięki tylko dla tego jednego noża? bo troche by było głupio jakby piła mechaniczna wydobywała dźwięki noża

mam jeszcze jedno pytanie bo np. mam model piły mechanicznej, do niej są dołączone dźwięki i jak podmienić dźwięki tylko dla tego jednego noża? bo troche by było głupio jakby piła mechaniczna wydobywała dźwięki noża

Użytkownik .minD edytował ten post 31.07.2010 16:11
#6
Napisano 31.07.2010 16:36
w gotowych funkcjach masz blokowanie dzwieku i opis jak podmienic dzwiek na inny dajesz przed tym if( zmiana[id]==nr_pily) i emitujesz dzwieki pily

Manual ponad wszystko, konsola ponad manual
:&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#7
Napisano 31.07.2010 16:46
a jaka jest komenda na emitowanie?
i skąd serwer będzie wiedział jaki dzwiek kiedy puscic jak mam ich ze 20?


#9
Napisano 01.08.2010 22:43
w moim przykladzie w gotowych funkcjach jest tablica z blockami zrob druga tablice do podmiany i przed zwroceniem FMRES_SUPERCEDE emituj dzwiek z tabeli o indexie danym
np podmiany[i]


Manual ponad wszystko, konsola ponad manual
:&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych