Witam Was. Oto nadeszła ta wiekopomna chwila. Może bez liryki się obejdzie, także do rzeczy. Przedstawiam Wam Metin 2 Mod'a.
Krótka historia:
Pomysł moda wziął się jak to zwykle bywa z głowy w tym przypadku mojej. Prace zostały oficjalnie rozpoczęte w Listopadzie roku ubiegłego. Razem to z użytkownikiem i skrypterem DarkGL(któremu należą się podziękowania za nieocenioną pomoc) zaczęliśmy sumiennie tworzyć moda kawałek po kawałku, aż to po dziś dzień.
Opis moda:
* w modyfikacji znajdziecie 4 klasy postaci do wyboru * ponad 200 itemów wziętych prosto z orientalnej gry Metin2 * system rozwijania postaci * i wiele wiele innych
Komendy:
/menu - pokazuje menu główne moda /klasa - pozwala wybrać klasę/zmienić /reset - pozwala zresetować punkty statusu i ponownie je przydzielić /staty - pokazuje punkty statusu postaci /komendy - wyświetla listę komend /itemy - otwiera menu zarządzania itemami /postac - otwiera okno podglądu postaci /respawn - respawnuje gracza podczas trybu CSDM
Cvary( wartości default ):
mt2_mod "1" // wlaczenie moda(1), (0) off mt2_XP_kill "20" // ile dostajesz expa za jedno zabójstwo wroga mt2_XP_team_kill "90" // ile tracisz expa za zabójstwo swojego lub hostage mt2_SaveXP "1" // czy exp sie zapisuje mt2_SaveXP_mode "0" // (0) zapis na sid (1) zapis na nick (2) zapis na sid lub jesli nonsteam to nick mt2_hp_add "2" // ile punktów życia daje jeden punkt statusu życia mt2_mana_add "10" //ile many dostaje gracz mt2_mana_time "1.0" //co ile czasu dostaje mane mt2_mod_gamename "1" //czy jako rodzaj gry ma byc wyswietlane Metin2 Mod mt2_xp_bonus "100" //ile dostaje sie expa za podlozenie/rozbrojenie bomby/doprowadzenie zakładnikow mt2_xp_bonus2 "50" //ile dostaja expa pozostali gracze za cele specjalne mt2_show_health "1" // pokazuje zycie postaci mt2_csdm "1" // wlacza wylacza tryb deathmatch mt2_csdm_respawn_time "2.0" // po jakim czasie gracz ma sie odrodzic mt2_kill_for_item "10" // po ilu zabiciach gracz ma dostawac zwykly item mt2_poison_damage "4" // ile hp ma zabierac trucizna mt2_poison_time_reciving "2.0" // kiedy konczy sie otrucie mt2_poison_time_antidote "10.0" // po jakim czasie trucizna ma przestac dzialac mt2_arrow_speed "1000" // ustala szybkosc strzaly mt2_empire "3" // (1) pokazuje flage krolestwa gracza zawsze (2) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie (3) pokazuje flage krolestwa gracza gdy sie na niego naceluje (4) pokazuje flage krolestwa gracza 5 sek po respawnie gdy sie na niego naceluje (0) zeby wylaczyc mt2_arrow_gravity "0.4" //ustala grawitacje strzaly mt2_arrow_reload "9.0" // co ile mozna strzelac lukiem [wartosc float w sekundach]
Instalacja:
Rozpakować archiwa i wrzucić
archiwum sound folder metin2 do /sound/
archiwum sprites pliki do /sprites/
archiwum models folder metin2 do /models/
archiwum metin2 folder metin2 do /amxmodx/
Reszta instalacji standardowa.
Moduły:
* cstrike * fun * nvault * fakemeta * hamsandwich * engine * csx
Changelog:
24 lipca 2010, 10:00 - usunięcie bindowania menu
24 lipca 2010, 10:01 - naprawa błędów, które pojawiały się w logach
Przyszła wersja moda czyli v2.50 będzie oferowała:
* zaawansowany system rozwoju postaci * zaawansowane logowanie i rejestracja * specjalizacja map pod mod'a * dodanie potworów * szereg nowych dźwięków oraz modeli * NPC oraz ulepszanie itemów do +9 * widok TPS * trzy osobne frakcje mogące ze sobą rywalizować * sklepy z specjalnymi dodatkami * nieograniczona możliwość zdobywania pieniędzy(prawie) * oraz wiele, wiele innych
Dodam, że ten kod nie będzie już modernizowany, a kolejna wersja zostanie napisana od nowa w oparciu o Amxx 1.8.2 oraz nowe moduły.
Podziękowania:
DarkGL - za ogół prac włożonych w projekt mod'a
G[o]Q - za pomoc w systemie zapisu na mysql( który nie zostanie niestety upubliczniony )
Na koniec chciałbym dorzucić, że jeśli komuś się chce to na końcu źródła jest zapis itemów nie do końca sprawny, bo jak zwykle gonił nas czas.
Załączone pliki
Użytkownik Ortega edytował ten post 24.07.2010 17:03
Patrz changelog