Jakoby że szukajka niczego nie znalazła na temat tego popularnego pluginu, dodaję go.
Opis: Hide and Seek czyli po polsku Schowaj się i Szukaj jest to nic innego jak zabawa w ganianego.
Co i jak:
*Na początku rundy terroryści mają pewną ilość czasu ustalaną cvarem na schowanie się, podczas gdy antyterroryści są zamrożeni.
*Po upływie czasu zamrożenia, TT z samym nożem ucieka przed CT które pragnie zabić przeciwnika na wszelkie możliwe sposoby.
*Drużyny po zabiciu TT lub po upływie czasu zostają zamienione aby każdy mógł spróbować dogonić kolegę
*Najlepszym możliwym pluginem do tego moda to: licznik LongJumpa oraz różne modyfikacje standardowych granatów
Cvary do amxx.cfg:
hns_enable "1/0" //Wlaczanie lub wylaczanie pluginu, (domyslnie 1) hns_votegametype "1/0" //Vote na tryb rozgrywki(DM albo standard) na poczatku kazdej mapy, (domyslnie 1) hns_halfwayvote "1/0" //Czy po polowie mapy ma byc kolejne vote, (domyslnie 1) hns_deathmatch "1/0" //Wlacza lub wylacza deathmatch, (domyslnie 0) hns_gamename "NAZWAGRY" //Ustawianie nazwy gry hns_timer "0-∞" //Ile czasu ma TT na schowanie hns_fadecolor "red green blue alpha lub kolory RGB" //Ustawia fadecolor, alpha = przezroczysty, (domyslnie 0 0 0 255) hns_switch "0-∞" //Liczba rund do automatycznej zmiany teamow, (domyslnie 5, by wylaczyc 0) hns_slash "0-∞" //Liczba rund straconych przez CT do uzywania slasha(?), (domyslnie 3, by wylaczyc 0) hns_flashbangs "0-3" //Ile flashbangow dostaje TT, (domyslnie 1) hns_hegrenade "0-3" //Kto dostaje HE? (0 - nikt, 1 - Ci ktorzy sie chowaja, 2 - szukajacy, 3 - kazdy, domyslnie 0) hns_smokegrenade "0-3" //Kto dostaje SG? (0 - nikt, 1 - Ci ktorzy sie chowaja, 2 - szukajacy, 3 - kazdy, domyslnie 0) hns_nadesbeginning "1/0" //Terrorysci dostaja granaty od razu po spawnie czy po uplywie czasu chowania sie hns_sound "1/0" //Wlacza lub wylacza dzwiek podczas chowania sie, (domyslnie 0) hns_semiclip "1/0" //Wlacza lub wylacza semiclipa druzynom, (domyslnie 1) hns_pickup "1/0" //Wlacza lub wylacza podnoszenie broni, (domyslnie 1) hns_fakeknife "0/1/2" //Wlacza lub wylacza 'podrabiany noz' aby uniknac problemow z szybkoscia (0 wyłącz, 1 wlacz niewidzialny noz, 2 widzialny noz, domyslnie 1) hns_chooseteam "1/0" //Gracze moga wybrac team (0 off, 1 on domyslnie 0) hns_blockkill "1/0" //Blokowanie komendy kill graczom hns_footsteps "0/1/2" //Nie slychac biegu graczy (1 TT, 2 CT, 0 wylaczone, domyslnie 1) hns_noflash "1/0" //Jesli wlaczysz terro nie dostanie Z flashbanga od graczy z TT (domyslnie 1) hns_removedoors "1/0" //Wlacza lub wylacza usuwanie dzwi (domyslnie 1) hns_removebreakables "1/0" //Tutaj nie wiedzialem: - Enables or disables removal of breakables, not removed on: any map containing "dust", de_piranesi, de_train (e.g vents, domyslnie 1) hns_newnades "1/0" //Ostatni zyjacy terro dostaje nowe granaty
Standardowa, Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
PS. Jakby ktoś mógł spolszczyć cvar hns_removebreakables to proszę bardzo, bez krępacji. Jest to forma odpracowania za warna.
CAŁY OPIS SPOLSZCZONY BY ME, RIP = R.I.P
Oryginalny opis znajduje się na AlieddModers.
Załączone pliki
Użytkownik Apple() edytował ten post 12.07.2010 08:16