Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Cod :: Sniper Effectwdech i wydech


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2010 14:47

*
Popularny

Cod :: Sniper Effect
v1.13

Dołączona grafika
Efekt snajperki z gry Call of Duty MW. W trybie zoom celownik 'buja' się utrudniając celny ogień. Dla ustabilizowania widoku snajper robi wdech.

Na prośbę Gohana -> http://amxx.pl/wstrz...chu-t28053.html

Dołączona grafika
+wdech
tą komendą gracz wstrzymuje oddech, jest o tym informowany przy każdym zerknięciu w lunetę
napis przestaje być mu wyświetlany gdy komenda zostanie w końcu użyta

Aby wdech i wydech kontrolować +use należy zamienić:
//Uncomment to +use control
//#define CONTROL_BY_IN_USE
na
//Uncomment to +use control
#define CONTROL_BY_IN_USE

Dołączona grafika
amx_snipereff_duration 5.0
  • jak długo gracz może wstrzymać oddech

amx_snipereff_interval 2.0
  • jak długo musi odczekać po wydechu, by móc znów zastygnąć w bezruchu (coby się nie udusił)

amx_snipereff_stand_noise 0.01
  • siła zaburzeń celownika stojąc

amx_snipereff_duck_noise 0.006
  • siła zaburzeń celownika kucając

amx_snipereff_heart 1
  • czy odgrywać dźwięk bicia serca (0 wyłącza ten dźwięk)


Dołączona grafika
sma do kompilatora i razem z .amxx na serwa

dźwięki z archiwum muszą się znaleźć w cstrike/sound/player/


dźwięki pochodzą z freesounds.org


Historia zmian:
1.13
- próba usunięcie problemu bicia serca

1.12
- nowy cvar: amx_snipereff_heart

1.11
- poprawione krążenie celownika
- drobne poprawki

1.1
- odgłos bicia serca (pomysł Abesa)
- mniejsze wariacje przy kucaniu (pomysł Abesa)
- łatwa zmiana +wdech na +use

1.0
- podstawowa funkcjonalność

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14

#2 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 03.07.2010 14:59

Przydatne , a nie lepiej byloby zrobic na +use?
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#3 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.07.2010 15:15

Gdyby się dało, lepsze byłoby właśnie +use
  • +
  • -
  • 0

#4 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 03.07.2010 15:24

hmm a może

bind "klawisz" "+wdech" ??
  • +
  • -
  • 1

#5 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2010 15:29

Mogę zrobić stałą, która przy kompilacji zadecyduje i jak ktoś będzie chciał to w prosty sposób zmieni binda na IN_USE. Przypisać do E nie chciałem, bo będzie niekompatybilne z wieloma pluginami.
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 03.07.2010 15:30

Dobry plugin ;)
Mam parę pomysłów:
1. Przy wdechu słuchać bicie serca
2. Przy wdechu wszystko cichnie
3. Przy kucaniu celownik mniej się rusza
  • +
  • -
  • 2

#7 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2010 15:33

oo :) 1 i 3 na pewnie dorobię

co do 2: chodzi Ci o wszystkie odgłosy tła, jak kroki, strzały, radio? Może room_type jakiś by pasował zamiast ciszy?
  • +
  • -
  • 0

#8 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 03.07.2010 15:37

oo room_type najbardziej pasuje.. Jeszcze ten klimat :D Dołączona grafika

btw

Shift najbardziej pasuje :D Tak jak w CODZIE Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#9 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.07.2010 15:47

Po prostu +use - u mnie kompatybilne będzie :) Wystarczy zmienna i juz sobie kazdy dopasuje
  • +
  • -
  • 0

#10 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 03.07.2010 15:58

u mnie kompatybilne będzie


Ta ;P u ciebie :D

Myśl czasem o innych :D :wstyd:
  • +
  • -
  • 0

#11 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2010 16:05

Shift najbardziej pasuje

no wiem, tylko nie da się złapać :/ nieuzupełniona flaga w pev_buttons

Mam już wersję z IN_USE, dorzucę bicie serca i będzie v1.1
  • +
  • -
  • 0

#12 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 03.07.2010 16:24

Szybko szybko bo nie dostaniesz kolacji...

Czyli będzie e ? A room_type Bedzie w 1.1 ??
  • +
  • -
  • 0

#13 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2010 16:33

W standardzie jest i będzie na +wdech, jak ktoś chce +use to niech odkomentuje stałą (opis przy Komendach).

room_type`em pobawię się po kolacji xD
  • +
  • -
  • 0

#14 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 03.07.2010 16:44

Taki mały pomysł :D

Napis gdy ktos zabije bez wdechu :D:

GZ :D
  • +
  • -
  • 0

#15 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 03.07.2010 19:45

Wg coś jest chyba zbugowane, bo gdy włączy się już dźwięk bicia serca to mi się nie chciał wyłączyć
  • +
  • -
  • 0

#16 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.07.2010 19:51

Dzięki za info, sprawdzę to
  • +
  • -
  • 0

#17 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 04.07.2010 11:24

Tak potwierdzam bije , caly czas. W tej wersji 1.11 jest juz poprawione?
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#18 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2010 11:27

U mnie nie było takiego zachowania, więc ciężko mi tu powiedzieć, że poprawione :P dodałem kilka warunków

Zawsze występuje problem czy tylko w konkretnej sytuacji?
  • +
  • -
  • 0

#19 Raku129

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:280
  • GG:
  • Lokalizacja:Bielawa
Offline

Napisano 04.07.2010 11:55

Jak robisz wdech i strzelasz w kogos.
  • +
  • -
  • 0

jigen3.jpg


#20 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.07.2010 12:02

Sprawdź teraz (1.13)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych