Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wyświetlanie FPS gracza


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2010 16:43


new fps[33]
new Float: systime[33]

public client_PreThink(id){
new Float: gametime = get_gametime()
fps[id] = floatround(1.0/(gametime-systime[id]));
systime[id] = gametime;
}


wymagane biblioteki to
engine
amxmisc
amxmodx

w tablicy fps zawsze dla każdego gracza mamy aktualny fps jest on odświeżany bardzo często (zależy od ilości fps gracza ) a nie jak w poprzedniej funkcji co sekundę

Użytkownik DarkGL edytował ten post 17.06.2010 19:17

  • +
  • -
  • 0

#2 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 16.06.2010 17:20

dodam, ze przy lagach ilosc fps "skacze" (w pluginach)
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.06.2010 17:50

halflife_time() -> get_gametime() i nie trza includować engine :>
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2010 17:58

poprawione
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.06.2010 18:23

2 razy pobierasz czas :P
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2010 18:29

kolejna poprawka ale różnica była by raczej zerowa ;)
no i nie wiem czy większym obciążeniem dla maszyny nie jest utworzenie nowej zmiennej , nadanie jej wartości a potem dwukrotne jej odczytanie i kasacja
czy po prostu pobranie dwa razy czasu

Użytkownik DarkGL edytował ten post 16.06.2010 18:30

  • +
  • -
  • 0

#7 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.06.2010 18:32

od tego masz statyczne i globalne zmienne
Przypisanie wartości zmiennej jest na pewno mniej obciążające niż wywołanie funkcji ;)
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.06.2010 18:34

statystyczne ?
  • +
  • -
  • 0

#9 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 16.06.2010 19:18

Zmienna globalna a zmienna statyczna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych