Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* - - - - 1 głosy

Deathrun Shop [4.0 Final]


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

#1 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.11.2009 16:58

Deathrun Shop [4.0 Final]



Informacje: Jeżeli posiadamy serwer Deathrun, możemy wgrać plugin który do naszego serwera doda sklep gdzie będziemy mogli kupić rzeczy za punkty. Punkty otrzymujemy za zabijanie wrogów.

Moduły:

nvault
fun
fakemeta
hamsandwich


Komendy:

/drshop - Otwiera menu z rzeczami
/mypoints - pokazuje punkty gracza


Cvary:

deathrun_shop "1" // czy plugin ma byc wlaczony 1- tak, 0- nie
deathrun_he_cost "10" // koszt Granata wybuchowego
deathrun_bothgrenades_cost "20" // both grenades cost
deathrun_silent_cost "24" // koszt chodzenia po cichu
deathrun_health_cost "30" // koszt dostania paczki zdrowia
deathrun_armor_cost "15" // koszt kupienia pancerza
deathrun_speed_cost "39" // koszt dodatkowej szybkosci
deathrun_gravity_cost "41" // koszt mniejszej grawitacji
deathrun_invisibility_cost "69" // koszt za niewidzialność
deathrun_speed_power "800.0" // szybkosc ustalona po wykupieniu
deathrun_gravity_power "0.3" // grawitacja po wykupieniu
deathrun_advertise_message "1" // wlaczona wiadomosc informacyjna 1- tak 2- nie
deathrun_health_points "255" // ilosc zycia po wykupieniu
deathrun_armor_points "400" // armor item cvar (??)
deathrun_advertise_time "7.0" // czas wyswietlania informacji, jezeli plugin jest wlaczony
deathrun_invisibility_percentage "111" // ustalenie poziomu niewidzialnosci od 0 do 255
deathrun_killer_bonuspoints "5" // punkty bonusowe kiedy zabijesz przeciwnika
deathrun_suicider_loose_points "3" // Ilosc straconych punktow gdy popelnisz samobojstwo
deathrun_save_points "1" // // czy maja byc zapisywane pkt gracza kiedy wyjdzie on z serwera
deathrun_noclip_cost "50" // koszt noclip (mozna latac po mapie)
deathrun_noclip_duration "2" // czas noclipa
deathrun_jetpack_cost "60" // koszt jetpacka
deathrun_jetpack_duration "10" // Czas uzywania jetpacka
deathrun_deagle_cost "31" // koszt deagle
deathrun_longjump_duration "6" // Czas uzywania dalekiego skoku
deathrun_longjump_cost "46" // Koszt mozliwosci skakania dalekim skokiem
deathrun_glow_cost "8" // // koszt glow (??)
deathrun_nvg_cost "33" // koszt noktowizora


Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 25.11.2009 18:12

deathrun_bothgrenades_cost "20" // both grenades cost
^^

#3 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.11.2009 18:18

deathrun_bothgrenades_cost "20" // both grenades cost

Koszt granatów ;P

deathrun_armor_points "400" // armor item cvar (??)

Tutaj chodzi chyba o zbroje ilość czegoś xD
  • +
  • -
  • 0

#4 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.11.2009 18:35

Wymiękłem przetłumaczyłem prawie wszystko oprócz tych dwóch cvarów kto chce niech to zrobi : )
  • +
  • -
  • 2

#5 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 25.11.2009 18:41

Marcin_, też będę patrzył twoje posty czy są all spolszczenia :D

#6 Proximus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 25.11.2009 20:38

deathrun_armor_points "400" // armor item cvar (??)

deathrun_armor_points "400" // ilość kamizelki chyba ;) (??)

deathrun_glow_cost "8" // // koszt glow (??)

to będzie chyba coś jak koszt poświaty czy coś

takie jak w amx_super - amx_glow nick kolor

taka kolorowa otoczka :P nie wiem jak to nazwać. [chyba]
  • +
  • -
  • 1

#7 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.11.2009 21:20

Marcin_, też będę patrzył twoje posty czy są all spolszczenia :D

Rewanżyk widzę d;
  • +
  • -
  • 2

#8 Proximus

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:95
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Ostrowiec Św.
Offline

Napisano 25.11.2009 21:35

raczej rywalizacja między użytkownikami ;P
  • +
  • -
  • 1

#9 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.11.2009 22:17

Powiem tak. Ludzie nie wgrywajcie tego !!
Ten plugin po kilku minutach może nawet nie powoduje błędy svc_bad +

"L 11/25/2009 - 22:04:13: [AMXX] Run time error 4 (plugin "Deathrun_Shop.amxx") - debug not "

w konsoli długi błąd svc_bad i każdego wywala.
Albo koliduje z DR albo po prostu w kodzie coś jest źle.

#10 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.11.2009 22:32

Powiem tak. Ludzie nie wgrywajcie tego !!
Ten plugin po kilku minutach może nawet nie powoduje błędy svc_bad +

"L 11/25/2009 - 22:04:13: [AMXX] Run time error 4 (plugin "Deathrun_Shop.amxx") - debug not "

w konsoli długi błąd svc_bad i każdego wywala.
Albo koliduje z DR albo po prostu w kodzie coś jest źle.


Nie mam słów, wiesz co to mózg? Powiedz jakiego masz Dr tzn manager?

Masz racje to nie dziala! http://www.game-moni... ... ble&num=40
Im też nie działa na bank ;)
  • +
  • -
  • 2

#11 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 25.11.2009 22:34

radek_b11, wgraj najnowszą deathrun manager [ http://amxx.pl/topic... ... t20629.htm ]. Wszystko działa jak należy.

#12 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 25.11.2009 22:37

Mam najnowszego DR.
Plugin działa tylko po pewnym czasie wywala z błędem.

#13 _Marcin

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:232
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 25.11.2009 22:41

No, ale to im się tak nie dzieje twój błąd Oni to: http://www.game-moni... ... ble&num=40

Wszyscy używają tego pluginu masz rubrykę w tym Deathrun Shop Version
  • +
  • -
  • 1

#14 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 25.11.2009 22:51

Włącz debugowanie pluginu i pokaż wtedy logi.

#15 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 26.11.2009 09:30

Zaraz wkleję logi z debuga.

#16 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 26.11.2009 09:33

W plugins.ini - > nazwa_pluginu.amxx debug

#17 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 26.11.2009 10:02

Zaraz wkleję logi z debuga.


Dopisałem tego debuga i teraz w ogóle nie me błędu który ukazywał się w konsoli lub w logach.
A żaden plik debug się nie utworzył to znaczy że jest ok czy jak ?

#18 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.11.2009 11:23

Jak masz problemy to załóż nowy temat a nie ten zaśmiecasz.

Dopisałem tego debuga i teraz w ogóle nie me błędu który ukazywał się w konsoli lub w logach.
A żaden plik debug się nie utworzył to znaczy że jest ok czy jak ?

Jak nie masz błędów to jest chyba ok ?
A jak coś to nie miał utworzyć się plik debug tylko było by więcej informacji na temat błędu w konsoli i error log'u.
  • +
  • -
  • 1

#19 missfan

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:191
  • GG:
  • Lokalizacja:z domu
Offline

Napisano 16.12.2009 16:32

punkty za zabijanie wrogow - tzn nie ze zabije ich pulapka ?

tylko jak juz dojda i pociagne go z kosy wtedy mam pkt? :>

#20 Spyder12

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Kolbuszowa Górna
Offline

Napisano 25.12.2009 20:59

deathrun_suicider_loose_points "3" // Ilosc straconych punktow gdy popelnisz samobojstwo


hmmm, to powinno być ustawione na 0, ewentulanie na 1, bo inaczej musisz uwzględnić każdy ded na mapie (przez pułapkę) i dodać minusowe punkty :P
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych