Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CS:GO

CodMW2 Nowy - Niepublikowana wersja!

cs:go

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 545
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 02.09.2018 12:20

*
Popularny

opis

 

Udostępniam niepublikowaną dotychczas wersje nowego cod moda napisanego pod grę cs:go. Modyfikacja napisana została stosunkowo dawno dlatego, też kod mógłby zostać napisany gdzie nie gdzie trochę lepiej jednak ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony z końcowego efektu. Paczka dostępna do tej pory była wyłącznie w wersji płatnej dlatego pragnę serdecznie podziękować tym którzy ją nabyli, wspierając w ten sposób mnie na przestrzeni tych paru lat.

 

Modyfikacja znana z czasów ery cs 1.6, polega na wybieraniu klas, zdobywaniu doświadczenia, poziomów za które otrzymujemy punkty statusu. W załączniku znajduje się silnik, 14 klas oraz 25 itemów.

 

Różnice między nowym silnikiem a starym?

- W nowym silniku rozbite zostały klasy, perki czy inne dodatki na osobne pluginy dzięki czemu nie musimy już babrać się w jednym długim kodzie by coś zmienić, jest to spora wygoda. Dzięki takiemu zastosowaniu o wiele łatwiej znajdziemy również ewentualny błąd jaki popełniliśmy przy edycji moda.

- Wprowadzona została znacznie obszerniejsza konfiguracja dzięki której zmienimy ilość wymaganego doświadczenia do nowego poziomu, wszystkie limity, wyłączymy wytrzymałość perków itp.

- Zmiany nie ominęły również zapisu modyfikacji, ten został poprawiony w taki sposób by nie nadpisywał już danych a je sumował - w praktyce oznacza to, że pojedyncza utrata naszych danych już nigdy nie nastąpi.

 

konfiguracja

 

Standardowa. Większość zmian w konfiguracji przeprowadzisz w /cfg/sourcemod/codmod.cfg. By podłączyć zapis dopisujemy do databases.cfg poniższe dane a następnie uzupełniamy w prawidłowy sposób.
 

"codmod_lvl_sql"
{
    "driver"        "mysql"
    "host"        "host"    // adres bazy mysql
    "database"    "db"    // database bazy mysql
    "user"        "login"    // login uzytkownika do bazy mysql
    "pass"        "haslo"    // haslo uzytkownika do bazy mysql
}

 

cvary

 

cod_xp_kill 10            // doswiadczenie za zabojstwo: 0 - wyl
cod_xp_killhs 15            // doswiadczenie za zabojstwo w hs: 0 - wyl
cod_xp_damage 1            // ilosc xp za 20 obrazen: 0 - wyl
cod_xp_winround 25        // doswiadczenie za wygrana runde: 0 - wyl
cod_xp_objectives 50        // doswiadczenie za wykonane cele mapy: 0 - wyl

cod_max_level 200            // maksymalny limit poziomu: 0 - wyl
cod_level_ratio 35            // predkosc zdobywania doswiadczenia: im mniej tym szybciej
cod_points_level 2            // co ile poziomow punkt dla statystyk gracza: 0 - wyl
cod_max_intelligence 30        // limit inteligencji w statystykach: 0 - wyl
cod_max_health 50        // limit zdrowia w statystykach: 0 - wyl
cod_max_damage 40        // limit obrazen w statystykach: 0 - wyl
cod_max_stamina 60        // limit wytrzymalosci w statystykach: 0 - wyl
cod_max_trim 80            // limit kondycji w statystykach: 0 - wyl

cod_item_stamina 20        // co ile odejmowac wytrzymalosc itemu podczas smierci: 0 - wyl
cod_item_max_stamina 100        // maksymalna wytrzymalosc itemu: 0 - wyl

 

[natywy]

 

native cod_set_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[]);
native cod_get_user_bonus_weapons(client, const String:nazwa[], const MaxLeng);

native cod_set_user_bonus_intelligence(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_health(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_damage(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_stamina(client, wartosc);
native cod_set_user_bonus_trim(client, wartosc);

native cod_get_user_intelligence(client, inteligencja_zdobyta, inteligencja_bonusowa, inteligencja_klasy);
native cod_get_user_health(client, zdrowie_zdobyte, zdrowie_bonusowe, zdrowie_klasy);
native cod_get_user_damage(client, obrazenia_zdobyte, obrazenia_bonusowe, obrazenia_klasy);
native cod_get_user_stamina(client, wytrzymalosc_zdobyta, wytrzymalosc_bonusowa, wytrzymalosc_klasy);
native cod_get_user_trim(client, kondycja_zdobyta, kondycja_bonusowa, kondycja_klasy);
native cod_get_user_points(client);

native cod_get_user_maks_intelligence(client);
native cod_get_user_maks_health(client);
native cod_get_user_maks_damage(client, const String:obrazenia[], const MaxLeng);
native cod_get_user_maks_stamina(client, const String:wytrzymalosc[], const MaxLeng);
native cod_get_user_maks_trim(client, const String:kondycja[], const MaxLeng);

native cod_set_user_xp(client, wartosc);
native cod_set_user_class(client, klasa, zmiana);
native cod_set_user_item(client, item, wartosc, wytrzymalosc);

native cod_get_user_xp(client);
native cod_get_level_xp(poziom);
native cod_get_user_level(client);
native cod_get_user_level_all(client);
native cod_get_user_class(client);
native cod_get_user_item(client);
native cod_get_user_item_skill(client);
native cod_get_user_item_stamina(client);

native cod_get_classes_num();
native cod_get_classid(const String:nazwa[]);
native cod_get_class_name(klasa, const String:nazwa[], const MaxLeng);
native cod_get_class_desc(klasa, const String:opis[], const MaxLeng);
native cod_get_class_weapon(klasa, const String:bronie[], const MaxLeng);
native cod_get_class_intelligence(klasa);
native cod_get_class_health(klasa);
native cod_get_class_damage(klasa);
native cod_get_class_stamina(klasa);
native cod_get_class_trim(klasa);

native cod_get_items_num();
native cod_get_itemid(const String:nazwa[]);
native cod_get_item_name(item, const String:nazwa[], const MaxLeng);
native cod_get_item_desc(item, const String:nazwa[], const MaxLeng);

native cod_inflict_damage(client, attacker, damage);
native cod_register_class(const String:nazwa[], const String:opis[], const String:bronie[], inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
native cod_register_item(const String:nazwa[], const String:opis[], min_wartosc, max_wartosc);

forward cod_class_enabled(client, klasa);
forward cod_class_disabled(client, klasa);
forward cod_class_skill_used(client, klasa);

forward cod_item_enabled(client, wartosc, item);
forward cod_item_disabled(client, item);
forward cod_item_used(client, item);

 

inne informacje

 

Proszę o nie kopiowanie tematu na inne fora bez mojej zgody.

 

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 6

b35020692_qesnxqa.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cs:go

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Coinsy CSGOAtse Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pl