Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Podnoszenie broni jak w CSGO.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 daedhelil

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 19.01.2018 04:36

opis
Podnoszenie broni jak w CSGO. Wystarczy podejść do broni, nacelować na nią i wywołać +use (domyślnie pod klawiszem E).

instalacja
Instalacja standardowa.

wymagane moduly
AMXMODX
ENGINE
HAMSANDWICH

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

#2 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 19.01.2018 09:07

1.009
Zmieniłem wysokość, na którą zostanie przeniesiona nowa broń. Jak są blisko siebie, to można wziąć obie - jedna zostawała w powietrzu.

Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
Ukryjecie kod z pierwszego wpisu?

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 19.01.2018 09:24

  • +
  • -
  • 1

#3 Erka

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 34
Życzliwy

  • Postów:321
Offline

Napisano 20.01.2018 13:10

Plugin fajny działa lecz czy ja wem czy ktokolwiek będzie chciał się bawić w realizm z CSGO 

Może posiadacze serwerów CSGO MOD

 

Żeby nie było negowac nie neguje za pomysł plusik leci oczywiście.

 


  • +
  • -
  • 0

#4 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 20.01.2018 20:22

Od teraz podnosi tylko jedną broń. Przed chwilką sprawdzałem. Działa bez zastrzeżeń.

Prosiłbym moderatora o:
- usunięcie podglądu z pierwszego wpisu

- podmianę wtyczki z pierwszego wpisu na tę z tego

- podmianę "innych informacji" na:

Poprosiłbym o sugestie, co zrobić/czego nie robić, aby usprawnić działanie.
W poniedziałek spróbuję to zrobić sam. Dodam też opcjonalną możliwość podnoszenia granatów.

- usunięcie wszystkich moich poprzednich wpisów (łącznie z tym)

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 20:47

  • +
  • -
  • 0

#5 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 20.01.2018 22:16

Dodaję wideo. Przepraszam za jakość, ale do poniedziałku korzystam z internetu w telefonie.
 

https://www.youtube.com/watch?v=IGuPbkiaeZM

Wiem, że mogłem użyć FM_CmdStart:giggle:
@R.1 O dziwo takie podnoszenie czasem się przydaje - nie trzeba wychylać się całym ciałem.


Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 22:37

  • +
  • -
  • 0

#6 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 106
Super Hero

  • Postów:2 048
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.01.2018 22:38

Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#7 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 20.01.2018 22:48

Jak będzie się to sprawowało z floating weapons?

Właśnie sprawdziłem. Jest problem z podnoszeniem - trzeba przycelować niżej.

 

Zaraz wrzucę poprawioną wersję, bo jak gracz podnosi kucając, to broń pojawia się pod ziemią.  :facepalm2:

Poprawiłem. Podziękowania dla ConnorMcLeod z AM.

 

W poniedziałek zoptymalizuję.  :crazy:

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 20.01.2018 23:16

  • +
  • -
  • 0

#8 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 21.01.2018 09:01

Chyba trochę poprawiłem. Zamiast Client_Prethink próbowałem użyć Ham_ObjectCaps, ale niestety się nie udało (głównie dlatego, że nie chciałem FM). FM_CmdStart nie użyłem, bo jakoś wolałem engine + hamsandwich.

RegisterHam(Ham_ObjectCaps, "player", "fwdObjectCaps"); // HS
...
const m_afButtonPressed = 246;
const m_afButtonReleased = 247;
get_pdata_int(id, m_afButtonPressed, 5); // FM <-- tego nie chciałem, więc próbowałem z get_user_button(id);
get_user_button(id); // Engine <-- niestety tutaj zawodzi; albo jestem niedorozwojem :'D

Skompilował ktoś AMXX Profiler pod 1.8.3?  :wstyd:
https://svn.alliedmo...r/?root=amxmodx

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 21.01.2018 09:12

  • +
  • -
  • 0

#9 daedhelil

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:152
Offline

Napisano 25.01.2018 23:50

Wcześniej użyłem funkcji client_cmd, przez co niektórym graczom nie dało się wyrzucić broni. Podziękowania dla użytkownika @Defekt muzgó za poinformowanie o funkcji engclient_cmd, która wykonuje polecenie na graczu po stronie serwera.

Załączone pliki


Użytkownik daedhelil edytował ten post 25.01.2018 23:53

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych