Witam. Mam klase premium amadeusz premium. Chce zeby nie bylo tego [PREMIUM] w nazwie klasy, a zarazem zeby byl zolty kolor w /klasa.
Obecnie wyglada to tak
http://fotoup.pl/fil...46bdfaa3cb3.jpg
Kod tej klasy:
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> #include <fun> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Amadeusz \y [Premium]"; new const opis[] = "Posiada dodatkowe 15(+int) dmg z M5"; new const premium[] = "\y [Premium]"; new const bronie = (1<<CSW_MP5NAVY); new const zdrowie = 15; new const kondycja = 7; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 3; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Enson"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A)) { ColorChat(id, GREEN, "[%s] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", "Amadeusz [Premium]"); return COD_STOP; } ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3] Klasa %s stworzona przez Tabasko.", "Amadeusz [Premium]"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_MP5NAVY) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }