Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Nowy, lepszy wygląd wybuchu HE.


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 06.03.2015 16:13

opis
Plugin dodaje nam 12 nowych efektów wybuchów HE.

instalacja
  • new_henade_efx.sma wrzucamy do cstrike\addons\amxmodx\scripting
  • new_henade_efx.amxx wrzucamy do cstrike\addons\amxmodx\plugins
  • zawartość folderu sprites wrzucamy do cstrike\sprites
wymagane moduly
  • Csx
  • Fakemeta
SS:
Spoiler

inne informacje
Plugin znalazłem w danym temacie na tym forum jednak nie widzę go na liście pluginów i postanowiłem go dodać.
Autorem pluginu jest SAMURAI.
Z pluginu usnąłem tylko zbędne adnotacje, które były w języku angielskim.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2015 09:14

Jakieś screeny ?
  • +
  • -
  • 1

#3 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 09.03.2015 09:21

sorry, ale tylko 2 sprites'y udało mi się uchwycić.

 

1.

Spoiler

 

2.

Spoiler


MAGNET (09.03.2015 09:38):
Umieściłem SS do 1. posta

  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.03.2015 11:05

Może być też film ;)
  • +
  • -
  • 1

#5 caro

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2015 14:55

Bardzo fajny plugin. Łap +, ale bez FastDL ani rusz :D Na 4fun, albo innego moda wręcz idealny. 

 


Użytkownik caro edytował ten post 09.03.2015 14:56

  • +
  • -
  • 0

#6 Wielkie Jol

    REPREZENTUJE SIEBIE I CAŁĄ GALAKTYKĘ

  • Support Team

Reputacja: 683
Wszechmogący

  • Postów:1 258
  • GG:
  • Lokalizacja:AMXX
Offline

Napisano 09.03.2015 16:15

Bardzo fajny plugin. Łap +, ale bez FastDL ani rusz :D Na 4fun, albo innego moda wręcz idealny. 

Pliki sprite nie ważą tyle, co ważą modele :)

 

Albo otwórz też poprzez sprite explorer sprite'y i zrób ich zdjęcia. Będzie chociaż wiadomo mniej więcej, jak to wygląda


  • +
  • -
  • 0

"Żaden etyczny inżynier oprogramowania nie zgodzi się napisać procedury zniszczBagdad. Jego poczucie etyki domaga się, aby napisał procedurę zniszczMiasto, a Bagdad przekazał jako parametr" - Nathaniel Borenstein.


#7 Biometr

    Początkujący

  • Oczekujący

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:17
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 11.03.2015 12:05

Plugin sam w sobie ma poważny problem.

public gre_explode(ent)
{

	if(!pev_valid(ent))
		return;
        
	static Float:origin[3];
	pev(ent,pev_origin,origin);
    
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); 
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(floatround(origin[0]));
	write_coord(floatround(origin[1]));
	write_coord(floatround(origin[2]));
	write_short(gSpriteIndex[random(sizeof g_sprites)]);
	write_byte(40);
	write_byte(30);
	write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
	message_end();
} 

Ignoruje ustawienia mp_friendlyfire :)


  • +
  • -
  • 0

#8 Maciejek.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:128
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Proszowice
Offline

Napisano 11.03.2015 12:08

 

Bardzo fajny plugin. Łap +, ale bez FastDL ani rusz :D Na 4fun, albo innego moda wręcz idealny. 

Pliki sprite nie ważą tyle, co ważą modele :)

 

Albo otwórz też poprzez sprite explorer sprite'y i zrób ich zdjęcia. Będzie chociaż wiadomo mniej więcej, jak to wygląda

 

myślę, że 2 ssy wystarczą a jeśli ktoś będzie chciał zobaczyć pozostałe to może pobrać plugin i sprawdzić.

 

Plugin sam w sobie ma poważny problem.

public gre_explode(ent)
{

	if(!pev_valid(ent))
		return;
        
	static Float:origin[3];
	pev(ent,pev_origin,origin);
    
	
	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); 
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(floatround(origin[0]));
	write_coord(floatround(origin[1]));
	write_coord(floatround(origin[2]));
	write_short(gSpriteIndex[random(sizeof g_sprites)]);
	write_byte(40);
	write_byte(30);
	write_byte(TE_EXPLFLAG_NONE);
	message_end();
} 

Ignoruje ustawienia mp_friendlyfire :)

to mi już nic do tego, ja go tylko znalazłem i wrzuciłem  :P


  • +
  • -
  • 0

Pluginy, które opublikowałem na forum (nie koniecznie jestem ich autorem):

1) Nowy wygląd wybuchu HE - znaleziony na tym forum w temacie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych