Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Silnik

zmiana opisu dla poszczególnych klas

silnik

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 23.09.2014 00:52

 W jaki sposób mogę ustalić poszczególnym klasą różne opisy?

Ma to mniej więcej wyglądać tak. :D

Klasa: Snajper

Opis: coś tam

Bronie: jakaś tam

Inteligencja: 0

 

Klasa: Komandos

Bronie: jakaś tam

Zdrowie: 0

public OpisKlasy(id)
{
	new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
	for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++)
		menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
	menu_display(id, menu, strona[id]);
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/selectWRG");
	
	if(item++ == MENU_EXIT)
	{
		strona[id]=0;
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	strona[id]= floatround(float(item-1)/7, floatround_floor);
	new bronie[320];
	for(new i=1, n=1; i <= 32; i++)
	{

		if((1<<i) & bronie_klasy[item])
		{
			new weaponname[22];
			get_weaponname(i, weaponname, 21);
			replace_all(weaponname, 21, "weapon_", " ");
			if(n > 1)	
				add(bronie, charsmax(bronie), ",");
			add(bronie, charsmax(bronie), weaponname);
			n++;
		}
	}
	
	new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
	format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \r%s^n\yOpis: \r%s^n%s^n\yBronie: \r%s^n^n\yInteligencja: \r%i^n\yZdrowie: \r%i^n\yWytrzymalosc: \r%i^n\yKondycja: \r%i^n\yObrazenia: \r%i^n\yRegeneracja: \r%i", nazwy_klas[item], opisy_klas[item], opisy_klas[item][79],bronie, inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], obrazenia1_klas[item], regeneracja_klas[item]);
	show_menu(id, 1023, opis);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


  • +
  • -
  • 0

#2 kobys

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:208
  • Lokalizacja:Sz-n
Offline

Napisano 23.09.2014 11:06

W sma klasy

#3 Arbitralny

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:124
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 23.09.2014 11:19

Tak będzie łatwiej xD

	Jeżeli wybierze klasę Snajper to otrzyma taki opis:
	{
		format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \r%s^n\yOpis: \r%s^n%s^n\yBronie: \r%s^n^n\yInteligencja: \r%i^n\yZdrowie: \r%i^n\yWytrzymalosc: \r%i^n\yKondycja: \r%i^n\yObrazenia: \r%i^n\yRegeneracja: \r%i", nazwy_klas[item], opisy_klas[item], opisy_klas[item][79], bronie, inteligencja_klas[item], zdrowie_klas[item], wytrzymalosc_klas[item], kondycja_klas[item], obrazenia1_klas[item], regeneracja_klas[item]);
	}
	else
	{
		format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \r%s^n\yOpis: \r%s^n%s^n\yBronie: \r%s", nazwy_klas[item], opisy_klas[item], opisy_klas[item][79], bronie);
	}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: silnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych