Znakomicie !
To teraz jeszcze pytanie o te funkcję:
(Bezpośrednio zabrana od sklepu MisieQ'a teraz, z pliku INL skopiowana)
new bool:plaszcz_cieni[33], bool:plaszcz_cieni_uzycie[33], bool:plaszcz_ducha[33], bool:plaszcz_ducha_uzycie[33], g_lastwpn[33];
stock initPlaszcz()
{
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
}
public Event_CurWeapon(id)
{
if ( !is_user_alive(id) )
return;
new weapon_id = read_data(2);
plaszcz_cieni_uzycie[id] = false;
plaszcz_ducha_uzycie[id] = false;
if ( g_lastwpn[id] != weapon_id )
{
plaszcze(id);
}
g_lastwpn[id] = weapon_id;
}
public plaszcze(id)
{
if(plaszcz_cieni[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 180);
plaszcz_cieni_uzycie[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
plaszcz_cieni_uzycie[id] = false;
}
if(plaszcz_ducha[id] && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
{
fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 100);
plaszcz_ducha_uzycie[id] = true;
}
else
{
fm_set_rendering(id);
plaszcz_ducha_uzycie[id] = false;
}
}
Są tutaj dwa przedmioty i zwykły (cienia) i vip (ducha)
Skupmy się tylko na tym pierwszym, czy taka opcja jest może dobrym rozwiązaniem?
Czemu to na CurWeapon'ie zrobił a nie normalnie jak bozia przykazała?
Wyjaśni ktoś LosT'owi?