Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana dźwięku strzału graczowi


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 16:11

Witam, jak zmienić dźwięk strzału graczowi(np, AK)?? Wiem że przez edycję modelu się nie da bo strzały są odgrywane po stronie klienta. Nie mówcie że to nie możliwe bo było na paru serwerach. Podobno da się nałożyć na siebie dźwięki, pytanie jak?


  • +
  • -
  • 0

#2 GwynBleidD

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 869
Godlike

  • Postów:3 066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 27.03.2014 18:14


Wiem że przez edycję modelu się nie da

 

Właśnie w ten sposób się to DA zrobić. Dźwięk strzału jest przypisany do modelu, podmieniając model na inny (taki sam ale z innym dźwiękiem) uzyskasz inny dźwięk strzału.


  • +
  • -
  • 0

NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark


#3 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.03.2014 18:45


// 6 sequences
$sequence idle1 "idle1" fps 16 
$sequence shoot1 "shoot1" fps 40 { event 5001 0 "21" } 
$sequence shoot2 "shoot2" fps 40 { event 5001 0 "21" } 
$sequence shoot_empty "shoot_empty" fps 40 { event 5001 0 "21" } 
$sequence reload "reload" fps 30 { event 5004 14 "weapons/de_clipout.wav" } { event 5004 34 "weapons/de_clipin.wav" } 
$sequence draw "draw" fps 30 { event 5004 1 "weapons/de_deploy.wav" } 

Wycinek z pliku .qc Deagla. Dźwięk przeładowania mogę zmienić bez problemu, jednak strzału już nie, próbowałem wpisać ścieżkę zamiast "21", ale nic to nie dało. Jedyne co zauważyłem to to, że  usunięcie 21 sprawia że dźwięku w ogóle nie ma.


Użytkownik Sqwareck edytował ten post 27.03.2014 18:46

  • +
  • -
  • 0

#4 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 27.03.2014 18:52

Zaciekawił mnie temat.

 

Nie będę zakładał nowego tematu na 1 pytanie.

 

idle1 to "typ" animacji (tak przypuszczam), ale co znaczy

fps 40 { event 5001 0 "21" } 

  • +
  • -
  • 0

#5 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 27.03.2014 23:43

 

$sequence driveslow "anims/walk" fps 30 LX loop ACT_WALK 1


  1. driveslow – This is the name of the sequence that is visible in the final mdl-file. This name can also be used by various entities in hammer, like the scripted_sequence.
  2. "anims/walk" – This is the name and the path of the animation-smd for this sequence.
  3. fps 30 – This is of course the framerate for this sequence (here it finally gets specified – remember that specifying FPS in Blender hasnt any effect on the exported animation).
  4. LX - This short value defines, that the transformations of the model during these sequence are affecting the characters actual location and rotation in-game, which is important for a lot of animation-sequences where the character covers a distance (e.g. a simple walkcycle).
  5. loop – This indicates, that the animation is an endless cycle (e.g. like an idle-animation).
  6. ACT_WALK 1 – When you use this on a sequence, the characters AI will be able to use this sequence for its usual in-game behaviour, like walking, turning around, getting hit and attack. The last number specifies the possibility for playing the sequence.

 

Chcesz sie zaglebic w temat to hlsdk stoi otworem.


Użytkownik Seba edytował ten post 27.03.2014 23:52


#6 OpUr off

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:74
  • Imię:Arek łowca szparek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.03.2014 01:43

Takie pytanie w sumie poza tematem , czy przypadkiem nie powinno być w nazwie tematu "Zmiana dźwięku strzału gracza"  może się mylę ale mi to osobiście po oczach poszło. A co do tematu to bez podmiany dźwięku w modelu nie da się musisz poczytać o edycji modeli i to wykonać żaden plugin tego nie zrobi.



#7 PimP517 #2

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 28.03.2014 02:20

http://amxx.pl/topic...replacement-13/


b_350_20_23A5E9_23A5E9_FFFFFF_23A5E9.png


#8 OpUr off

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:74
  • Imię:Arek łowca szparek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.03.2014 04:35

PimP517 #2

Bez komentarza do tego twojego linku.



#9 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2014 07:09

Dogłębnie przeszukałem google. Jedynie znalazłem:

-Niby jakoś da się to zmienić przez model, ale nikt nie powiedział jak,

-Dźwięki można na siebie nałożyć bo widziałem to na kilku serwerach,

 

PS. Nie spamójcie, proszę.


  • +
  • -
  • 0

#10 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 28.03.2014 09:39

 

 

Jedyne co zauważyłem to to, że  usunięcie 21 sprawia że dźwięku w ogóle nie ma.

Dziwisz się ? Event 5001 nie wydaje z siebie dzwiekow. Sprobuj dodac nowy event do animacji strzelania (5004, bo mowimy chyba o modelu v_ ?)



#11 PrezydenT

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 23
Życzliwy

  • Postów:146
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.03.2014 19:50

W pbgunie coś takiego znalazłem, tylko nie potrafię tego poprawnie użyć:

//shooting sound
				if (get_pcvar_num(sound))
					if (my_pbgun != PB_SNIPER)
						if (my_pbgun != PB_LAUNCHER)
							emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pbg.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
						else
						emit_sound(id, CHAN_AUTO, "misc/pb_launcher.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
					else
						emit_sound(id, CHAN_AUTO, "weapons/scout_fire-1.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);

				try_to_jam(id,my_pbgun)

			}
		}

	}

Jak to poprawnie dodać do pluginu?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych