Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Odblokowywanie umiejętności od poziomu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 21:03

Witam,

ostatnio się zastanawiałem, nad odblokowywaniem umiejętności od danego poziomu np no-recoil. Czy mogłoby to wyglądać tak:

new level = cod_get_user_level(id)
 
if(level >= 20)
{
//tutaj kod na no-recoil

 

Wiem, że to nie tak, ale ktoś mógłby mnie bardziej naprowadzić ? xD


  • +
  • -
  • 0

#2 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 27.02.2014 21:27

Witam,

ostatnio się zastanawiałem, nad odblokowywaniem umiejętności od danego poziomu np no-recoil. Czy mogłoby to wyglądać tak:

new level = cod_get_user_level(id)
 
if(level >= 20)
{
//tutaj kod na no-recoil

Wiem, że to nie tak, ale ktoś mógłby mnie bardziej naprowadzić ? xD

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
	
	new weapon = get_user_weapon(idAtt);
	
	if(cod_get_user_level(idAtt) < 20 && weapon == CSW_AWP)
	{
		if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 )
			return HAM_IGNORED;	
	}
	else if(cod_get_user_level(idAtt) >= 20 && weapon == CSW_AWP)
	{
		if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 2) != 1 )
			return HAM_IGNORED;	
	}
		
	cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
	SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

	return HAM_HANDLED;
}


#3 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 21:34

To jest na 1/3 i 1/2 a AWP od lvl xD


  • +
  • -
  • 0

#4 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2014 21:36

new level = cod_get_user_level(id)
if(level < 20)
{
return COD_STOP
}
// kod
return COD_CONTINUE


Przepraszam za brak bbcod'u, aktualnie korzystam z telefonu.


  • +
  • -
  • 1

#5 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 21:47

Linijka w plugin_init jakoś specjalnie ma wyglądać ?

 

@EDIT

if(level < 20)

na:

if(level > 20)

 

if(level < 20)
{
return COD_STOP
}

 

I to cały warunek ? Może użycie jakiegoś else ?

 


  • +
  • -
  • 0

#6 Drago36

    Profesjonalista - if you know what i mean

  • Power User

Reputacja: 561
Wszechwiedzący

  • Postów:707
  • GG:
  • Imię:Mów mi D.ave
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.02.2014 22:02

Dodaj ten warunek przed kodem "co daje brak rozrzutu".
Potem kod
I na koniec zwróć wartość.

P.S
Else nie potrzebne, bo po co, skoro masz warunek.
else - w przeciwnym razie
Jeśli nie rozumiesz o co chodzi to tu masz mocny przykład:
http://amxx.pl/dokum...et-current-mode
  • +
  • -
  • 0

#7 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 27.02.2014 22:09

Sprawdzę i dam znać.

 

@EDIT

Ogarniam else xD


  • +
  • -
  • 0

#8 Heineken

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:223
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kołobrzegu
Offline

Napisano 27.02.2014 22:31

To jest na 1/3 i 1/2 a AWP od lvl xD

Od 20 Lv zmienia się z 1/3 na 1/2

:mur: :mur: :mur: :mur: :mur:



#9 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 28.02.2014 12:01

 

To jest na 1/3 i 1/2 a AWP od lvl xD

Od 20 Lv zmienia się z 1/3 na 1/2

:mur: :mur: :mur: :mur: :mur:

 

 

Brawo ! Zauważyłem to, dlatego to napisałem, bo prosiłem o odblokowywanie umiejętności ;)


  • +
  • -
  • 0

#10 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 28.02.2014 12:30

Możesz zrobić tak

rejestrujesz zmienna np.
 
new bool:odblokowana[33];
następnie np co rundę sprawdzasz czy poziom został osiągnięty jeżeli tak to odblokowana na true, następnie w używaniu mocy albo dostępnej dodaj sprawdzenie
 
if(odblokowa(id))
{
     //coś tam coś tam
}

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych