Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Część pluginu na spadochron odpowiadająca za pobranie przezroczystości gracza


Najlepsza odpowiedź speedkill, 23.02.2014 09:36

set_pev(iEnt, pev_rendermode, pev(id, pev_rendermode));
set_pev(iEnt, pev_renderfx, pev(id, pev_renderfx));
new Float:f_renderamt;
pev(id, pev_renderamt, f_renderamt);
set_pev(iEnt, pev_renderamt, f_renderamt);
Przejdź do postu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.02.2014 09:32

Ktora czesc pluginu odpowiada za pobranie przezroczystosci
Spoiler

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.02.2014 09:36   Najlepsza odpowiedź

set_pev(iEnt, pev_rendermode, pev(id, pev_rendermode));
set_pev(iEnt, pev_renderfx, pev(id, pev_renderfx));
new Float:f_renderamt;
pev(id, pev_renderamt, f_renderamt);
set_pev(iEnt, pev_renderamt, f_renderamt);

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#3 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.02.2014 09:43

ktora linia odpowiada za wartosc przezroczystosci? 0-255

i jeszcze prosilbym jakis przyklad z set_user_rendering() . Chodzi mi o to jak to uzyc
  • +
  • -
  • 0

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.02.2014 09:54

Jesteś bardzo leniwy. ;)

http://xpaw.ru/pev_research.php
http://xpaw.ru/pev_r...p#pev_renderamt
http://xpaw.ru/pev_r...hp#pev_renderfx
http://xpaw.ru/pev_r...#pev_rendermode
  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#5 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.02.2014 10:18

a tam Wojtek nie marudź.

Ktore z tych odpowiada za wartosc? Jestem slaby z angielskiego
  • +
  • -
  • 0

#6 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 23.02.2014 10:54

Polecam fajne narzędzie: http://translate.google.pl
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#7 Rivit

    Godlike

  • Autor tematu
  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 23.02.2014 11:12

ooo. Das ist super.

Dobra.
Znalalem to:
new alfa = pev(ent, pev_renderamt);

1. Co podac za ent? Index gracza?
2. Jaki najczesciej wystepuje typ renderu jesli chce tylko zmienic przezroczystosc gracza?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych