←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] ustawianie graczowi tlumik na...


Best Answer GwynBleidD 17.01.2014 16:21

Bo w złym miejscu wykonujesz to.

 

Forward cod_class_enabled wykona się w momencie, gdy gracz wybierze z menu podaną klasę. Nie wykona się ani razu więciej... Więc gdy posiada usp i m4 w momencie wyboru klasy, zostanie mu tłumik na te bronie założony...

 

Musisz wychwycić kupno/podniesienie broni i wtedy tłumik zakładać. Oczywiście jeśli gracz posiada daną klasę.

 

Uwaga! Nie zakładaj w evencie weapon change, bo po 1 doprowadzisz ludzi do szału (nie będzie się dało tłumików zdjąć), a po 2 będzie to wykonywało się o dużo za dużo razy :)

Go to the full post
Locked

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 13.01.2014

Witam.
Chcialbym sie dowiedziec jak ustawic tlumik graczowi poprzes set_pdata_int(id, x, x)
jak to zrobic?
Quote

  • +
  • -
Hleb's Photo Hleb 13.01.2014

znalezione w pliku usp.inc



#define m_fWeaponState_Usp 74 //(int) Bit flag status of weapon silencer/shield.

#define CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED ( 1 << 0 )

#define CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED ( 1 << 2 )

#define CBASE_WEAPONSTATE_SHIELD_ARMED ( 1 << 5 )

musisz tylko wiedzieć, że to dla id enta broni (nie mylić z id broni)

czyli np. dla USP

new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)

if(ent)       set_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED, 4)

 

oraz dla m4a1

 

new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)

if(ent)       set_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED, 4)

 

Oczywiście wszystkie te #define musisz wszystko zdefiniować w pluginie.

Niestety nie znalazłem sumy bitowej na demontaż tłumików dla usp/m4a1.

Oczywiście nie testowałem, więc nie daję gwarancji, że zadziała.

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 13.01.2014

super.

A moglbys podac taki kod:

if(ma tlumik)
...
Else
...
Quote

  • +
  • -
Hleb's Photo Hleb 13.01.2014

new ent  = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id) // tu daj albo "weapon_usp", albo "weapon_m4a1"

if(ent)

             if(get_pdata_int(ent, m_fWeaponState_Usp, 4) & CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED) // sytuacja, gdy jest zamontowany tłumik (w tym przypadku USP, dla m4a1 stosuj CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED)

             {

                             ...

             }

             else // sytuacja, kiedy NIE jest

             {

                             ...

             }

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 15.01.2014

cos to nie chce mi dzialac

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define m_fWeaponState_Usp 74 //(int) Bit flag status of weapon silencer/shield.
#define CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED ( 1 << 0 )
#define CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED ( 1 << 2 )
        
new const nazwa[]   = "Cichy";
new const opis[]    = "Ma od razu zalozony tlumik na usp i m4a1";
new const bronie    = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "TibacK");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
      new ent1 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
      new ent2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id)

      if(ent1)
            set_pdata_int(ent1, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent1, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_USP_SILENCED, 4)
      if(ent2)
            set_pdata_int(ent2, m_fWeaponState_Usp, get_pdata_int(ent2, m_fWeaponState_Usp, 4) | CBASE_WEAPONSTATE_M4A1_SILENCED, 4)
}

Zrobilem tak jak ty podałes

Quote

  • +
  • -
Best Answer GwynBleidD's Photo GwynBleidD 17.01.2014

Bo w złym miejscu wykonujesz to.

 

Forward cod_class_enabled wykona się w momencie, gdy gracz wybierze z menu podaną klasę. Nie wykona się ani razu więciej... Więc gdy posiada usp i m4 w momencie wyboru klasy, zostanie mu tłumik na te bronie założony...

 

Musisz wychwycić kupno/podniesienie broni i wtedy tłumik zakładać. Oczywiście jeśli gracz posiada daną klasę.

 

Uwaga! Nie zakładaj w evencie weapon change, bo po 1 doprowadzisz ludzi do szału (nie będzie się dało tłumików zdjąć), a po 2 będzie to wykonywało się o dużo za dużo razy :)

Quote

  • +
  • -
Rivit's Photo Rivit 17.01.2014

@up
Dzięki.
Zrobilem to tak aby w czasie freezetime zakladalo.

 

ROZWIAZANE

Quote
Locked