Mod został spolszczony w 80% - najważniejsze rzeczy (Nazwy postaci, funkcje, pomoc etc.)
 
Po troszku długim czasie dodałem HUD(nie było), reklamę  i pomoc.
 i pomoc.
Zapis jest na SQL, w silniku trzeba będzie uzupełnić:
new Host[]        = ""
new User[]        = ""
new Pass[]        = ""
new Db[]       = ""
Ale z tym chyba nie będzie problemu (może będzie czytane z .cfg)
 
Możliwość dodania prefixu na say'u oraz ustawienie expa za fraga
// Prefix do wiadomosci na say'u
#define GAME_PREFIX "[Star Wars Mod]"
// EXP za killa
#define GAME_KILL_EXP 15
Jeśli mi się uda będzie czytane z .cfg
 
Dopisywanie własnych klas:
    { "Stormtrooper",     "Podstawowy - Blaster Rifle", 1, CLASS_JTROOPER, true },
    { "Stormtrooper+",    "Zaawansowany - Automatyczny Blaster Rifle", 2,    CLASS_JTROOPER_PLUS, true },
No i jest podział na Jedi i Sith, ale to wszystko będzie wyjaśnione w publikacji 
 
@EDIT
 
Autorespawn 