Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

Star Wars Mod

inny

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#41 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 30.01.2014 15:11

No w sumie pewnie by się dało, tylko po co ? :D

 

Nie widzę tego jakoś. Za dużo roboty i i tak by wiele tym nie zdziałał.

 

Prace chwilowo stanęły (chyba), bo silnik został przekazany do mastah'a , a z nim nie widziałem się kilka dni, więc nie mogę poinformować, na jakim etapie są prace, chyba, że on sam to zrobi.

 

PS Konfigurował on moce postaci.


  • +
  • -
  • 0

#42 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 31.01.2014 19:21

UWAGA !

 

Prace niestety zostają wstrzymane na czas nieokreślony, z powodu rezygnacji mastah'a. Sam sobie niestety nie poradzę, więc będę poszukiwał kogoś, kto będzie mógł mi w tym pomóc.


  • +
  • -
  • 0

#43 xWangan

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:149
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 31.01.2014 19:24

Ja niestety nie znam się zbytnio na pisaniu w Pawn'ie, jednak jeśli będziesz potrzebował pomocy przy szukaniu modeli/soundów itp. chętnie pomogę.


  • +
  • -
  • 0

#44 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 07.02.2014 10:52

RasiaQ, odezwij się na GG :)


  • +
  • -
  • 1

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#45 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 07.02.2014 11:55

@RasiaQ Zobacz "Battlefront Lite (Star Wars Mod) - 1.0.1 (25.10.2013)" by Kia na alliedach. Może podsunie ci to kilka pomysłów na rozbudowę swojego. Jakoś czas temu to zobaczyłem, ale nie miałem okazji napisać w temacie.

 

  • +
  • -
  • 1

#46 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 19.02.2014 16:10

W takim razie mod będzie kontynuowany, ale bardzo powoli.

 

Gdyby ktoś był chętny pomóc, zapraszam.

 

@up & @@up

 

Dzięki panowie ;)

 

@EDIT

 

Lub może po prostu spolszczę tamten mod, skoro już taki istnieje


  • +
  • -
  • 0

#47 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 21.02.2014 20:53

Mod został spolszczony w 80% - najważniejsze rzeczy (Nazwy postaci, funkcje, pomoc etc.)

 

Po troszku długim czasie dodałem HUD(nie było), reklamę :D i pomoc.

Zapis jest na SQL, w silniku trzeba będzie uzupełnić:

new Host[]        = ""
new User[]        = ""
new Pass[]        = ""
new Db[]       = ""

Ale z tym chyba nie będzie problemu (może będzie czytane z .cfg)

 

Możliwość dodania prefixu na say'u oraz ustawienie expa za fraga

// Prefix do wiadomosci na say'u
#define GAME_PREFIX "[Star Wars Mod]"

// EXP za killa
#define GAME_KILL_EXP 15

Jeśli mi się uda będzie czytane z .cfg

 

Dopisywanie własnych klas:

    { "Stormtrooper",     "Podstawowy - Blaster Rifle", 1, CLASS_JTROOPER, true },
    { "Stormtrooper+",    "Zaawansowany - Automatyczny Blaster Rifle", 2,    CLASS_JTROOPER_PLUS, true },

No i jest podział na Jedi i Sith, ale to wszystko będzie wyjaśnione w publikacji ;)

 

@EDIT

 

Autorespawn :)


  • +
  • -
  • 0

#48 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 23.02.2014 21:47

mam już 100 coś modeli ;)

 

Pozdrowienia przy moim ulubionym "512 Precache limit" ;)

 

Kurka wodna, znowu mnie ktoś wyprzedził ze Star Warsem, a miałem takie pomysły... Teraz trzeba bedzie znowu zmieniac nazwe :P

Powodzenia RasiaQ, jak potrzebujesz jakichś modeli (szczególnie modeli gracza) to wal do mnie.


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#49 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 28.02.2014 13:55

Niestety chwilowo bez udogodnień.

Wyżej obiecałem, że konfiguracja SQL będzie możliwa przez plik .cfg - niestety, trzeba będzie otworzyć .sma silnika i ręcznie wpisać dane, później to skompilować i wgrać.

 

Został dodany adres forum w HUD, zmieniany CVAREM ;)

cod_forum Adres Forum //Adres forum w HUD

 

Cvar jest w pliku konfiguracyjnym wraz ze wszystkimi innymi cvarami, które przedstawię później.

 

Możliwość włączenia i wyłączenia auto-respa, ale nie jest to zalecane, choćby z powodu grywalności i tego, że nie ma HUD'u gdy nie żyjemy xD

 

Właściwie wszystko jest już chyba skończone. Czekam tylko na modele od wiwi249, no i zostały mi testy. Myślę, że w marcu mod zostanie opublikowany :)


  • +
  • -
  • 0

#50 k4x4z5

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 84
Zaawansowany

  • Postów:257
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:zDaleka
Offline

Napisano 28.02.2014 14:39


cod_forum Adres Forum //Adres forum w HUD

czemu cod a nie star wars?:P chyba brałeś z silnika coda to więc wypada zmienić.


  • +
  • -
  • 1

#51 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 28.02.2014 20:29

 


cod_forum Adres Forum //Adres forum w HUD

czemu cod a nie star wars? :P chyba brałeś z silnika coda to więc wypada zmienić.

 

 

Deeeejm. Dzięki, brałem od Mentosa i zapomniałem o tym xD


  • +
  • -
  • 0

#52 Droso

    Dawniej HubertTM

  • Support Team

Reputacja: 1 291
Godlike

  • Postów:2 371
  • Steam:steam
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.02.2014 21:15

Robienie moda kopiując funkcje proste funkcje jak register_cvar ;________;

 

Pomysł na moda bardzo fajny, ale widzę gorzej z wykonaniem ;__;


Użytkownik HubertTM edytował ten post 28.02.2014 21:16

  • +
  • -
  • 1

Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!

Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!


#53 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 28.02.2014 21:53

Robienie moda kopiując funkcje proste funkcje jak register_cvar ;________;

 

Pomysł na moda bardzo fajny, ale widzę gorzej z wykonaniem ;__;

 

Chodziło tylko o forum w HUD

 

Może tak, ale ja tylko spolszczam i dodaję swoje rzeczy do niego jak właśnie HUD itp.


  • +
  • -
  • 0

#54 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 03.03.2014 18:50

Modele będę musiał niektóre robić, a ta przyprawia o ból kiszki stolcowej. Myślę, że w tym tygodniu wykonam przynajmniej część tych postaci. Postaram też pozmieniać się niektóre animacje, żeby było to bardziej realistyczne ;]


  • +
  • -
  • 2

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#55 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 05.03.2014 21:02

Oto co cudotwórca wiwi249 zrobił

bxdroid1.JPG

vodean.JPG

 

Więc gdy tylko skończy, biorę się za testy ;)


  • +
  • -
  • 1

#56 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 06.03.2014 18:35

Oj bez przesady, może może nie aż 'cudotwórca' :D

No ale tak, praca wre...

jarjar.JPG


sharkowy (06.03.2014 18:41):
No to niech wre, ale spamować nie musisz.

  • +
  • -
  • 2

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#57 RasiaQ

    Wracam.

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 06.03.2014 21:14

sharkowy informuje o postępach ;)

 

Gdyby ktoś był chętny do testów (zakładam, że wiwi jest), może się do mnie zgłosić na PW, wtedy chętnie przyjmę kogoś, kto mi w tym pomoże.


  • +
  • -
  • 0

#58 dEAL'

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:137
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 06.03.2014 21:20

Dobry pomysl, jeszcze tego nie widzialem.
Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa.

#59 Ender #

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 06.03.2014 22:24

RasiaQ Ja jestem chętny ;] Nie było mnie dawno ucieszyłem się jak zobaczyłem 75% :P


  • +
  • -
  • 1

DeathStreak.pl

                Pomogłem daj rep_up.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

26.01.2014 | 50 postów


#60 Ender #

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:66
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Głowno
Offline

Napisano 15.04.2014 15:05

Prace stanęły?

 


  • +
  • -
  • 0

DeathStreak.pl

                Pomogłem daj rep_up.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

 

26.01.2014 | 50 postów






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych