OK. Trochę pozmieniałem, żeby było mi wygodniej, lecz model nadal się nie zmienia.
new Array:ah;
new modele[] = {
"zh_corpse",
"zh_crispy2",
"zh_classic",
"zombie_big_origin",
"zombie_girl",
"zombie_leech",
"zombie_nemesis",
"zombie_poison",
"zombie_resident",
"zombie_speed"
};
public plugin_init()
{
(...)
ah = ArrayCreate(21, 10)
WczytajModele()
}
public WczytajModele()
{
new s = sizeof(modele);
for(new i=0;i<s; ++i)
ArrayPushString(ah, modele[i]);
}
public UstawModel() // Jest wykonywana co rundę
{
new model[21], j, r;
if(!(j = ArraySize(ah)))
WczytajModele();
r = random(j);
ArrayGetString(ah, r, model, 20);
ArrayDeleteItem(ah, r);
for(new i=1;i<33; i++)
{
if(is_user_connected(i) && get_user_team(i) == 1)
cs_set_player_model(i, model);
}
}