Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
* * * * * 2 głosy

Easy Round Soundnajłatwiejsze dodawanie roundsoundów!


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 20.07.2013 23:47

opis
Jest to chyba najłatwiejszy plugin na dodawanie roundsoundów na serwer. Plugin sam znajduje nutki w folderze i odtwarza je losowo na koniec każdej rundy :) Minus jest jeden na chwilę obecną (prócz może nie najlepszego kodu), folder nie może być zaśmiecany, więc przy zmianie roundsoundów trzeba te stare usunąć, ale to chyba nie kłopot, a u niektórych nawet standard nie zaśmiecać FTP.
cvary
ers_directory "sound/misc/rs" //Ścieżka do folderu w którym plugin ma szukać roundsoundów
ers_stopsounds "1" //Czy na koniec rundy zatrzymywać inne dźwięki aby w tle leciał czysty rs? (1: Tak, 0:Nie)
instalacja

1. Dodaj cvary do nowej linijki pliku addons/amxmodx/configs/amxx.cfg

2. Wrzuć roundsound do odpowiedniego folderu
3. Dodaj ers.amxx do addons/amxmodx/plugins/
4. Dodaj ers.sma do addons/amxmodx/scripting/
5. Dodaj ers.amxx do nowej linijki pliku addons/amxmodx/configs/plugins.ini

6. Zmień mapę/restartuj serwer
konfiguracja
UWAGA! Plugin ma ograniczenie. W 3 linijce kodu możesz edytować maksymalną ilość roundsoundów do wczytania (Standardowo: 50)
download

Załączony plik  ers.sma   2,39 KB  551 Ilość pobrań
  ers.amxx


  • +
  • -
  • 4

#2 Kot-CSHH

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 51
Pomocny

  • Postów:272
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Żory
Offline

Napisano 21.07.2013 00:40

Pomysłowe, + dla ciebie za wysilek


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na najlepszy Surf XP Mod w sieci: 31.186.83.188:27069

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.07.2013 02:37

Kilka sugestii ode mnie:
 
1.

for(;x;) ⇔ while(x)
	for(;next_file(iHandle, szFile, 31);)

	while(next_file(iHandle, szFile, 31))

 
2. Dopisz, że plugin nie czyta plików ukrytych unixa i ogranicz ten warunek tylko dla niego:

		if(szFile[0] == '.')
			continue;

		if(szFile[0] == '.' && is_linux_server())
			continue;

 
3. Pliki o nazwie:

\.wav.*\.mp3$

np.

camp.wavel.mp3

zostaną rozpoznane jako wav, zamiast mp3:

		if(contain(szFile, ".wav") != -1)
			g_iRoundSoundType[i] = 1;

 
4. ers_directory o jakimkolwiek subfolderze o nazwie kończącej się na sound zostanie błędnie zinterpretowany, np. dla:

fasound/il

zamiast czytać z subfolderu il katalogu fasound, będzie czytał z katalogu:

fail

przez linijkę:

	replace(szDirectory, 31, "sound/", "");

5. Skoro już sprawdzasz, czy plik jest ukryty dla systemów na linuxie, proponuję dołączyć moduł AMXX, pozwalający na sprawdzenie, czy plik jest ukryty pod Mac OSem i Windowsem.
6. Proponuję skorzystać z cellarray, by pozbyć się limitu roundsoundów.
7. Proponuję zapisywać po stronie gracza informację po wpisaniu komendy /rs, by nie musiał jej klepać co rundę.
8. Proponuję pomijać wszystkie pliki, które nie kończą się rozszerzeniem mp3 ani wav, by nie martwić się o śmieciowe pliki, jak często kopiowane Thumbs.db


Użytkownik Benio101 edytował ten post 21.07.2013 02:39
drobne techniczne


#4 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 21.07.2013 08:07

Podziękował za cenne rady i nie ma co się oszukiwać, plugin jest bardzo zły pod względem kodu (ma dziury). Napisałem go na szybko, w nocy, zmęczony całym dniem, ale to się odbiło na kodzie. Dzisiaj już mi serwer testowy wygasł, ale naprawię bugi jak tylko będę miał czas (za 2 tygodnie około), nie chcę już kombinować bez testów, bo mi błędy w kodzie łatwo przychodzą :]
  • +
  • -
  • 0

#5 Zibi17k

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 23.07.2013 10:10

Czyli po zmianie kodu (3 linijka) można dodać więcej niż 50 nutek?



#6 Zibi17k

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Lokalizacja:Kalisz
Offline

Napisano 23.07.2013 23:00

mi ten plug nie działa tzw nie odtwarza muzyki (nutki są nagrane w mp3) jest tylko wyciszenie :(



#7 d0naciak

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 07.08.2013 13:12


5. Skoro już sprawdzasz, czy plik jest ukryty dla systemów na linuxie, proponuję dołączyć moduł AMXX, pozwalający na sprawdzenie, czy plik jest ukryty pod Mac OSem i Windowsem.

 

Ja chciałem tylko, żeby pomijało ... czyli folder w tył

A nie wiem jak podjąć się pkt. 5


  • +
  • -
  • 0

#8 Zelkownia

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Emil
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 10.12.2013 21:51

Wszystko pięknie działa :) Tego właśnie szukałem :D


  • +
  • -
  • 0

#9 Puchate

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 204
Profesjonalista

  • Postów:433
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.06.2014 23:39

Plugin postanowiłem zaktualizować i usunąć z niego wszystkie problemy wieku dziecięcego :) jako że znalezione błędy w pierwszej wersji zostały naprawione numer wersji oznaczyłem jako 1.0.

 

Jakie zmiany w nowej wersji?

 

- poprawione MAX_ROUNDSOUNDS (w starej wersji jest "pomniejszane" o 1 sztuke)

- dodane sprawdzanie rozszerzenia, plugin ładuje tylko pliki .mp3 oraz .wav (bardzo ważne, bo tworzą się pliki spakowane pliki .ztmp i stara wersja je dodaje do RS)

- w ścieżce katalogu nie ma już buga z "sound"

- ustawienia RS zapisują się graczom w configach i są automatycznie ładowane przy wejściu na serwer

- kilka innych małych fixów

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Puchate edytował ten post 25.06.2014 23:41

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych