Kakashi
Int:10
Hp:40
Wytrzymałość:10
Kondycja:20
Opis: All granaty , Ak 47 + 10 dmg wygladasz jak Kakashi
proszę dodac do tej klasy ten model zeby wspolpracowal z ta klasa .
http://cs.gamebanana.com/skins/125954
będę wdzieczny za udzielna pomoc ![]()
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 11.05.2013 15:29
Kakashi
Int:10
Hp:40
Wytrzymałość:10
Kondycja:20
Opis: All granaty , Ak 47 + 10 dmg wygladasz jak Kakashi
proszę dodac do tej klasy ten model zeby wspolpracowal z ta klasa .
http://cs.gamebanana.com/skins/125954
będę wdzieczny za udzielna pomoc ![]()
Napisano 11.05.2013 17:02
Ścieżkę do modeli możesz sobie zmienić w plugin_precache, domyślnie jest w models/
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 11.05.2013 17:03
Ścieżkę do modeli możesz sobie zmienić w plugin_precache, domyślnie jest w models/
Tzn zrobiles tak zeby ten model dzialal na tej klasie ?
Napisano 11.05.2013 17:14
Tam jest błąd, w załączniku poprawione, model będzie podmieniany tylko dla klasy Kakashi, modele przerzuć do folderów dla tt "models/player/kakashitt/kakashitt.mdl" a dla ct "models/player/kakashict/kakashict.mdl"
Użytkownik playaz44 edytował ten post 11.05.2013 17:15
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 11.05.2013 17:25
Tam jest błąd, w załączniku poprawione, model będzie podmieniany tylko dla klasy Kakashi, modele przerzuć do folderów dla tt "models/player/kakashitt/kakashitt.mdl" a dla ct "models/player/kakashict/kakashict.mdl"
Wyskakuje mi blad ze nie ma modelu dla tt a go wgralem .. proszę o pomoc
Napisano 11.05.2013 18:11
W takim razie jeden model dla ct i tt, tak to jest z modelami z banany, zmień nazwę kakashict.mdl na kakashi.mdl i wrzuć go do "models/player/kakashi/"
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 11.05.2013 20:02
W takim razie jeden model dla ct i tt, tak to jest z modelami z banany, zmień nazwę kakashict.mdl na kakashi.mdl i wrzuć go do "models/player/kakashi/"
Zrobilem tak jak mowisz i nadal o tt mu chodzi ... Co to jest kurde
Napisano 11.05.2013 20:16
O kurde sorry, wgrałem tam stary plik zamiast nowego ![]()
#include <amxmodx>#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kakashi";
new const opis[] = "All granaty , Ak 47 + 10 dmg wygladasz jak Kakashi";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "playaz44");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/kakashi/kakashi.mdl");
}public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_model(id, "kakashi");
ma_klase[id] = true;
}public cod_class_disbaled(id)
{
cs_reset_user_model(id);
ma_klase[id] = false;
}public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "kakashi");
}
}
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 11.05.2013 20:17
O kurde sorry, wgrałem tam stary plik zamiast nowego
#include <amxmodx>#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Kakashi";
new const opis[] = "All granaty , Ak 47 + 10 dmg wygladasz jak Kakashi";
new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "playaz44");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/kakashi/kakashi.mdl");
}public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
cs_set_user_model(id, "kakashi");
ma_klase[id] = true;
}public cod_class_disbaled(id)
{
cs_reset_user_model(id);
ma_klase[id] = false;
}public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
cs_set_user_model(id, "kakashi");
}
}
Dasz mi to w amx i sma ? Plis ![]()
Ej chyba zle cos jeszcze wpisales bo wyskakuje w grze jak juz gram ze kakashiT.mdl .. NIewiem czy zly wpis czy cos ty to na pewno naprawisz ![]()
Użytkownik Whatthefuckxde edytował ten post 11.05.2013 20:46
Napisano 11.05.2013 21:25
Wrzuć kakashiT.mdl do folderu z tamtym drugim modelem albo zmień nazwę tamtego modelu co jest nie używany na kakashiT.mdl
W ogóle kto to widział żeby były potrzebne dwa mdl'e do jednego modelu :wtf:
Użytkownik playaz44 edytował ten post 11.05.2013 21:27
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 12.05.2013 02:52
Wrzuć kakashiT.mdl do folderu z tamtym drugim modelem albo zmień nazwę tamtego modelu co jest nie używany na kakashiT.mdl
W ogóle kto to widział żeby były potrzebne dwa mdl'e do jednego modelu :wtf:
Zrobilem tak jak kazales i w konsoli tu mi nic nie wyskakuje ze blad .. A wejde do gry i gram z 1 min i nagle blad ze brakuje jakiegos modelu ..
Napisano 12.05.2013 18:57
Masz ![]()
Model ma być tu: models/player/kakashi/kakashi.mdl
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 12.05.2013 19:01
Masz
Model ma być tu: models/player/kakashi/kakashi.mdl
daj mi model taki jaki ma byc
Napisano 12.05.2013 20:52
Masz
Model ma być tu: models/player/kakashi/kakashi.mdl
Do tego nie dziala to wogóle . System nie wyszukuje klasy ...
Napisano 12.05.2013 21:44
Wrzuciłeś kakashiT.mdl do /models tak jak ci na pw odpisałem?
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Napisano 12.05.2013 21:50
To jest takie proste, tyle masz poradnikow na forum.
Podales sam model, a teraz mowisz, abym ja ci dal, to jest smieszne ![]()
Sciezka do modelu ma byc taka jaką pisalem, zmien sobie nazwe modelu z takiej jak tam pisze na kakashi i tyle!
Łap jeszcze raz plik
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 12.05.2013 22:45
Wrzuciłeś kakashiT.mdl do /models tak jak ci na pw odpisałem?
Niedziala nadal .
To jest takie proste, tyle masz poradnikow na forum.
Podales sam model, a teraz mowisz, abym ja ci dal, to jest smieszne
Sciezka do modelu ma byc taka jaką pisalem, zmien sobie nazwe modelu z takiej jak tam pisze na kakashi i tyle!
Łap jeszcze raz plik
Niedziala
Jest problem taki ze wyskakuje mi not found kakashiT.mdl
Napisano 13.05.2013 21:57
Japie*****...
Ile można mowić, kazałem Ci wrzucać jakiegoś "kakashiT.mdl"
I w ogole czemu masz "not found kakashiT.mdl", musisz mieć jakiś inny plugin wgrany...
Jakbyś zrobił tak jak ja Ci pisałem to byś miał dobrze.
To się nazywa CZYTANIE ZE ZROZUMEINIEM
Ja jakoś mam kilka klas ze zmianą modelu, wlasnie taka sama, i jakos dziwnym trafem działa .
"Wiem, że nic nie wiem!"
...Nie jestem OWIECZKĄ!...
Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD
Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!
Napisano 14.05.2013 07:25
może dlatego że nazwa tego pluginu to nie kakashiT.mdl tylko guerilla.mdl ?
Napisano 14.05.2013 14:22
może dlatego że nazwa tego pluginu to nie kakashiT.mdl tylko guerilla.mdl ?
Nie, nazwa modelu który podałeś to podstawowy model z cs'a, a tam jest problem z kakashiT.mdl
1:0 dla BeniaW odpowiedzi na ten status, przejrzałem kilka ostatnich Twoich postów i dodałem Ci kolejne 3 punkty ostrzeżeń. Mam nadzieję, że pomogłem.
Klasa
Bug klasy Ninjacrash serwera Napisany przez SHiBBy., 05.12.2025 |
|
|
|||
Klasa
Klasa wampirNapisany przez Rafii, 16.03.2025 |
|
|
|||
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 |
|
|
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 |
|
|
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych