Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wyrównanie HUD od prawej

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Piro_0

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 30.12.2012 19:27

Mam problem odnośnie hud'a bo chciałbym go na prawą stronę przerzucić i wyrównać od prawej, przerzucić mi się udało ale nie mam pomysłu jak mam to wyrównać na ss niżej widać o co mi chodzi :D

A resztę hud'u sobie już poukładam.


Dołączona grafika


Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#2 Pudliszka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Krzesło obok komputera
Offline

Napisano 30.12.2012 19:30

Może daj sma? ._.
  • +
  • -
  • 0
BlockMaker - 25%
Dołączona grafika

#3 Piro_0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 30.12.2012 19:35

Ale nie che gotowego bo z gotowego za dużo się nie dowiem :D
Chciałbym wiedzieć co za tę funkcję odpowiada bo kombinowałem i nie mogłem wpaść.

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.75, 0.00, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

Załączone pliki


Użytkownik Piro_0 edytował ten post 30.12.2012 19:37

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#4 Pudliszka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Krzesło obok komputera
Offline

Napisano 30.12.2012 19:39

Masz ;)
http://amxx.pl/dokum.../set_hudmessage
  • +
  • -
  • 0
BlockMaker - 25%
Dołączona grafika

#5 Piro_0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 30.12.2012 19:44

Nic tu o wyrównaniu nie znalazłem.

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#6 Pudliszka

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:35
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Krzesło obok komputera
Offline

Napisano 30.12.2012 20:00

Potem poszukam, teraz nie mogę..
Chyba chciałeś wiedzieć co to "set_hudmessage" :D
  • +
  • -
  • 0
BlockMaker - 25%
Dołączona grafika

#7 Piro_0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 30.12.2012 21:48

Oj tam nigdy nie zmieniałem pozycji chuda zmieniałem ale nie musiałem nigdy wyrównywać a teraz mam problem pomoże ktoś?

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#8 Piro_0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 31.12.2012 21:21

Reffffff

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#9 Piro_0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 02.01.2013 15:21

Refffffffffff

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#10 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 02.01.2013 17:52

Z tego co wiem to nie da sie tego wyrównać tak jak chcesz, ponieważ text jest automatycznie wyrównywany przez silnik. Możesz jedynie wyrównać tekst wzg. siebie robiąc to tak:


new szHUDText[ 1024 ];
format( szHUDText, 1023, "To^njest^njakis^nhud" );
alignText( szHUDText, 1023, 1 )

set_hudmessage( 0, 255, 0, 0.75, 0.00, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0 );
show_hudmessage( id, szHUDText )



public alginText( szText[ ], iLen, iSide ) // 0 - Left | 1 - Right
{
new Array:aText = ArrayCreate( 256, 1 );
new i = 0, iLast = 0, iMax = 0;
new szBuffer[ 256 ];

while( i != strlen( szText ) - 1 )
{
iLast = i;

if( i = strfind( szText, { '^n' }, .pos = i ) == -1 )
break;

formatex( szBuffer, 255, "" );
copy( szBuffer, i - iLast - 1, szText[ iLast + 1 ] )

ArrayPushString( aText, szBuffer );

if( i - iLast - 1 > iMax ) iMax = i - iLast - 1;
}

format( szText, iLen, "^0" );

while( ArraySize( aText ) )
{
ArrayGetString( aText, 0, szBuffer, 255 );

if( strlen( szBuffer ) < iMax )
{
addNBSP( szBuffer, 255, iMax - strlen( szBuffer ), iSide );
add( szText, iLen, szBuffer );
}
else
add( szText, iLen, szBuffer );

ArrayDeleteItem( aText, 0 );
}

ArrayDestroy( aText );
}

stock addNBSP( szText[ ], iLen, iNBSPNum, iSide ) // 0 - Left | 1 - Right
{
for( new i = 1; i < iNBSPNum; i++ )
if( iSide ) format( szText, iLen, "%c%s", 0xA0, szText ); else format( szText, iLen, "%s%c", szText, 0xA0 );
}

// WARNING: Func's not tested.

  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png


#11 Piro_0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 04.01.2013 19:03

Nie skumałem względem siebie?

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.


#12 Piro_0

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:104
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 07.01.2013 13:55

Hmmm Odświeżam

Pomogłem Daj + Nie Bądź Żyła.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych