Czy ktoś mógł mi dać server.cfg przystosowany do gry [FFA] ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Server.cfg [FFA]
Temat rozp. Boooskyw0w~, 28.01.2009 15:44
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 28.01.2009 15:44
#2 Gość__*
Napisano 28.01.2009 15:47
Masz z mojego serwera:
// Nazwa serwera. Wyrazenie 'GamesNet.pl' jest obowiazkowe! hostname "Strzelnica #FFA at GamesNet.pl [PL]" // Haslo do zalogowania się na rcon. rcon_password // Adres e-mail admina serwera. sv_contact kur3k@amxx.pl // Rejon swiata, w ktorym znajduje sie serwer (3 - Europa). sv_region 3 // WCZYTYWANE PLIKI // Config wczytywany przy uruchamianiu serwera. servercfgfile server.cfg // Config wczytywany przy zmianie mapy. mapchangecfgfile server.cfg // Lista banow z serwisu www.blacklisted.pl. exec blacklisted.cfg // Lista banow z forum www.gry.amxx.pl exec blackffa.cfg // Lista zbanowanych SteamID. exec banned.cfg // Zapisywanie zbanowanych na serwerze SteamID. writeid // USTAWIENIA DOTYCZACE ROZGRYWKI // Mozliwosc pauzowania rozgrywki. pausable 0 // Mozliwosc wejscia na speca na poczatku rundy. allow_spectators 1 // Czas na kupowanie (w minutach). mp_buytime 0.25 // Dlugosc trwania rundy (w minutach). mp_roundtime 1.75 // Mozliwosc zranienia bronia graczy z tej samej druzyny. mp_friendlyfire 0 // Czas od podlozenia do wybuchu bomby <sekundy> mp_c4timer 35 // Czas na poczatku rundy, w ktorym nie mozna sie poruszac (w sekundach). mp_freezetime 3 // Czarny ekran po smierci. mp_fadetoblack 0 // Slychac bieganie graczy. mp_footsteps 1 // Mozliwosc uzywania latarki. mp_flashlight 1 // Mozliwosc wlaczenia przez graczy wspomagania celownia. mp_autocrosshair 0 // Zapisuje logi do pliku. mp_logfile 1 // Zapisuje rozmowy w logach. mp_logmessages 1 // Szczegolowosc zapisywanych logow. mp_logdetail 2 // Startowa ilosc pieniedzy. mp_startmoney 800 // Dlugosc trwania mapy (w minutach). mp_timelimit 25 // Wspomaganie celowania graczy. sv_aim 0 // Mozliwosc wpisywania kodow. sv_cheats 0 // Maksymalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_maxrate 25000 // Minimalna ilosc bajtow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_minrate 5000 // Czestotliwosc odswiezania stanu gry przez serwer. Ustawianie ponad 350 jest zabronione! sys_ticrate 350 // FPSY u klienta (Nie ruszac) fps_max 300 // Maksymalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_maxupdaterate 101 // Minimalna liczba pakietow na sekunde wysylana od serwera do gracza. sv_minupdaterate 20 // Predkosc poruszania sie gracza. sv_maxspeed 320 // Moc grawitacji. sv_gravity 800 // Mozliwosc poruszania sie w trakcie skoku. sv_airmove 1 // Przyspieszenie poruszania w trakcie skoku. sv_airaccelerate 10 // Wielkosc obiektu gracza przy wykrywaniu kolizji z innymi obiektami w grze. sv_clienttrace 1 // Mozliwosc slyszenia przez druzyne przeciwna tego co mowisz przez mikrofon. sv_alltalk 0 // Ilosc HLTV, ktore moga sie podlaczyc do serwera. sv_proxies 1 // Sila tarcia pomiedzy graczem, a obiektami w grze. edgefriction 2 // Predkosc z jaka serwer wspoldziala z gra. host_framerate 0 //Fast Download sv_downloadurl "" sv_allowdownload "1" //Kodek dźwięku sv_voicecodec "voice_speex" //Ukrywanie slotów sv_visiblemaxplayers 18 log on
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych