Zasugerowałem się tutorialem sklepiku z apteczką od QTM.
Proszę o poprawienie błędów.
Tu macie mojego publica
public Sklep(id) { new menu = menu_create("Wybierz:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "0. Lekarstwo \r[Leczy 45 hp] \yKoszt: \r1250$^n\w1. Maly Exp [Dostajesz malo doswiadczenia] \yKoszt: \r6000$^w2. Sredni Exp [Dostajesz srednia ilosc doswiadczenia] \yKoszt: \r12000$^w3. Duzy Exp [Dostajesz duzo doswiadczenia] \yKoszt: \r16000$^n\w0. Zamknij"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handle(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); new kasa_gracza = cs_get_user_money(id); new hp = get_user_health(id); switch(item) { case 0: { new koszt = 1250; if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { client_print(id, print_chat, "Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } if (kasa_gracza<koszt) { client_print(id, print_chat, "Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=45; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,6000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = 10 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales 10 expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,12000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = 25 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales 25 expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED case 3: { if (!UTIL_Buyformoney(id,16000)) return PLUGIN_HANDLED new exp = 50 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales 50 expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } return PLUGIN_CONTINUE; }
@@EDIT:
Temat założyłem 2 dni temu, a odpowiedzi jakoś nie widzę...
I gdzie dodać tego publica w moim pliku .sma
W załączniku mój plik .sma po dodaniu sklepiku...
Załączone pliki
Użytkownik slowly edytował ten post 09.06.2010 17:26