Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka korxq3oj21zu dodana przez Bloody_, 22.06.2014 18:02
Typ:



rambo k.premium
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
 
new const nazwa[] = "Rambo (Klasa Premium)";
new const opis[] = "Ma M4A1,1/1 z AWP, 1/1 z HE, podwojny skok, 20 hp oraz pelen magazynek za kazde zabojstwo";
new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE | 1 <<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_SMOKEGRENADE;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = 38;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new bool:ma_klase[33];
 
new bool:moze_skoczyc[33];
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "Shooter");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HiTzHE");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez Shootera.", nazwa);
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G))
	{
		client_print(id, print_chat, "[%s] Synek! Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.", nazwa)
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;
 
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = pev(id, pev_oldbuttons);
	new flags = pev(id, pev_flags);
	if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && moze_skoczyc[id])
	{
		moze_skoczyc[id] = false;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND) 
		moze_skoczyc[id] = true;
 
	return FMRES_IGNORED;
}
 
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
 
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+20.0<max_health? cur_health+20.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(1, maxClip[weapon]);
	}
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
 
{
 
if(!is_user_connected(idattacker))
 
	return HAM_IGNORED;
 
 
 
	if(!ma_klase[idattacker])
 
	return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damagebits & DMG_BULLET)
 
	cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	return HAM_IGNORED;
 
}
 
public HiTzHE(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
 
	if(!is_user_connected(idattacker) || !is_user_connected(this))
 
	return HAM_IGNORED;
 
 
 
	if(!ma_klase[idattacker])
 
	return HAM_IGNORED;
 
	if(damagebits & (1<<24))
 
	cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this)+1), 0.0, idinflictor, damagebits);
 
 
 
	return HAM_IGNORED;
 
}
 

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011