Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka km3qjpaoh9ck dodana przez speedkill, 08.11.2012 16:16
Typ:



1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <engine>
 
#define FLAG ADMIN_IMMUNITY
 
new const MENU_POPUP[] = "misc/DeathRunVip/vip_menu_popup.wav"
new const MENU_OK[] = "misc/DeathRunVip/vip_menu_ok.wav"
 
#define TASKID_SHOWHUD	2931
 
new g_hudsync
new cvar_gravity
new cvar_speed
 
 
public plugin_precache()
{
	precache_sound(MENU_POPUP)
	precache_sound(MENU_OK)
}
 
public plugin_init()
{
	register_plugin("Deathrun V.I.P", "1.0", "DoviuX")
 
	cvar_gravity = register_cvar("dr_vip_gravity", "500")
	cvar_speed = register_cvar("dr_vip_speed", "500")
 
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "bacon_spawn", 1)
 
	g_hudsync = CreateHudSyncObj()
}
 
public bacon_spawn(id)
{
    if (!is_user_alive(id))
        return
 
    static CsTeams: team ; team = cs_get_user_team(id)
 
    if (team == CS_TEAM_T && (get_user_flags(id) & FLAG))
    {   
	set_task(2.0, "T_menu", id)
 
	if(!task_exists(TASKID_SHOWHUD + id))
	   set_task(0.2, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id)
    }
    else if (team == CS_TEAM_CT && (get_user_flags(id) & FLAG))
    {
	set_task(2.0, "CT_menu", id)
 
	strip_user_weapons(id)
	give_item(id, "weapon_knife")
 
	if(!task_exists(TASKID_SHOWHUD + id))
	   set_task(0.2, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id)
    }
}
 
public T_menu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	   return PLUGIN_HANDLED
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_POPUP)
 
    	new gmenu = menu_create("y~::*V.I.P Menu*::~" , "Vip_Handler");
    	menu_additem(gmenu ,"r255 wHealth", "1" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"r255 wArmor", "2" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wGravity", "3" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wSpeed", "4" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wHegrenade", "6" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wNightVision (rFor dark mapsw)", "7" , 0);
 
    	menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
 
    	menu_display(id , gmenu , 0);
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public CT_menu(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
	   return PLUGIN_HANDLED
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_POPUP)
 
    	new gmenu = menu_create("y~::*V.I.P Menu*::~" , "VipCt_Handler");
    	menu_additem(gmenu ,"r255 wHealth", "1" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"r255 wArmor", "2" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wGravity", "3" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wSpeed", "4" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wHegrenade", "5" , 0);
    	menu_additem(gmenu ,"wNightVision (rFor dark mapsw)", "6" , 0);
 
    	menu_setprop(gmenu , MPROP_EXIT , MEXIT_ALL);
 
    	menu_display(id , gmenu , 0);
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public Vip_Handler(id, gmenu, item, player)
{
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(gmenu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
 
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
 
   new key = str_to_num(data)
 
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	set_user_health(id, 255)
      }
 
      case 2:
      {
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	set_user_armor(id, 255)
      }
 
      case 3:
      {
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	new Float: gravity
	gravity	= get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800
 
	set_user_gravity(id, gravity)
      }
 
      case 4:
      {
	new Float: speed
	speed	= get_pcvar_float(cvar_speed)
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	set_user_maxspeed(id, speed)
      }
 
      case 6:
      {
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
      }
 
      case 7:
      {
	cs_set_user_nvg(id)
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
      }
   }
   menu_destroy(gmenu)
   return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public VipCt_Handler(id, gmenu, item, player)
{
   if (item == MENU_EXIT)
   {
      menu_destroy(gmenu)
      return PLUGIN_HANDLED
   }
 
   new data[6], iName[64]
   new access, callback
   menu_item_getinfo(gmenu, item, access, data, 5, iName, 63, callback)
 
   new key = str_to_num(data)
 
   switch(key)
   {
      case 1:
      {
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	set_user_health(id, 255)
      }
 
      case 2:
      {
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	set_user_armor(id, 255)
      }
 
      case 3:
      {
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	new Float: gravity
	gravity	= get_pcvar_float(cvar_gravity) / 800
 
	set_user_gravity(id, gravity)
      }
 
      case 4:
      {
	new Float: speed
	speed	= get_pcvar_float(cvar_speed)
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
	set_user_maxspeed(id, speed)
      }
 
      case 5:
      {
	give_item(id, "weapon_hegrenade")
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
      }
 
      case 6:
      {
	cs_set_user_nvg(id)
 
	client_cmd(id, "spk %s", MENU_OK)
 
      }
   }
   menu_destroy(gmenu)
   return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public Task_ShowHUD(task)
{
	new id = task - TASKID_SHOWHUD
 
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED
 
	static health, armour
	health = get_user_health(id)
	armour = get_user_armor(id)
 
	set_hudmessage(150, 150, 150, 0.40, 0.92, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0)
	ShowSyncHudMsg(id, g_hudsync , ".::*Health: %d -|V.I.P|- Armour: %d*::.", health, armour)
 
	set_task(0.1, "Task_ShowHUD", TASKID_SHOWHUD + id)		
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
 
public client_PreThink(id)
{
    if(is_user_alive(id))
    {
        if(get_user_flags(id) & FLAG)
        {
 
            new oldbuttons = get_user_oldbutton(id);
 
 
            oldbuttons &= ~IN_JUMP;
            entity_set_int(id, EV_INT_oldbuttons, oldbuttons);
        }
    }
}  
 
 
 

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011