Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka g4srhquuihw0 dodana przez TheRock, 31.08.2012 17:38
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169.
/* Human Classes for zombie plague, menu for classes automatically invoked 8 seconds after player spawn This plug is far from complete, please help with further development of it since it may have some undesired results on gameplay. You can edit this plug however it fit your needs. Here is TO DO list: 1. Make B key invoke human class menu 2. Make user choose class only once per round (could be limited with round timer or some other method) - done 3. Make user choice remember thru whole map time, just like it was done for zombies 4. Changing of models is not implemented yet due to numerous bugs and uncertain effects 5. For now, there are 7 classes only. If you have idea for more classes, make a request 6. Make classes buyable for ammo packs 7. Bots support */ #include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <fakemeta> #include <hamsandwich> #include <zombieplague> new ma_klase[33] public plugin_init() { register_plugin("Klasy Ludzi", "1.2", "[AvP] ELOS") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_clcmd("say /klasa", "WybierzLudzi"); } public fwHamPlayerSpawnPost(id) { set_task(get_cvar_float("zp_delay")+0.2, "sprawdz",id) } public WybierzLudzi(id) { new menu = menu_create("rWybierz Klase Ludzi.", "WybierzLudziSelect"); menu_additem(menu, "wOdporny", "1", 0) menu_additem(menu, "wSportowiec", "2", 0) menu_additem(menu, "wGrubas", "3", 0) menu_additem(menu, "Wszechmocny (Premium)", "4", ADMIN_LEVEL_H) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public WybierzLudziSelect(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } new data[6], iName[64]; new zaccess, callback; menu_item_getinfo(menu, item, zaccess, data,5, iName, 64, callback); new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1: { if(ma_klase[id] == 1) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Odporny wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 1 } } case 2: { if(ma_klase[id] == 2) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Sportowiec wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 2 } } case 3: { if(ma_klase[id] == 3) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Grubas wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 3 } } case 4: { if(ma_klase[id] == 4) { client_print(id, print_chat, "To jest twoja aktualna klasa") } else { client_print(id, print_chat, "Klasa Wszechmocny wybrana poprawnie") ma_klase[id] = 4 } } } menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } public DajMoce(id) { if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 1) { set_user_armor(id, 40) } else if(ma_klase[id] == 2) { set_user_gravity(id, 0.50) } else if(ma_klase[id] == 3) { set_user_health(id, 300) } else if(ma_klase[id] == 4) { set_user_armor(id, 150) set_user_health(id, 250) set_user_gravity(id, 0.50) } return PLUGIN_HANDLED; } public sprawdz(id) { DajMoce(id) if(zp_get_user_zombie(id) || zp_get_user_nemesis(id) || zp_get_user_survivor(id)) { return PLUGIN_HANDLED; } else if(ma_klase[id] == 0) { WybierzLudzi(id) } return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{ rtf1 ansi ansicpg1252 deff0{ fonttbl{ f0 fnil fcharset0 Tahoma;}}n{ colortbl ; red0 green0 blue0;}n viewkind4 uc1 pard cf1 lang1045 f0 fs16 n par } */ /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par } */
Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011