Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 71nu6vmdsq04 dodana przez winekpl, 21.04.2013 14:46
Typ:



P0gr0mca XXL
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
 
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "P0gr0mca XXL";
new const opis[] = "1/1 ze scout 1/2 z he 1/4 z deagle";
new const bronie = 1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 100;
new const wytrzymalosc = 100;
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
	ma_klase[id] = true;
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
 
	if(!(damagebits & DMG_BULLET))
		return HAM_IGNORED;
 
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_HEGRENADE && !random(2))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4))
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	cod_inflict_damage(idattacker, this, damage, 0.0, idinflictor, damagebits);
 
	return HAM_IGNORED;
}
 

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011