Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 685wk10pxpc0 dodana przez Droso, 24.11.2012 19:19
asd
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76.
#include < amxmodx > #include < hamsandwich > #include < fun > new Float:Damage[33]; new bBonus[33] = false; new const PLUGIN_VERSION[] = "1.0"; public plugin_init() { register_plugin("My Damage", PLUGIN_VERSION, "Ortega"); register_event( "HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0" ); register_logevent( "EndRound", 2, "1=Round_End" ); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ForwardPlayerDmg", 1); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawned", 1); register_clcmd("say /me", "HookSay"); } public Spawned(id){ if(is_user_alive(id) && bBonus[id]){ bBonus[id] = false; give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") give_item(id,"ammo_556nato") } } public ForwardPlayerDmg(iVictim, iInflictor, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) { if(iVictim != iAttacker && get_user_team(iVictim) != get_user_team(iAttacker) && is_user_connected(iAttacker)) Damage[iAttacker] += fDamage; floatround(Damage[iAttacker], floatround_floor); } public HookSay(id) { if(Damage[id]) { client_print(id, print_chat, "Zadales dotychczas %d obrazen.", Damage[id]); } else client_print(id, print_chat, "Na razie nie zadales obrazen przeciwnikowi."); return PLUGIN_HANDLED; } public NewRound() { for(new id = 0; id<33; id++) { Damage[id] = 0.0; } } public EndRound( ) { new id; new Float:fDamage = 0.0 for(new i = 0; i<33; i++) { if(Damage[i] > fDamage) { id = i; fDamage = Damage[i]; } } if(get_playersnum() > 1 && is_user_connected(id)){ new szName[32]; get_user_name(id, szName, 31); client_print(id, print_chat, "Najlepszy w tej rundzie %s z %d dmg", szName, fDamage); bBonus[id] = true; } }
Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011