Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wklejka 22j7mdik7npc4 dodana przez Onyke, 17.09.2013 13:15
http://amxx.pl/topic/88890-klasy-do-diablo-moda-by-onyke/
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. 67. 68. 69. 70. 71. 72. 73. 74. 75. 76. 77. 78. 79. 80. 81. 82. 83. 84. 85. 86. 87. 88. 89. 90. 91. 92. 93. 94. 95. 96. 97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. 109. 110. 111. 112. 113. 114. 115. 116. 117. 118. 119. 120. 121. 122. 123. 124. 125. 126. 127. 128. 129. 130. 131. 132. 133. 134. 135. 136. 137. 138. 139. 140. 141. 142. 143. 144. 145. 146. 147. 148. 149. 150. 151. 152. 153. 154. 155. 156. 157. 158. 159. 160. 161. 162. 163. 164. 165. 166. 167. 168. 169. 170. 171. 172. 173. 174. 175. 176. 177. 178. 179. 180. 181. 182. 183. 184. 185. 186. 187. 188. 189. 190. 191. 192. 193. 194. 195. 196. 197. 198. 199. 200. 201. 202. 203. 204. 205. 206. 207. 208. 209. 210. 211. 212. 213. 214. 215. 216. 217. 218. 219. 220. 221. 222. 223. 224. 225. 226. 227. 228. 229. 230. 231. 232. 233. 234. 235. 236. 237. 238. 239. 240. 241. 242. 243. 244. 245. 246. 247. 248. 249. 250. 251. 252. 253. 254. 255. 256. 257. 258. 259. 260. 261. 262. 263. 264. 265. 266. 267. 268. 269. 270. 271. 272. 273. 274. 275. 276. 277. 278. 279. 280. 281. 282. 283. 284. 285. 286. 287. 288. 289. 290. 291. 292. 293. 294. 295. 296. 297. 298. 299. 300. 301. 302. 303. 304. 305. 306. 307. 308. 309. 310. 311. 312. 313. 314. 315. 316. 317. 318. 319. 320. 321. 322. 323. 324. 325. 326. 327. 328. 329. 330. 331. 332. 333. 334. 335. 336. 337. 338. 339. 340. 341. 342. 343. 344. 345. 346. 347. 348. 349. 350. 351. 352. 353. 354. 355. 356. 357. 358. 359. 360. 361. 362. 363. 364. 365. 366. 367. 368. 369. 370. 371. 372. 373.
public show_menu_klasy(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nWybierz Frakcje:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy_h"); menu_additem(menu, "wBohaterowie d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "wDemony d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "wZwierzeta d[Darmowe]"); menu_additem(menu, "wPremium d[Platne]"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { show_menu_klasy1(id) } case 1: { show_menu_klasy2(id) } case 2: { show_menu_klasy3(id) } case 3: { show_menu_klasy4(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_klasy4(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nPremium:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy4_h"); menu_additem(menu, "wGriswold"); menu_additem(menu, "wKowal"); menu_additem(menu, "wDemonolog"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy4_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { showitem(id,"Griswold"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br>Odnowa magazynku po zabiciu i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada linę(Coś w stylu Spier-Mana)<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>") } case 1: { showitem(id,"Kowal"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Po zabiciu wroga odnawia mu się magazynek<br>Po zabiciu wroga odnawia mu się 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Niewidzialny na nożu<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>") } case 2: { showitem(id,"Demonolog"," "," ","<br>Startowe HP:145<br><br>Nie słychać jego kroków<br><br>Odnowa magazynku i dostaje 40 HP<br>Wysysa 1-5 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br>2 dodatkowe skoki<br>Posiada regeneracje życia(20 HP co 10 sekund)<br>Ma 2 rakiety na runde, można ich używać co 3 sekundy, DMG rakiety 50 + Inteligencja/2<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Odporny na: Skrzydła, Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Losowy item(Max. 3 na runde)<br><br>") } } return PLUGIN_HANDLED; } public show_menu_klasy1(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nBohaterowie:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy1_h"); menu_additem(menu, "wCzarodziejka"); menu_additem(menu, "wDruid"); menu_additem(menu, "wPaladyn"); menu_additem(menu, "wZabojczyni"); menu_additem(menu, "wNekromanta"); menu_additem(menu, "wBarbarzynca"); menu_additem(menu, "wNinja"); menu_additem(menu, "wAmazonka"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy1_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { czarodziejka(id) } case 1: { druid(id) } case 2: { paladyn(id) } case 3: { zabojczyni(id) } case 4: { nekromanta(id) } case 5: { barbarzynca(id) } case 6: { ninja(id) } case 7: { amazonka(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public czarodziejka(id){ showitem(id,"Czarodziejka"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Posiada latarkę, jeżeli najedziesz latarką na Ninje zrobi się widzialna<br>Przy trafieniu przeciwnika ma 5% szansy ze zacznie mu się trząść ekran<br>Dostaje +20 do szybkości<br><br>Po naładowaniu: Wypuszcza FireBalla. DMG FireBalla zależy od INT<br><br>") } public druid(id){ showitem(id,"Druid"," "," ","<br>Startowe HP: 150<br><br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 200<br>Przy trafieniu przeciwnika ma + 3 DMG<br>Ma ubranie wroga do póki nie zmieni teamu<br><br>Po naładowaniu: Czaruje ścianki(Początkowo 5. Co każde 5 INT + 1 ścianka)<br><br>") } public paladyn(id){ showitem(id,"Paladyn"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może wykonywać Long Jumpy:<br>(Na start 5 następnie każde 10 inteligencji to dodatkowy skok)<br>Odbijają się od niego pociski (Średnio co 7 pocisk)<br>Mikstura życia raz na rundę która leczy 50 HP<br><br>Po naładowaniu:<br>Dostaje magiczny pocisk(Wieksza szansa na trafienie HS)<br><br>") } public zabojczyni(id){ showitem(id,"Zabojczyni"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Nie słychać jak chodzi<br>Może zrobić 2 skoki<br>Umie podłożyć 3(Jedna 15 DMG+INT) miny rundę<br>Dostaje +30 do szybkości<br>Po naładowaniu:<br><br>Jest niewidzialna. Niewidzialność znika gdy zmienisz broń<br><br>") } public nekromanta(id){ showitem(id,"Nekromanta"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Może wskrzeszać lub zjadać zmarłych:<br>(Naciśnij i przytrzymaj klawisz E przy zwłokach)<br>Za wskrzeszanie dostaje dodatkowy EXP<br>25% szans na odrodzenie<br>Wysysa 1-3 HP z każdym strzałem w przeciwnika<br><br>Po naładowaniu: Dostaje MP5<br><br>") } public barbarzynca(id){ showitem(id,"Barbarzynca"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Zabijając wroga dostajesz armor<br>Zabijając wroga odnowi ci się 30 HP<br>Zabijając wroga odnowi ci się magazynek<br><br>Po naładowaniu: Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 7)<br><br>") } public ninja(id){ showitem(id,"ninja"," "," ","<br>Startowe HP: 170<br><br>Wysokie skoki<br>Może używać tylko noża<br>10 noży do rzucania(Klawisz R na nożu)<br>Dostaje 100 armora na początku rundy<br>Dostaje +40 do szybkośc<br>Zmniejszona widoczność z 255 do 13<br><br>Po naladowaniu: Zwiększa szybość<br><br>") } public amazonka(id){ showitem(id,"Amazonka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Może postawić pułapki granaty(Zmiana trybu Granata PPM)<br>Posiada Kusze(Nóż i R)<br>Dostaje co rundę Deagla<br><br>Po naładowaniu: Dostaje HE<br><br>") } public show_menu_klasy2(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpisy Klas by C.H.L.E.B.E.K^nDemony:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy2_h"); menu_additem(menu, "wAndariel"); menu_additem(menu, "wDuriel"); menu_additem(menu, "wMefisto"); menu_additem(menu, "wHefasto"); menu_additem(menu, "wDiablo"); menu_additem(menu, "wBaal"); menu_additem(menu, "wUpadly"); menu_additem(menu, "wImp"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy2_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { andariel(id) } case 1: { duriel(id) } case 2: { mefisto(id) } case 3: { hefasto(id) } case 4: { diablo(id) } case 5: { baal(id) } case 6: { upadly(id) } case 7: { imp(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public andariel(id){ showitem(id,"Andariel"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy każdym trafieniu przeciwnika dostaje 1-3 HP<br>Nie słychać jej kroków<br>Ma 1 dodatkowy skok<br>Odporna na : Fire Shielda, Meekstone, Archy, Wybuchy po smierci<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Gaila<br><br>") } public duriel(id){ showitem(id,"Duriel"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Posiada 3 rakiety<br>Rakiet może używać co 3 sekundy. DMG Rakiety 50 + INT/2<br>Ma -10 do szybkości<br>Gdy kucnie jest niewidzialny(50 z 255) do puki nie strzeli lub nie zmieni broni<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public mefisto(id){ showitem(id,"Mefisto"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Odnawia mu się 15 HP po zabiciu<br>Nie słychać jego kroków<br>Ma 3 wysokie skoki<br>Ma zmniejszoną widoczność z 255 do 150<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public hefasto(id){ showitem(id,"Hefasto"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co rundę Deagla + HE<br>Ma 1/6 na natychmiastowe zabicie z granata<br><br>Po naładowaniu:<br>Magiczny pancerz który odbija pociski(Max 2)<br><br>") } public diablo(id){ showitem(id,"Diablo"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Może zrobić 2 skoki<br>Nie słychać jego kroków<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczow<br>Dostaje co rundę Dualki(podwójne pistolety)<br>Przybliżenie jak w aug PPM (Prawym przciskiem myszy)<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public baal(id){ showitem(id,"Baal"," "," ","<br>Startowe HP: 120<br><br>Gdy zabije wroga odnawia mu się 20 HP<br>Dostaje co rundę Wolnego Shotgana(M3)<br>Ma 1/4 szansy na zdobycie ubrania przeciwnika na czas 1 rundy<br>Ma +40 do szybkośc<br>Odporny na: Skrzydła<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public upadly(id){ showitem(id,"Upadly"," "," ","<br>Startowe HP: 123<br><br>+30 DMG jak uderzy kogoś od tyłu<br>1/20 na oślepienie wroga na pomarańczowo<br>Nie działają na niego fleshe<br>Gdy strzela z pistoletu to ma 20% szans ze wrogowi zacznie się trząść ekran<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public imp(id){ showitem(id,"Imp"," "," ","<br>Startowe HP: 110<br><br>Przy trafieniu ma 1/30 szansy ze przeciwnikowi zmieni się na bron na nóż<br>Na nożu może się teleportować(NÓŻ + PPM)<br>Co rundę dostaje wszystkie granaty<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public show_menu_klasy3(id) { new formats[128] formatex(formats, charsmax(formats), "yOpis Klas by C.H.L.E.B.E.K^nZwierzeta:"); new menu = menu_create(formats, "show_menu_klasy3_h"); menu_additem(menu, "wIzual"); menu_additem(menu, "wSkoczek"); menu_additem(menu, "wZniewolony"); menu_additem(menu, "wZgniatacz"); menu_additem(menu, "wPijawka"); menu_additem(menu, "wGigantyczny Pajak"); menu_additem(menu, "wSniegowy Tulacz"); menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc"); menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie"); menu_display(id, menu); } public show_menu_klasy3_h(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } switch(item) { case 0: { izual(id) } case 1: { skoczek(id) } case 2: { zniewolony(id) } case 3: { zgniatacz(id) } case 4: { pijawka(id) } case 5: { gigantyczny(id) } case 6: { sniegowy(id) } } return PLUGIN_HANDLED; } public izual(id){ showitem(id,"Izual"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje o 4 mniej<br>Odporny na: Cichy Kamień<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Lustrzany Pocisk(Odbija pociski w przeciwnika Max. 2)<br><br>") } public skoczek(id){ showitem(id,"Skoczek"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Ma auto bunny hopa<br>Dostaje co rundę AK47 i Deagla<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public zniewolony(id){ showitem(id,"Zniewolony"," "," ","<br>Startowe HP: 127<br><br>Dostaje co runde M4A1<br><br>Po naładowaniu: Odnawia sobie 40 HP<br><br>") } public zgniatacz(id){ showitem(id,"Zgniatacz"," "," ","<br>Startowe HP: 130<br><br>Dostaje co runde P90<br>Nie słychać jego kroków<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>Posiada regenerację HP: 20 HP co 10 sekund<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public pijawka(id){ showitem(id,"Pijawka"," "," ","<br>Startowe HP: 140<br><br>Dostaje co runde AWP<br>20% na natychmiastowe zabicie z AWP<br>Cicho chodzi<br>1 dodatkowy skok<br>Wysysa po 1 HP<br><br>Po naładowaniu: Brak<br><br>") } public gigantyczny(id){ showitem(id,"Gigantyczny Pajak"," "," ","<br>Startowe HP: 115<br><br>Posiada linę(Coś w stylu Spider-Mana)<br><br>Po naładowaniu: Dostaje Granaty HE, SMOKE, 2x FB + Deagla<br><br>") } public sniegowy(id){ showitem(id,"Sniegowy Tulacz"," "," ","<br>Startowe HP: 135<br><br>Dostaje co runde Famasa<br>Posiada błyskawice(Max. 3 na runde)<br>a zabicie HS odnawia mu sie 30 HP<br><br>Po naładowaniu: Dostaje 2x FB<br><br>") }
Dodanych wklejek: 6407
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011