Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1zl970ltk7284 dodana przez pfkers, 02.10.2012 23:01
Typ:



Cood
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
454.
455.
456.
457.
458.
459.
460.
461.
462.
463.
464.
465.
466.
467.
468.
469.
470.
471.
472.
473.
474.
475.
476.
477.
478.
479.
480.
481.
482.
483.
484.
485.
486.
487.
488.
489.
490.
491.
492.
493.
494.
495.
496.
497.
498.
499.
500.
501.
502.
503.
504.
505.
506.
507.
508.
509.
510.
511.
512.
513.
514.
515.
516.
517.
518.
519.
520.
521.
522.
523.
524.
525.
526.
527.
528.
529.
530.
531.
532.
533.
534.
535.
536.
537.
538.
539.
540.
541.
542.
543.
544.
545.
546.
547.
548.
549.
550.
551.
552.
553.
554.
555.
556.
557.
558.
559.
560.
561.
562.
563.
564.
565.
566.
567.
568.
569.
570.
571.
572.
573.
574.
575.
576.
577.
578.
579.
580.
581.
582.
583.
584.
585.
586.
587.
588.
589.
590.
591.
592.
593.
594.
595.
596.
597.
598.
599.
600.
601.
602.
603.
604.
605.
606.
607.
608.
609.
610.
611.
612.
613.
614.
615.
616.
617.
618.
619.
620.
621.
622.
623.
624.
625.
626.
627.
628.
629.
630.
631.
632.
633.
634.
635.
636.
637.
638.
639.
640.
641.
642.
643.
644.
645.
646.
647.
648.
649.
650.
651.
652.
653.
654.
655.
656.
657.
658.
659.
660.
661.
662.
663.
664.
665.
666.
667.
668.
669.
670.
671.
672.
673.
674.
675.
676.
677.
678.
679.
680.
681.
682.
683.
684.
685.
686.
687.
688.
689.
690.
691.
692.
693.
694.
695.
696.
697.
698.
699.
700.
701.
702.
703.
704.
705.
706.
707.
708.
709.
710.
711.
712.
713.
714.
715.
716.
717.
718.
719.
720.
721.
722.
723.
724.
725.
726.
727.
728.
729.
730.
731.
732.
733.
734.
735.
736.
737.
738.
739.
740.
741.
742.
743.
744.
745.
746.
747.
748.
749.
750.
751.
752.
753.
754.
755.
756.
757.
758.
759.
760.
761.
762.
763.
764.
765.
766.
767.
768.
769.
770.
771.
772.
773.
774.
775.
776.
777.
778.
779.
780.
781.
782.
783.
784.
785.
786.
787.
788.
789.
790.
791.
792.
793.
794.
795.
796.
797.
798.
799.
800.
801.
802.
803.
804.
805.
806.
807.
808.
809.
810.
811.
812.
813.
814.
815.
816.
817.
818.
819.
820.
821.
822.
823.
824.
825.
826.
827.
828.
829.
830.
831.
832.
833.
834.
835.
836.
837.
838.
839.
840.
841.
842.
843.
844.
845.
846.
847.
848.
849.
850.
851.
852.
853.
854.
855.
856.
857.
858.
859.
860.
861.
862.
863.
864.
865.
866.
867.
868.
869.
870.
871.
872.
873.
874.
875.
876.
877.
878.
879.
880.
881.
882.
883.
884.
885.
886.
887.
888.
889.
890.
891.
892.
893.
894.
895.
896.
897.
898.
899.
900.
901.
902.
903.
904.
905.
906.
907.
908.
909.
910.
911.
912.
913.
914.
915.
916.
917.
918.
919.
920.
921.
922.
923.
924.
925.
926.
927.
928.
929.
930.
931.
932.
933.
934.
935.
936.
937.
938.
939.
940.
941.
942.
943.
944.
945.
946.
947.
948.
949.
950.
951.
952.
953.
954.
955.
956.
957.
958.
959.
960.
961.
962.
963.
964.
965.
966.
967.
968.
969.
970.
971.
972.
973.
974.
975.
976.
977.
978.
979.
980.
981.
982.
983.
984.
985.
986.
987.
988.
989.
990.
991.
992.
993.
994.
995.
996.
997.
998.
999.
1000.
1001.
1002.
1003.
1004.
1005.
1006.
1007.
1008.
1009.
1010.
1011.
1012.
1013.
1014.
1015.
1016.
1017.
1018.
1019.
1020.
1021.
1022.
1023.
1024.
1025.
1026.
1027.
1028.
1029.
1030.
1031.
1032.
1033.
1034.
1035.
1036.
1037.
1038.
1039.
1040.
1041.
1042.
1043.
1044.
1045.
1046.
1047.
1048.
1049.
1050.
1051.
1052.
1053.
1054.
1055.
1056.
1057.
1058.
1059.
1060.
1061.
1062.
1063.
1064.
1065.
1066.
1067.
1068.
1069.
1070.
1071.
1072.
1073.
1074.
1075.
1076.
1077.
1078.
1079.
1080.
1081.
1082.
1083.
1084.
1085.
1086.
1087.
1088.
1089.
1090.
1091.
1092.
1093.
1094.
1095.
1096.
1097.
1098.
1099.
1100.
1101.
1102.
1103.
1104.
1105.
1106.
1107.
1108.
1109.
1110.
1111.
1112.
1113.
1114.
1115.
1116.
1117.
1118.
1119.
1120.
1121.
1122.
1123.
1124.
1125.
1126.
1127.
1128.
1129.
1130.
1131.
1132.
1133.
1134.
1135.
1136.
1137.
1138.
1139.
1140.
1141.
1142.
1143.
1144.
1145.
1146.
1147.
1148.
1149.
1150.
1151.
1152.
1153.
1154.
1155.
1156.
1157.
1158.
1159.
1160.
1161.
1162.
1163.
1164.
1165.
1166.
1167.
1168.
1169.
1170.
1171.
1172.
1173.
1174.
1175.
1176.
1177.
1178.
1179.
1180.
1181.
1182.
1183.
1184.
1185.
1186.
1187.
1188.
1189.
1190.
1191.
1192.
1193.
1194.
1195.
1196.
1197.
1198.
1199.
1200.
1201.
1202.
1203.
1204.
1205.
1206.
1207.
1208.
1209.
1210.
1211.
1212.
1213.
1214.
1215.
1216.
1217.
1218.
1219.
1220.
1221.
1222.
1223.
1224.
1225.
1226.
1227.
1228.
1229.
1230.
1231.
1232.
1233.
1234.
1235.
1236.
1237.
1238.
1239.
1240.
1241.
1242.
1243.
1244.
1245.
1246.
1247.
1248.
1249.
1250.
1251.
1252.
1253.
1254.
1255.
1256.
1257.
1258.
1259.
1260.
1261.
1262.
1263.
1264.
1265.
1266.
1267.
1268.
1269.
1270.
1271.
1272.
1273.
1274.
1275.
1276.
1277.
1278.
1279.
1280.
1281.
1282.
1283.
1284.
1285.
1286.
1287.
1288.
1289.
1290.
1291.
1292.
1293.
1294.
1295.
1296.
1297.
1298.
1299.
1300.
1301.
1302.
1303.
1304.
1305.
1306.
1307.
1308.
1309.
1310.
1311.
1312.
1313.
1314.
1315.
1316.
1317.
1318.
1319.
1320.
1321.
1322.
1323.
1324.
1325.
1326.
1327.
1328.
1329.
1330.
1331.
1332.
1333.
1334.
1335.
1336.
1337.
1338.
1339.
1340.
1341.
1342.
1343.
1344.
1345.
1346.
1347.
1348.
1349.
1350.
1351.
1352.
1353.
1354.
1355.
1356.
1357.
1358.
1359.
1360.
1361.
1362.
1363.
1364.
1365.
1366.
1367.
1368.
1369.
1370.
1371.
1372.
1373.
1374.
1375.
1376.
1377.
1378.
1379.
1380.
1381.
1382.
1383.
1384.
1385.
1386.
1387.
1388.
1389.
1390.
1391.
1392.
1393.
1394.
1395.
1396.
1397.
1398.
1399.
1400.
1401.
1402.
1403.
1404.
1405.
1406.
1407.
1408.
1409.
1410.
1411.
1412.
1413.
1414.
1415.
1416.
1417.
1418.
1419.
1420.
1421.
1422.
1423.
1424.
1425.
1426.
1427.
1428.
1429.
1430.
1431.
1432.
1433.
1434.
1435.
1436.
1437.
1438.
1439.
1440.
1441.
1442.
1443.
1444.
1445.
1446.
1447.
1448.
1449.
1450.
1451.
1452.
1453.
1454.
1455.
1456.
1457.
1458.
1459.
1460.
1461.
1462.
1463.
1464.
1465.
1466.
1467.
1468.
1469.
1470.
1471.
1472.
1473.
1474.
1475.
1476.
1477.
1478.
1479.
1480.
1481.
1482.
1483.
1484.
1485.
1486.
1487.
1488.
1489.
1490.
1491.
1492.
1493.
1494.
1495.
1496.
1497.
1498.
1499.
1500.
1501.
1502.
1503.
1504.
1505.
1506.
1507.
1508.
1509.
1510.
1511.
1512.
1513.
1514.
1515.
1516.
1517.
1518.
1519.
1520.
1521.
1522.
1523.
1524.
1525.
1526.
1527.
1528.
1529.
1530.
1531.
1532.
1533.
1534.
1535.
1536.
1537.
1538.
1539.
1540.
1541.
1542.
1543.
1544.
1545.
1546.
1547.
1548.
1549.
1550.
1551.
1552.
1553.
1554.
1555.
1556.
1557.
1558.
1559.
1560.
1561.
1562.
1563.
1564.
1565.
1566.
1567.
1568.
1569.
1570.
1571.
1572.
1573.
1574.
1575.
1576.
1577.
1578.
1579.
1580.
1581.
1582.
1583.
1584.
1585.
1586.
1587.
1588.
1589.
1590.
1591.
1592.
1593.
1594.
1595.
1596.
1597.
1598.
1599.
1600.
1601.
1602.
1603.
1604.
1605.
1606.
1607.
1608.
1609.
1610.
1611.
1612.
1613.
1614.
1615.
1616.
1617.
1618.
1619.
1620.
1621.
1622.
1623.
1624.
1625.
1626.
1627.
1628.
1629.
1630.
1631.
1632.
1633.
1634.
1635.
1636.
1637.
1638.
1639.
1640.
1641.
1642.
1643.
1644.
1645.
1646.
1647.
1648.
1649.
1650.
1651.
1652.
1653.
1654.
1655.
1656.
1657.
1658.
1659.
1660.
1661.
1662.
1663.
1664.
1665.
1666.
1667.
1668.
1669.
1670.
1671.
1672.
1673.
1674.
1675.
1676.
1677.
1678.
1679.
1680.
1681.
1682.
1683.
1684.
1685.
1686.
1687.
1688.
1689.
1690.
1691.
1692.
1693.
1694.
1695.
1696.
1697.
1698.
1699.
1700.
1701.
1702.
1703.
1704.
1705.
1706.
1707.
1708.
1709.
1710.
1711.
1712.
1713.
1714.
1715.
1716.
1717.
1718.
1719.
1720.
1721.
1722.
1723.
1724.
1725.
1726.
1727.
1728.
1729.
1730.
1731.
1732.
1733.
1734.
1735.
1736.
1737.
1738.
1739.
1740.
1741.
1742.
1743.
1744.
1745.
1746.
1747.
1748.
1749.
1750.
1751.
1752.
1753.
1754.
1755.
1756.
1757.
1758.
1759.
1760.
1761.
1762.
1763.
1764.
1765.
1766.
1767.
1768.
1769.
1770.
1771.
1772.
1773.
1774.
1775.
1776.
1777.
1778.
1779.
1780.
1781.
1782.
1783.
1784.
1785.
1786.
1787.
1788.
1789.
1790.
1791.
1792.
1793.
1794.
1795.
1796.
1797.
1798.
1799.
1800.
1801.
1802.
1803.
1804.
1805.
1806.
1807.
1808.
1809.
1810.
1811.
1812.
1813.
1814.
1815.
1816.
1817.
1818.
1819.
1820.
1821.
1822.
1823.
1824.
1825.
1826.
1827.
1828.
1829.
1830.
1831.
1832.
1833.
1834.
1835.
1836.
1837.
1838.
1839.
1840.
1841.
1842.
1843.
1844.
1845.
1846.
1847.
1848.
1849.
1850.
1851.
1852.
1853.
1854.
1855.
1856.
1857.
1858.
1859.
1860.
1861.
1862.
1863.
1864.
1865.
1866.
1867.
1868.
1869.
1870.
1871.
1872.
1873.
1874.
1875.
1876.
1877.
1878.
1879.
1880.
1881.
 
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <nvault>
 
 
#define PLUGIN "Call of Duty: MW Mod"
#define VERSION "0.7.9 Beta"
#define AUTHOR "QTM_Peyote"
 
#define STANDARDOWA_SZYBKOSC 250.0
 
#define ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE 672
#define ZADANIE_WSKRZES 704
#define ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE 736
#define ZADANIE_POKAZ_REKLAME 768
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
 
//#define BOTY 1
 
new SyncHudObj;
new SyncHudObj2;
new SyncHudObj3;
new g_msg_screenfade;
 
new sprite_white;
new sprite_blast;
 
new g_vault;
 
new podkladajacy;
new rozbrajajacy;
 
new doswiadczenia_za_zabojstwo;
new doswiadczenie_za_bombe;
 
new Ubrania_CT[4][]={"sas","gsg9","urban","gign"};
new Ubrania_Terro[4][]={"arctic","leet","guerilla","terror"};
 
new const maxAmmo[31]={0,52,0,90,1,32,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,32,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
 
 
new informacje_przedmiotu_gracza[33][2];
new const nazwy_przedmiotow[][] = {"Brak",
    "Buty Szturmowego", //1
    "Podwojna Kamizelka", //2
    "Wzmocniona Kamizelka", //3
    "Weteran Noza", //4
    "Zaskoczenie Wroga", //5
    "Plaszcz Partyzanta", //6
    "Morfina", //7
    "Noz Komandosa", //8
    "Podrecznik Szpiega", //9
    "Tajemnica Generala", //10
    "Notatki Ninji", //11
    "Tajemnica Wojskowa", //12
    "AWP Sniper",//13
    "Adrenalina",//14
    "Tajemnica Rambo",//15
    "Wyszkolenie Sanitarne",//16
    "Kamizelka NASA",//17
    "Wytrenowany Weteran",//18
    "Apteczka",//19
    "Eliminator Rozrzutu",//20
    "Tytanowe Naboje",//21
    "Naboje Pulkownika",//22
    "Ogranicznik Rozrzutu",//23
    "Tarcza SWAT",//24
    "Wytrenowany Rekrut",//25
    "Pancerz Nomexowy",//26
    "Notatki Kapitana",//27
    "Modul odrzutowy"
 
};
 
new const opisy_przedmiotow[][] = {"Zabij kogos aby dostac przedmiot",
    "Cicho biegasz",
    "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
    "Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW",
    "Zadajesz wieksze obrazenia nozem",
    "Gdy trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze",
    "Masz LW premii niewidocznosci",
    "1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",
    "Natychmiastowe zabicie z Noza",
    "Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga",
    "Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen",
    "Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",
    "Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga",
    "Natychmiastowe zabicie z AWP",
    "Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia",
    "Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp",
    "Dostajesz 10 HP co 5 sekund",
    "Masz 500 pancerza",
    "Dostajesz +100 HP co runde, wolniej biegasz",
    "Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP",
    "Nie posiadasz rozrzutu broni",
    "Zadajesz 10 obrazen wiecej",
    "Zadajesz 20 obrazen wiecej",
    "Twoj rozrzut jest mniejszy",
    "Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty",
    "Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz",
    "Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz",
    "Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie",
    "Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy"
};
 
new nazwa_gracza[33][64];
new klasa_gracza[33];
new poziom_gracza[33] = 1;
new doswiadczenie_gracza[33];
 
new nowa_klasa_gracza[33];
 
new Float:szybkosc_gracza[33];
 
new maksymalne_zdrowie_gracza[33];
 
new const doswiadczenie_poziomu[] = {
	0,
	74, 197, 381, 627, 961, 1429, 1916, 2526, 3197, 3963, 
	4801, 5725, 6739, 7842, 9010, 10253, 11535, 12905, 14365, 15883, 
	17526, 19233, 21017, 22802, 24797, 26807, 28892, 31094, 33392, 35711, 
	38059, 40574, 43191, 45828, 48594, 51445, 54317, 57334, 60363, 63437, 
	66581, 69870, 73195, 76567, 79961, 83578, 87337, 91173, 95064, 99051, 
	103071, 107149, 111339, 115648, 120022, 124495, 129044, 133653, 138311, 142986, 
	147750, 152545, 157495, 162562, 167707, 172927, 178275, 183643, 189162, 194753, 
	200383, 206026, 211781, 217692, 223621, 229624, 235710, 241889, 248125, 254431, 
	260761, 267257, 273790, 280446, 287180, 293959, 300826, 307836, 314872, 321937, 
	329064, 336330, 343664, 351020, 358421, 365835, 373426, 381178, 389044, 397024, 
	405071, 413181, 421314, 429610, 437937, 446376, 454883, 463506, 472184, 480925, 
	489739, 498603, 507592, 516644, 525768, 535021, 544352, 553778, 563241, 572753, 
	582315, 591897, 601563, 611290, 621035, 630845, 640926, 651138, 661370, 671730, 
	682157, 692669, 703221, 713852, 724491, 735364, 746312, 757338, 768414, 779596, 
	790830, 802097, 813451, 824833, 836401, 847970, 859634, 871330, 883089, 894910, 
	906974, 919054, 931223, 943497, 955795, 968260, 980780, 993317, 1005918, 1018622, 
	1031385, 1044256, 1057190, 1070172, 1083248, 1096360, 1109716, 1123136, 1136581, 1150149, 
	1163762, 1177441, 1191208, 1205088, 1219008, 1232992, 1247071, 1261277, 1275573, 1289930, 
	1304402, 1318875, 1333444, 1348148, 1362899, 1377719, 1392562, 1407569, 1422623, 1437679, 
	1452771, 1467937, 1483344, 1498830, 1514342, 1529867, 1545538, 1561255, 1577142, 1593071, 
	1609012
}
 
 
enum { NONE = 0, Special, Sniper, Black, Pro, Dual, Hard};
new const zdrowie_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 100, 100, 5};
new const Float:szybkosc_klasy[] = {0.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0, 1.0};
new const pancerz_klasy[] = { 0, 100, 100, 100, 100, 100, 100};
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
    "Special Ops",
    "Sniper Ops",
    "Black Ops",
    "Pro Ops ",
    "Dual Ops",
    "Hard Ops"
};
 
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
    "Opis - Nieznany",
    "Opis - Nieznany",
    "Opis - Nieznany",
    "Opis - Nieznany",
    "Opis - Nieznany",
    "Opis - Nieznany"
};
 
new ilosc_apteczek_gracza[33];
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new Float:poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ilosc_min_gracza[33];
new ilosc_dynamitow_gracza[33];
new ilosc_skokow_gracza[33];
 
new bool:freezetime = true;
 
public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
    g_vault = nvault_open("CodMod");
 
    register_think("Apteczka","ApteczkaThink");
 
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
    RegisterHam(Ham_Touch, "armoury_entity", "DotykBroni");
    RegisterHam(Ham_Touch, "weapon_shield", "DotykBroni");
    RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "DotykBroni");
 
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
    register_forward(FM_EmitSound, "EmitSound");
 
    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
    register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
 
    register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
    register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
    register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
    register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
    register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
 
    register_touch("Rocket", "*" , "DotykRakiety");
    register_touch("Mine", "player",  "DotykMiny");
 
    register_cvar("cod_killxp", "10");
    register_cvar("cod_bombxp", "100");
 
    register_clcmd("say /klasa", "WybierzKlase");
    register_clcmd("say /klasy", "OpisKlasy");
    register_clcmd("say /przedmiot", "OpisPrzedmiotu");
    register_clcmd("say /item", "OpisPrzedmiotu");
    register_clcmd("say /drop", "WyrzucPrzedmiot");
    register_clcmd("say /wyrzuc", "WyrzucPrzedmiot");
    register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");
    register_clcmd("fullupdate", "BlokujKomende");
 
    register_clcmd("cl_autobuy", "BlokujKomende");
    register_clcmd("cl_rebuy", "BlokujKomende");
    register_clcmd("cl_setautobuy","BlokujKomende");
    register_clcmd("rebuy", "BlokujKomende");
    register_clcmd("autobuy", "BlokujKomende");
    register_clcmd("glock", "BlokujKomende");
    register_clcmd("usp", "BlokujKomende");
    register_clcmd("p228", "BlokujKomende");
    register_clcmd("deagle", "BlokujKomende");
    register_clcmd("elites", "BlokujKomende");
    register_clcmd("fn57", "BlokujKomende");
    register_clcmd("m3", "BlokujKomende");
    register_clcmd("autoshotgun", "BlokujKomende");
    register_clcmd("mac10", "BlokujKomende");
    register_clcmd("tmp", "BlokujKomende");
    register_clcmd("mp5", "BlokujKomende");
    register_clcmd("ump45", "BlokujKomende");
    register_clcmd("p90", "BlokujKomende");
    register_clcmd("galil", "BlokujKomende");
    register_clcmd("ak47", "BlokujKomende");
    register_clcmd("scout", "BlokujKomende");
    register_clcmd("sg552", "BlokujKomende");
    register_clcmd("awp", "BlokujKomende");
    register_clcmd("g3sg1", "BlokujKomende");
    register_clcmd("famas", "BlokujKomende");
    register_clcmd("m4a1", "BlokujKomende");
    register_clcmd("bullpup", "BlokujKomende");
    register_clcmd("sg550", "BlokujKomende");
    register_clcmd("xm1014", "BlokujKomende");
    register_clcmd("m249", "BlokujKomende");
    register_clcmd("shield", "BlokujKomende");
    register_clcmd("hegren", "BlokujKomende");
    register_clcmd("sgren", "BlokujKomende");
    register_clcmd("flash", "BlokujKomende");
 
    //register_concmd("cod_setlvl", "cmd_setlvl", ADMIN_KICK, "<name> <level>");
 
    g_msg_screenfade = get_user_msgid("ScreenFade");
    SyncHudObj = CreateHudSyncObj();
    SyncHudObj2 = CreateHudSyncObj();
    SyncHudObj3 = CreateHudSyncObj();
    doswiadczenia_za_zabojstwo = get_cvar_num("cod_killxp");
    doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");
 
    set_task(30.0, "Pomoc");
}
 
public plugin_cfg()
{    
    server_cmd("sv_maxspeed 1600");
}
 
public plugin_precache()
{
    sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") ;
    sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
 
    precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
    precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
 
    precache_model("models/w_medkit.mdl");
    precache_model("models/rpgrocket.mdl");
    precache_model("models/mine.mdl");
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;
 
    new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
    new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
    new flags = get_entity_flags(id);
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Black)
    {
        if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
        {
            ilosc_skokow_gracza[id]--;
            new Float:velocity[3];
            entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
            velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
            entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
        }
        else if(flags & FL_ONGROUND)
        {    
            ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
            if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
            if(klasa_gracza[id] == Black)
                ilosc_skokow_gracza[id]++;
        }
    }
 
    if(button & IN_ATTACK)
    {
        new Float:punchangle[3];
 
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
        {
            entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
            for(new i=0; i<3;i++)
                punchangle[i]*=0.9;
            entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
        }
    }
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
    {
        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
        new Float:velocity[3];
        VelocityByAim(id, 700, velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
    }
 
 
    return FMRES_IGNORED;
}
 
public Odrodzenie(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
 
    if(nowa_klasa_gracza[id])
    {
        klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
        nowa_klasa_gracza[id] = 0;
 
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
    }
 
    if(!klasa_gracza[id])
    {
        WybierzKlase(id);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    switch(klasa_gracza[id])
    {
        case Special:
        {
        }
        case Sniper:
        {
        }
        case Black:
        {
        }
        case Pro:
        {
            give_item(id, "item_nvgs")
        }
        case Dual:
        {
        }    
        case Hard:
        {
        }
 
    }
 
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
        give_item(id, "weapon_hegrenade");
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
        ZmienUbranie(id, 0);
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
        set_user_footsteps(id, 1);
    else
        set_user_footsteps(id, 0);
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
        give_item(id, "weapon_awp");
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
        informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
 
    new weapons[32];
    new weaponsnum;
    get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
    for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
        if(is_user_alive(id))
            if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
                cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
 
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]];
    szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]];
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
    {
        maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
        szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
    }
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
    {
        maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
        szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
    }
 
    set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
    set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
        set_user_armor(id, 500);
 
    Wybierz_Bron(id);
 
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Wybierz_Bron(id)
{
    if(klasa_gracza[id] == Special)
    {
        new menu = menu_create("Wybierz Bron:", "Wybierz_Bron_Handle");
        menu_additem(menu, "M3 Super 90 Entry [Lv 1]");
        menu_additem(menu, "XM1014 (M4 Super 90) [Lv 100]");
        menu_additem(menu, "P90 Personal Defense Weapon [Lv 120]");
        menu_additem(menu, "Avtomat Kalashnikov Model 47 (AK-47)  [Lv 170]");
        menu_additem(menu, "M249 PARA Light Machine Gun [Lv 200]");
        menu_display(id, menu);
    }
    else if(klasa_gracza[id] == Sniper)
    {
        new menu = menu_create("Wybierz Bron:", "Wybierz_Bron_Handle");
        menu_additem(menu, "Scout [Lv 1]");
        menu_additem(menu, "G3/SG-1 Precision Sniper Rifle [Lv 100]");
        menu_additem(menu, "Steyr Tactical Machine Pistol (TMP)[Lv 120]");
        menu_additem(menu, "Arctic Warfare Magnum (AWP/AWM) [Lv 170]");
        menu_additem(menu, "G3/SG-1 Precision Sniper Rifle [Lv 200]");
        menu_display(id, menu);
    }
    else if(klasa_gracza[id] == Black)
    {
        new menu = menu_create("Wybierz Bron:", "Wybierz_Bron_Handle");
        menu_additem(menu, "Universal Machinenpistole (UMP) [Lv 1]");
        menu_additem(menu, "M249 PARA Light Machine Gun [Lv 100]");
        menu_additem(menu, "Avtomat Kalashnikov Model 47 (AK-47)  [Lv 199]");
        menu_additem(menu, "M4A1 Carbine with Silencer [Lv 200]");
        menu_display(id, menu);
    }
    else if(klasa_gracza[id] == Pro)
    {
        new menu = menu_create("Wybierz Bron:", "Wybierz_Bron_Handle");
        menu_additem(menu, "FAMAS [Lv 1]");
        menu_additem(menu, "Gali [Lv 100]");
        menu_additem(menu, "Steyr AUG A1  [Lv 120]");
        menu_additem(menu, "Avtomat Kalashnikov Model 47 (AK-47)  [Lv 170]");
        menu_additem(menu, "M4A1 Carbine with Silencer [Lv 200]");
        menu_display(id, menu);
    }
    else if(klasa_gracza[id] == Dual)
    {
        new menu = menu_create("Wybierz Bron:", "Wybierz_Bron_Handle");
        menu_additem(menu, "USP (Universal Self-Loading Pistol) [Lv 1]");
        menu_additem(menu, "Glock 18C Select Fire [Lv 100]");
        menu_additem(menu, "Desert Eagle .50 AE (Deagle) [Lv 120]");
        menu_additem(menu, "P228 [Lv 170]");
        menu_additem(menu, "Dual 96G Elite Berettas [Lv 200]");
        menu_display(id, menu);
    }
    else if(klasa_gracza[id] == Hard)
    {
        new menu = menu_create("Wybierz Bron:", "Wybierz_Bron_Handle");
        menu_additem(menu, "USP (Universal Self-Loading Pistol) [Lv1]");
        menu_additem(menu, "MAC-10 [Lv 50]");
        menu_additem(menu, "SG-552 Commando [Lv 100]");
        menu_additem(menu, "AWP [Lvl 140]");
        menu_additem(menu, "M4 [Lvl 160]");
        menu_additem(menu, "XM1014 (M4 Super 90)[Lv200]");
        menu_display(id, menu);
    }
 
}
public Wybierz_Bron_Handle(id,menu,item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    switch(item)
    {
        case 0:
        {
            if(klasa_gracza[id] == Special)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id,"weapon_m3")
                give_item(id, "ammo_buckshot")
                give_item(id, "ammo_buckshot")
                give_item(id, "ammo_buckshot")
            }
            else if(klasa_gracza[id] == Sniper)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_scout")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
            }
            else if(klasa_gracza[id] == Black)
            {        
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_ump45")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
            }
            else if(klasa_gracza[id] == Pro)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_famas")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
            }
            else if(klasa_gracza[id] == Dual)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_usp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
            }
            else if(klasa_gracza[id] == Hard)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_usp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
            }
        }
        case 1:
        {    
            if(klasa_gracza[id] == Special && poziom_gracza[id] >= 100)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id,"weapon_xm1014")
                give_item(id, "ammo_buckshot")
                give_item(id, "ammo_buckshot")
                give_item(id, "ammo_buckshot")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!")
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Sniper && poziom_gracza[id] >= 100)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_g3sg1")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Black && poziom_gracza[id] >= 100)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_m249")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Pro && poziom_gracza[id] >= 100)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_gali")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Dual && poziom_gracza[id] >= 100)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_glock18")
                give_item(id,"ammo_9mm")
                give_item(id,"ammo_9mm")
                give_item(id,"ammo_9mm")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Hard && poziom_gracza[id] >= 50)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_mac10")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
                give_item(id,"ammo_45acp")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
        }
        case 2:
        {
 
            if(klasa_gracza[id] == Special && poziom_gracza[id]>= 120)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_p90")
                give_item(id,"ammo_57mm")
                give_item(id,"ammo_57mm")
                give_item(id,"ammo_57mm")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Sniper && poziom_gracza[id] >= 120)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_tmp")
                give_item(id,"ammo_9mm")
                give_item(id,"ammo_9mm")
                give_item(id,"ammo_9mm")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Black && poziom_gracza[id] >= 199)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_ak47")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Pro && poziom_gracza[id] >= 120)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_aug")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Dual && poziom_gracza[id] >= 120)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_deagle")
                give_item(id,"ammo_50ae")
                give_item(id,"ammo_50ae")
                give_item(id,"ammo_50ae")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Hard && poziom_gracza[id] >= 100)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_sg552")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
        }
        case 3:
        {
 
            if(klasa_gracza[id] == Special && poziom_gracza[id] >= 170)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_ak47")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Sniper && poziom_gracza[id] >= 170)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_awp")
                give_item(id,"ammo_338magnum")
                give_item(id,"ammo_338magnum")
                give_item(id,"ammo_338magnum")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Black && poziom_gracza[id] >= 200)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_m4a1")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Pro && poziom_gracza[id] >= 170)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_ak47")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Dual && poziom_gracza[id] >= 170)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_p228")
                give_item(id,"ammo_357sig")
                give_item(id,"ammo_357sig")
                give_item(id,"ammo_357sig")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Hard && poziom_gracza[id] >= 140)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_awp")
                give_item(id,"ammo_338magnum")
                give_item(id,"ammo_338magnum")
                give_item(id,"ammo_338magnum")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
        }
        case 4:
        {
 
            if(klasa_gracza[id] == Special && poziom_gracza[id] >= 200)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_m249")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Sniper && poziom_gracza[id] >= 200)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_g3sg1")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
                give_item(id,"ammo_762nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Pro && poziom_gracza[id] >= 200)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_m4a1")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Dual && poziom_gracza[id] >= 200)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_elite")
                give_item(id,"ammo_9mm")
                give_item(id,"ammo_9mm")
                give_item(id,"ammo_9mm")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
 
            if(klasa_gracza[id] == Hard && poziom_gracza[id] >= 160)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_m4a1")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
                give_item(id,"ammo_556nato")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
        }
        case 5:
        {
            if(klasa_gracza[id] == Hard && poziom_gracza[id] >= 200)
            {
                strip_user_weapons(id);
                give_item(id, "weapon_knife");
 
                give_item(id, "weapon_m249")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
                give_item(id,"ammo_556natobox")
            }    
            else
            {
                client_print(id,print_chat,"Twoj Poziom Jest Za Niski !!");
            }
        }
 
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public PoczatekRundy()    
{
    freezetime = false;
    for(new id=0;id<=32;id++)
    {
        if(!is_user_alive(id))
            continue;
 
        set_task(0.1, "UstawSzybkosc", id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
 
        switch(get_user_team(id))
        {
            case 1: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start");
            case 2: client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/start2");
        }
    }
}
 
public NowaRunda()
{
    freezetime = true;
    new iEnt = find_ent_by_class(-1, "Mine");
    while(iEnt > 0)
    {
        remove_entity(iEnt);
        iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "Mine");    
    }
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_alive(this) || !is_user_connected(this) || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 24 || !is_user_connected(idattacker) || get_user_team(this) == get_user_team(idattacker) || !klasa_gracza[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
 
    new health = get_user_health(this);
    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
 
    if(health < 2)
        return HAM_IGNORED;
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 27 && informacje_przedmiotu_gracza[this][1]>0)
    {
        informacje_przedmiotu_gracza[this][1]--;
        return HAM_SUPERCEDE;
    }
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 2 || informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 3)
        damage-=(float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1])<damage)? float(informacje_przedmiotu_gracza[this][1]): damage;
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 5 && !UTIL_In_FOV(this, idattacker) && UTIL_In_FOV(idattacker, this))
        damage*=2.0;
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
        damage+=informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1];
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 12)
        damage-=(5.0<damage)? 5.0: damage;
 
    if(weapon == CSW_AWP && informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 13)
        damage=float(health);
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 21)
        damage+=10;
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 22)
        damage+=20;
 
    if(idinflictor != idattacker && entity_get_int(idinflictor, EV_INT_movetype) != 5)
    {
        if((informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 9 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][1]) == 1) || informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 10)
            damage = float(health);    
    }
 
    if(weapon == CSW_KNIFE)
    {
        if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
            damage=damage*2;
        if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 )
            damage = float(health);
    }
 
    if(klasa_gracza[idattacker] == Dual && weapon == CSW_ELITE)
    {
        new rand = random_num(1,2)
        switch(rand)
        {
            case 1:
            {
                damage = float(health);
            }
        }
    }
    if(informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 26 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
    {
        SetHamParamEntity(3, this);
        SetHamParamEntity(1, idattacker);
    }
 
 
    SetHamParamFloat(4, damage);
    return HAM_IGNORED;
}
 
public Damage(id)
{
    new attacker = get_user_attacker(id);
    new damage = read_data(2);
    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker || !klasa_gracza[attacker])
        return PLUGIN_CONTINUE;
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 12 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
        Display_Fade(id,1<<14,1<<14 ,1<<16,255,155,50,230);
 
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {
        while(damage>20)
        {
            damage-=20;
            doswiadczenie_gracza[attacker]++;
        }
    }
    SprawdzPoziom(attacker);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public Death()
{
    new id = read_data(2);
    new attacker = read_data(1);
 
    if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
        return PLUGIN_CONTINUE;
 
    new zdrowie = get_user_health(attacker);
 
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
    {
        new nowe_doswiadczenie = 0;
 
        nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
 
        if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
            nowe_doswiadczenie += poziom_gracza[id] - poziom_gracza[attacker];
 
#if defined BOTY
        if(is_user_bot2(attacker) && random(9) == 0)
            WyrzucPrzedmiot(id);
#endif
        if(!informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0])
            DajPrzedmiot(attacker, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
 
        if(informacje_przedmiotu_gracza[attacker][0] == 14)
        {
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+50<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? zdrowie+50: maksymalne_zdrowie_gracza[attacker];
            set_user_health(attacker, nowe_zdrowie);
        }
 
        set_hudmessage(255, 212, 0, 0.50, 0.33, 1, 6.0, 4.0);
        ShowSyncHudMsg(attacker, SyncHudObj2, "+%i", nowe_doswiadczenie);
 
        doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
    }
 
    SprawdzPoziom(attacker);
 
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 7 && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]) == 1)
        set_task(0.1, "Wskrzes", id+ZADANIE_WSKRZES);
 
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public client_connect(id)
{
    //resetuje umiejetnosci
    klasa_gracza[id] = 0;
    poziom_gracza[id] = 0;
    doswiadczenie_gracza[id] = 0;
    maksymalne_zdrowie_gracza[id] = 0;
    szybkosc_gracza[id] = 0.0;
 
 
    get_user_name(id, nazwa_gracza[id], 63);
 
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);    
    remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
    remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
    remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
 
    set_task(10.0, "PokazReklame", id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);
    set_task(3.0, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
 
    //resetuje przedmioty
    UsunPrzedmiot(id);
}
 
public client_disconnect(id)
{
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
    remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_REKLAME);    
    remove_task(id+ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC);
    remove_task(id+ZADANIE_WSKRZES);
    remove_task(id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
 
    ZapiszDane(id);
    UsunPrzedmiot(id);
}
 
public RozbrajaBombe(id)
    if(klasa_gracza[id])
        rozbrajajacy = id;
 
public BombaPodlozona()
{
    new Players[32], playerCount, id;
    get_players(Players, playerCount, "aeh", "TERRORIST");
 
    if(get_playersnum() > 1)
    {
        doswiadczenie_gracza[podkladajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
        for (new i=0; i<playerCount; i++)
        {
            id = Players[i];
            if(!klasa_gracza[id])
                continue;
 
            if(id != podkladajacy)
            {
                doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenia_za_zabojstwo;
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
            }
            else
            {
                client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za podlozenie bomby.", doswiadczenie_za_bombe);
            }
            SprawdzPoziom(id);
        }
    }
}
 
public BombaRozbrojona()
{
    new Players[32], playerCount, id;
    get_players(Players, playerCount, "aeh", "CT");
 
    doswiadczenie_gracza[rozbrajajacy] += doswiadczenie_za_bombe;
    for (new i=0; i<playerCount; i++)
    {
        id = Players[i];
        if(!klasa_gracza[id])
            continue;
        if(id != rozbrajajacy)
        {
            doswiadczenie_gracza[id]+= doswiadczenia_za_zabojstwo;
            client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby przez twoj team.", doswiadczenia_za_zabojstwo);
        }
        else
            client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i doswiadczenia za rozbrojenie bomby.",doswiadczenie_za_bombe);
        SprawdzPoziom(id);
    }
}
 
public OpisKlasy(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
    for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
        menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
 
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}
 
public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] %s: %s", nazwy_klas[item+1], opisy_klas[item+1]);
    menu_display(id, menu);
 
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WybierzKlase(id)
{
    new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
    new klasa[50];
    for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
    {
        WczytajDane(id, i);
        format(klasa, 49, "%s yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
        menu_additem(menu, klasa);
    }
 
    WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
 
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
 
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
    if(is_user_bot2(id))
        WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
}
 
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_destroy(menu);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }    
 
    item++;
 
    if(item == klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
 
 
    if(klasa_gracza[id])
    {
        nowa_klasa_gracza[id] = item;
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
    }
    else
    {
        klasa_gracza[id] = item;
        WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
        Odrodzenie(id);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public WyszkolenieSanitarne(id)
{
    id -= ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE;
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] != 16)
        return PLUGIN_CONTINUE;
    set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
    if(!is_user_alive(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    new health = get_user_health(id);
    new new_health = (health+10<maksymalne_zdrowie_gracza[id])?health+10:maksymalne_zdrowie_gracza[id];
    set_user_health(id, new_health);
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public StworzApteczke(id)
{
    if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Masz tylko 2 apteczki na runde!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    ilosc_apteczek_gracza[id]--;
 
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Apteczka");
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
    entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
    entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
 
 
    entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
    set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )     ;
    drop_to_floor(ent);
 
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
 
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public ApteczkaThink(ent)
{
    new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    new totem_dist = 300;
    new losowe_hp;
    new rand = random_num(1,5)
    switch(rand)
    {
        case 1:
        {
            losowe_hp = 10;
        }
        case 2:
        {
            losowe_hp = 5;
        }
        case 3:
        {
            losowe_hp = 15;
        }
        case 4:
        {
            losowe_hp = 2;
        }
        case 5:
        {
            losowe_hp = 4;
        }
    }
    new totem_heal = losowe_hp;
    if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
    {        
        new Float:forigin[3], origin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
        FVecIVec(forigin,origin);
 
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist, 32,forigin);
 
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            new pid = entlist[i];
 
            if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
                continue;
 
            new zdrowie = get_user_health(pid);
            new nowe_zdrowie = (zdrowie+totem_heal<maksymalne_zdrowie_gracza[pid])?zdrowie+totem_heal:maksymalne_zdrowie_gracza[pid];
            if (is_user_alive(pid)) set_user_health(pid, nowe_zdrowie);        
        }
 
        entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
        entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
 
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
    {
        remove_entity(ent);
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
        set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) ;
 
    new Float:forigin[3], origin[3];
    entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
    FVecIVec(forigin,origin);
 
    //Find people near and give them health
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( origin[0] );
    write_coord( origin[1] );
    write_coord( origin[2] );
    write_coord( origin[0] );
    write_coord( origin[1] + totem_dist );
    write_coord( origin[2] + totem_dist );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 5 ); // speed
    message_end();
 
    entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
    entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
 
 
    return PLUGIN_CONTINUE;
 
}
 
public StworzRakiete(id)
{
    if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie rakiety!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
    {
        client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    if (is_user_alive(id))
    {    
 
        poprzednia_rakieta_gracza[id] = get_gametime();
        ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
        new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
        entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
        entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
        new Ent = create_entity("info_target");
 
        entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Rocket");
        entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
        vAngle[0] *= -1.0;
 
        entity_set_origin(Ent, Origin);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
        entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
        entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
        entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
        VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
        entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
    }    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public PolozDynamit(id)
{
    if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
 
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32);
    write_byte(20);
    write_byte(0);
    message_end();
 
    message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
    write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] );
    write_coord( iOrigin[2] );
    write_coord( iOrigin[0] );
    write_coord( iOrigin[1] + 300 );
    write_coord( iOrigin[2] + 300 );
    write_short( sprite_white );
    write_byte( 0 ); // startframe
    write_byte( 0 ); // framerate
    write_byte( 10 ); // life
    write_byte( 10 ); // width
    write_byte( 255 ); // noise
    write_byte( 255 ); // r, g, b
    write_byte( 100 );// r, g, b
    write_byte( 100 ); // r, g, b
    write_byte( 128 ); // brightness
    write_byte( 8 ); // speed
    message_end();
 
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
 
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
 
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
            continue;
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0 , 1);
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public PostawMine(id)
{
    if (!ilosc_min_gracza[id])
    {
        client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie miny!");
        return PLUGIN_CONTINUE;
    }
 
    ilosc_min_gracza[id]--;
 
    new Float:origin[3];
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
 
    new ent = create_entity("info_target");
    entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
    entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
    entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
    entity_set_origin(ent, origin);
    entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
 
    entity_set_model(ent, "models/mine.mdl");
    entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
 
    drop_to_floor(ent);
 
    entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
 
    set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,50)    ;
 
 
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykMiny(ent, id)
{
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
    if (get_user_team(attacker) != get_user_team(id))
    {
        new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
        entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
        iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
        iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
        iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
 
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32); // scale
        write_byte(20); // framerate
        write_byte(0);// flags
        message_end();
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent,"player", 90.0 ,entlist, 32);
 
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {        
            new pid = entlist[i];
 
            if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
                continue;
 
            ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 90.0 , 1);
        }
        remove_entity(ent);
    }
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
    if ( !is_valid_ent(ent))
        return;
 
    new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
    new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
    entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);    
    iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
    iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
    iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
 
    message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
    write_byte(TE_EXPLOSION);
    write_coord(iOrigin[0]);
    write_coord(iOrigin[1]);
    write_coord(iOrigin[2]);
    write_short(sprite_blast);
    write_byte(32); // scale
    write_byte(20); // framerate
    write_byte(0);// flags
    message_end();
 
    new entlist[33];
    new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
 
    for (new i=0; i < numfound; i++)
    {        
        new pid = entlist[i];
 
        if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
            continue;
        ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0 , 1);
    }
    remove_entity(ent);
}    
 
public CurWeapon(id)
{
    if(freezetime || !klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
 
    new weapon = read_data(2);
 
    UstawSzybkosc(id);
 
    if(weapon == CSW_C4)
        podkladajacy = id;
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch )
{
    if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
    {
        UzyjPrzedmiotu(id);
        return FMRES_SUPERCEDE;
    }
 
    return FMRES_IGNORED;
}
 
public UzyjPrzedmiotu(id)
{
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19 && informacje_przedmiotu_gracza[id][1]>0)
    {
        set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
        informacje_przedmiotu_gracza[id][1]--;
    }
 
    if(ilosc_apteczek_gracza[id]>0)
        StworzApteczke(id);
    if(ilosc_rakiet_gracza[id]>0)
        StworzRakiete(id);
    if(ilosc_min_gracza[id]>0)
        PostawMine(id);
    if(ilosc_dynamitow_gracza[id]>0)
        PolozDynamit(id);
 
    return PLUGIN_HANDLED;
}
 
public ZapiszDane(id)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa_gracza[id]);
    format(vaultdata,255,"%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id]);
    nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata);
}
 
public WczytajDane(id, klasa)
{
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    format(vaultkey,63,"%s-%i-cod", nazwa_gracza[id], klasa);
    format(vaultdata,255,"%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id]);
    nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255);
 
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
 
    new doswiadczeniegracza[32], poziomgracza[32];
 
    parse(vaultdata, doswiadczeniegracza, 31, poziomgracza, 31);
 
    doswiadczenie_gracza[id] = str_to_num(doswiadczeniegracza);
    poziom_gracza[id] = str_to_num(poziomgracza)>0?str_to_num(poziomgracza):1;
 
}
 
public WyrzucPrzedmiot(id)
{
    if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0])
    {
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wyrzuciles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
        UsunPrzedmiot(id);
    }
    else
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz zadnego przedmiotu.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
}
 
public UsunPrzedmiot(id)
{
    informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
    if(is_user_alive(id))
        set_user_footsteps(id, 0);
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ZmienUbranie(id, 1);
}
 
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
{
    UsunPrzedmiot(id);
    informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
    client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);    
 
    switch(przedmiot)
    {
        case 1:
        {
            set_user_footsteps(id, 1);
        }
        case 2:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
        }
        case 3:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
        }
        case 5:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
        }
        case 6:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
            set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
        }
        case 7:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
        }
        case 8:
        {
 
        }
        case 9:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
            ZmienUbranie(id, 0);
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
        }
        case 10:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
            give_item(id, "weapon_hegrenade");
        }
        case 12:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
        }
        case 13:
        {
            give_item(id, "weapon_awp");
        }
        case 15:
        {
 
        }
        case 16:
        {
            set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
        }
        case 19:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
        }
        case 26:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
        }
        case 27:
        {
            informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
        }
    }
}
 
public OpisPrzedmiotu(id)
{
    new opis_przedmiotu[128];
    new losowa_wartosc[3];
    num_to_str(informacje_przedmiotu_gracza[id][1], losowa_wartosc, 2);
    format(opis_przedmiotu, 127, opisy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
    replace_all(opis_przedmiotu, 127, "LW", losowa_wartosc);
 
    client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
    client_print(id, print_chat, "Opis: %s.", opis_przedmiotu);
}
 
public Wskrzes(id)
{
    id-=ZADANIE_WSKRZES;
    ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
 
public SprawdzPoziom(id)
{	
	if(poziom_gracza[id] < 201)
	{
		while(doswiadczenie_gracza[id] >= doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[id]])
		{
			poziom_gracza[id]++;
			set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2);
			ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj3, "Awansowales do nastepnego poziomu!");
			client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
		}
 
	}
	ZapiszDane(id);
}
 
public PokazInformacje(id) 
{
	id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;
 
	set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
 
	if(!is_user_alive(id))
	{
		new target = entity_get_int(id, EV_INT_iuser2);
 
		if(target == 0)
			return PLUGIN_CONTINUE;
 
		set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
		ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPrzedmiot : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], doswiadczenie_poziomu[poziom_gracza[target]], poziom_gracza[target], nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[ta
			

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011