Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1qezzoqx1i5cg dodana przez fdrest, 28.02.2012 20:38
Typ:



do tłumaczenia 3
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>
 
#define PLUGIN "R Paintball Moves"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "Rul4"
 
new Float: userSprintLast[33], Float: userSprintLastBat[33], Float: userSprintSound[33] 
new userSprintSpeed[33], userSprintTiredness[33], userSprintAdvised[33]
new userWeapon[33][32]
new pbmoves, verbose, use_batmeter, rechargetime, max_stamina
 
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_cvar("rpaintballmoves", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_UNLOGGED);
	set_cvar_string("rpaintballmoves", VERSION)
 
	if (get_pcvar_num(pbmoves))
	{
		register_forward(FM_CmdStart, "fw_cmdstart");
	}
}
 
public plugin_precache()
{
	pbmoves = register_cvar("pbmoves_enabled", "1");
	verbose = register_cvar("pbmoves_verbose", "1");
	use_batmeter = register_cvar("pbmoves_usebatterymeter", "1");
	rechargetime = register_cvar("pbmoves_rechargetime", "10.0");
	max_stamina = register_cvar("pbmoves_maxstamina", "700");
	precache_sound("player/sprint.wav");
	precache_sound("player/gasp1.wav");
}
 
public fw_cmdstart( id, uc_handle, random_seed )
{
	if ( !is_user_alive( id ) || !get_pcvar_num(pbmoves))
	return FMRES_IGNORED
 
	static buttons; buttons = get_uc( uc_handle, UC_Buttons )
 
	new Float: gametime = get_gametime()
 
	if ((gametime - userSprintLast[id] > get_pcvar_float(rechargetime) || !userSprintLast[id]))
	{
		userSprintTiredness[id] = 0
		userSprintLast[id] = gametime
		set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 1.0, 1.0);
		if (get_pcvar_num(verbose) && !userSprintAdvised[id])
		{
			userSprintAdvised[id] = true
			show_hudmessage(id, "You are fresh! You can sprint with right-click...");
		}
 
		if (get_pcvar_num(use_batmeter))
		{
			userSprintLastBat[id] = gametime
			message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
			write_byte(100);
			message_end();
		}
	}
 
	new currentweapon = get_user_weapon(id)
 
	if (buttons & IN_ATTACK2 && currentweapon != CSW_SCOUT)
	{
		set_uc (uc_handle, UC_Buttons, buttons & ~IN_ATTACK2);
 
		if (userSprintTiredness[id] >= get_pcvar_num(max_stamina))
		{
			userSprintAdvised[id] = false
			set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
			if (get_pcvar_num(verbose))
				show_hudmessage(id, "Too tired to sprint. Please wait...");
 
			if (gametime - userSprintSound[id] > 1.0)
			{
				emit_sound(id, CHAN_AUTO, "player/gasp1.wav", 1.0, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM);
				userSprintSound[id] = gametime
			}
 
 
			return FMRES_IGNORED;		
		}
 
		userSprintTiredness[id] += 1				
 
		if (!(buttons & IN_DUCK))
		{	
 
			if (currentweapon != CSW_KNIFE){
				get_weaponname(currentweapon,userWeapon[id],30)
				engclient_cmd(id, "weapon_knife")
			}
			userSprintSpeed[id] += 2;
 
			if (userSprintSpeed[id] < 200)
				userSprintSpeed[id] = 200;
 
			if (userSprintSpeed[id] > 400)
				userSprintSpeed[id] = 400;
 
			userSprintLast[id] = gametime
 
			//Some of this was inspired in +Speed 1.17 by Melanie
			new Float:returnV[3], Float:Original[3]
			VelocityByAim ( id, userSprintSpeed[id], returnV )
 
			pev(id,pev_velocity,Original)
 
			//Avoid floating in the air and ultra high jumps
			if (vector_length(Original) < 600.0 || Original[2] < 0.0)
				returnV[2] = Original[2]
 
			set_pev(id,pev_velocity,returnV)
			set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
			if (get_pcvar_num(verbose))
				show_hudmessage(id, "Sprinting...");
 
			if (userSprintLast[id] - userSprintSound[id] > 1.0)
			{
				emit_sound(id, CHAN_AUTO, "player/sprint.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
				userSprintSound[id] = userSprintLast[id]				
			}
 
			if (gametime - userSprintLastBat[id] > 0.2 && get_pcvar_num(use_batmeter))
			{
				userSprintLastBat[id] = gametime
				new percentage = 100 - (userSprintTiredness[id] * 100 / get_pcvar_num(max_stamina))
				message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
				write_byte(percentage);
				message_end();
			}
 
 
 
			return FMRES_IGNORED;
		} else
		{			
			if (userSprintSpeed[id] > 2)
				userSprintSpeed[id] -= 2;
			else
				userSprintSpeed[id] = 0;
 
			userSprintLast[id] = gametime
 
			new Float:returnV[3], Float:Original[3]
			VelocityByAim ( id, userSprintSpeed[id], returnV )
 
			pev(id,pev_velocity,Original)
 
			//Avoid floating in the air and ultra high jumps
			if (vector_length(Original) < 600.0 || Original[2] < 0.0)
				returnV[2] = Original[2]
 
			set_pev(id,pev_velocity,returnV)
			set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
			if (get_pcvar_num(verbose))
				show_hudmessage(id, "Sliding...");
 
			return FMRES_IGNORED;
		}
 
	}
 
	//restore weapon after sprinting
	if(userWeapon[id][0])
	{
		engclient_cmd(id, userWeapon[id])
		userWeapon[id][0] = 0
	}
	userSprintSpeed[id] = 0;
 
	return FMRES_IGNORED;
}
 

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011