Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1docoi7ebncr5 dodana przez HSy, 05.07.2015 10:40
Typ:



przerobione questy
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
408.
409.
410.
411.
412.
413.
414.
415.
416.
417.
418.
419.
420.
421.
422.
423.
424.
425.
426.
427.
428.
429.
430.
431.
432.
433.
434.
435.
436.
437.
438.
439.
440.
441.
442.
443.
444.
445.
446.
447.
448.
449.
450.
451.
452.
453.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
 
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <colorchat> 
#include <hamsandwich> 
#include <nvault>
#include <csx>
#include <zombieplague>
 
 
 
new zobaczylem[33]
new player_misja[33] 
new player_expstat[33] 
new g_damagedealt3[33]
 
new wczytalomujuz[33]
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 512
 
native zp_add_ammo_packs(id,amount)
new vault
public plugin_init() 
{
 
	register_plugin("[Zombie] Quest", "1.0", "SoSerious?")
 
 
	RegisterHam(Ham_Spawn,"player","fwSpawned",1);	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
	register_event("SendAudio", "WygranaTerro" , "a", "2&%!MRAD_terwin");
	register_clcmd("say /misje", "menu_questow");
	register_clcmd("say /m", "menu_questow");	
	register_clcmd("say /z", "menu_questow");		
	register_clcmd("pokazquest", "wywolano");			
	register_clcmd("say /zadanie", "menu_questow");		
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage",1);
 
 
	vault = nvault_open("Questy");
 
}
 
public plugin_precache()
{	
	precache_sound("QTM_CodMod/select.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/start2.wav");
	precache_sound("QTM_CodMod/levelup.wav");
}
public fwSpawned(id){
	if(!is_user_alive(id))	return HAM_IGNORED;
 
 
 
 
	set_task(5.0, "SprawdzMisje", id)
 
 
 
	if(player_misja[id]==15) fm_give_item(id, "weapon_m3");	
	rundy_pkt(id)
 
	return PLUGIN_CONTINUE
}
public rundy_pkt(id)
{
	switch(player_misja[id])
	{
 
		case 4:
		{
 
 
		}
 
 
	}
}
public client_putinserver(id)
{
 
}
 
public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1);
	new vid = read_data(2)
	new hs = read_data(3);
	new weaponname[20]
	if( is_user_connected(kid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid) )
	{
		read_data(4,weaponname,31)
		add_bonus_misja(kid,vid,weaponname)
	}
	if(is_hkz_kill(kid, vid) && player_misja[kid] == 2 )
	{
		player_expstat[kid]++
	}
	if(is_zkhps_kill(kid, vid)&& (player_misja[kid] == 5||player_misja[kid] == 7))
	{
		player_expstat[kid]++
	}
	if(is_hkn_kill(kid, vid)&& player_misja[kid] == 11)
	{
		player_expstat[kid]++
	}
	if(is_zks_kill(kid, vid)&& player_misja[kid] == 15)
	{
		player_expstat[kid]++
	}	
 
	if(player_misja[kid] == 11) player_expstat[kid]+=15
	if(player_misja[kid]==9) przydziel_pkt(kid)
	if(player_misja[kid] == 13){
		if(hs == 1) player_expstat[kid]++
	}
	if((zp_get_user_survivor(kid) && zp_get_user_zombie(vid))&&player_misja[kid]==6)
	{	
		player_expstat[kid]++
	}
 
 
} 
 
public client_connect(id)
{
	zobaczylem[id]=0
	wczytalomujuz[id]=0
	wczytaj_aktualny_quest(id)
	g_damagedealt3[id]=0
 
 
}
 
public client_disconnect(id)
{
	zapisz_aktualny_quest(id)
	if(player_misja[id]==9){
		player_expstat[id]=0
	}
 
}
 
 
 
public WygranaTerro()
	WygranaRunda("TERRORIST");
public WygranaRunda(const Team[])
{
	new Players[32], playerCount, id;
	get_players(Players, playerCount, "aeh", Team);
 
	if(get_playersnum() < 3)
		return;
 
	for (new i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		id = Players[i];
 
		if(player_misja[id]==12) przydziel_pkt(id)
	}
}
 
 
 
 
 
 
public menu_questow(id)
{
	new MyMenu=menu_create("Zombie Plague Questy","questy_menu");
 
	new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
	zobaczylem[id]=1
 
	if(player_misja[id] >0){
		menu_additem(MyMenu,"yMisje r| wSilent Hillr |","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >5){
		menu_additem(MyMenu,"wMisje r| wSilent Hillr |","",0,aktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dMisje r| wSilent Hillr |","",0,aktywna);
 
	if(player_misja[id] >5){
		menu_additem(MyMenu,"yMisje r| wJestem Legendar |","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >10){
		menu_additem(MyMenu,"wMisje r| wJestem Legendar |","",0,aktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dMisje r| wJestem Legendar |","",0,aktywna);
 
	if(player_misja[id] >10){
		menu_additem(MyMenu,"yMisje r| wResident Evilr |","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >15){
		menu_additem(MyMenu,"wMisje r| wResident Evilr |","",0,aktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dMisje r| wResident Evilr |","",0,aktywna);
 
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
 
	menu_addtext(MyMenu, "^ndQuesty, czyli zadania, tworza fabule Zombie W sumie do wykonania mamy 18 Questow^nNajczesciej polegaja na Zabiciu ilus wrogow w zaleznosci od polozenia^nZa wykonanie zadan otrzymujemy Bonusy Expa i AmmoPackow^nAby otworzyc ponownie Menu Questow wpisz w/q d lub w/z");
 
 
	//zawsze pokaż opcję wyjścia
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
 
	menu_display(id, MyMenu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public questy_menu(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
 
	switch(item){
		case 0:{
			akt1(id)
		}		
		case 1:{
			akt2(id)
		}
		case 2:{
			akt3(id)
		}
 
 
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public aktywna_func(id, menu, item){
	return ITEM_ENABLED;
}
public nieaktywna_func(id, menu, item){
	return ITEM_DISABLED;
}
public akt1(id)
{
	new MyMenu=menu_create("Silent Hill","questy_akt1");
 
	new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
 
	new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
 
	if(player_misja[id] ==1){
		menu_additem(MyMenu,"yTrening","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >1)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wTrening","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dTrening","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==2){
		menu_additem(MyMenu,"yOdnajdywanie sciezki","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >2)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wOdnajdywanie sciezki","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dOdnajdywanie sciezki","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==3){
		menu_additem(MyMenu,"yPlonaca wioska","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >3){
		menu_additem(MyMenu,"wPlonaca wioska","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dPlonaca wioska","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==4){
		menu_additem(MyMenu,"yDwor Brecourt","",0,aktywna);
	}
	else if(player_misja[id] >4)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wDwor Brecourt","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dDwor Brecourt","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==5){
		menu_additem(MyMenu,"yZameczek Chateau","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >5)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wZameczek Chateau","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dZameczek Chateau","",0,nieaktywna);
 
 
	menu_additem(MyMenu,"rMenu Glowne","",0,aktywna);
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
 
	//zawsze pokaż opcję wyjścia
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
 
	menu_display(id, MyMenu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public questy_akt1(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item){
		case 0..4:{
			misja(id)
		}		
		case 5:{
			menu_questow(id)
		}
 
 
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public akt2(id)
{
	new MyMenu=menu_create("Jestem Legenda","questy_akt2");
 
	new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
 
	new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
 
	if(player_misja[id] ==6){
		menu_additem(MyMenu,"yMost Pegasus","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >6)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wMost Pegasus","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dMost Pegasus","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==7){
		menu_additem(MyMenu,"yTama","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >7)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wTama","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dTama","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==8){
		menu_additem(MyMenu,"yZaginiona Ciezarowka","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >8){
		menu_additem(MyMenu,"wZaginiona Ciezarowka","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dZaginiona Ciezarowka","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==9){
		menu_additem(MyMenu,"yZniszczone Lotnisko","",0,aktywna);
	}
	else if(player_misja[id] >9)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wZniszczone Lotnisko","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dZniszczone Lotnisko","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==10){
		menu_additem(MyMenu,"yUprowadzony Okret","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >10)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wUprowadzony Okret","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dUprowadzony Okret","",0,nieaktywna);
 
	menu_additem(MyMenu,"rMenu Glowne","",0,aktywna);
 
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_BACKNAME,"Wroc")
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_NEXTNAME,"Nastepne")
 
	//zawsze pokaż opcję wyjścia
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL);
 
	menu_setprop(MyMenu,MPROP_PERPAGE,7)
 
	menu_display(id, MyMenu,0);
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public questy_akt2(id, menu, item){
	if(item == MENU_EXIT){
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	switch(item){
		case 0..4:{
			misja(id)
		}		
		case 5:{
			menu_questow(id)
		}
 
 
 
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public akt3(id)
{
	new MyMenu=menu_create("Resident Evil","questy_akt3");
 
	new aktywna=menu_makecallback("aktywna_func");
 
	new nieaktywna=menu_makecallback("nieaktywna_func");
 
	if(player_misja[id] ==11){
		menu_additem(MyMenu,"yStalingrad","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >11)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wStalingrad","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dStalingrad","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==12){
		menu_additem(MyMenu,"yPlac Czerwony","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >12)
	{
		menu_additem(MyMenu,"wPlac Czerwony","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dPlac Czerwony","",0,nieaktywna);
 
	if(player_misja[id] ==13){
		menu_additem(MyMenu,"yStacja kolejowa","",0,aktywna);
	} 
	else if(player_misja[id] >13){
		menu_additem(MyMenu,"wStacja kolejowa","",0,nieaktywna);
	}
	else menu_additem(MyMenu,"dStacja kolejowa","",0,nieaktywna);
 
	if
			
		

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011