Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1djuxyyykjk00 dodana przez prezes., 08.08.2012 10:29
Typ:



klasa
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
 
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <ColorChat>
new bool:ma_klase[33];
 
new const nazwa[] = "test";
new const opis[] = "test";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ilosc_rakiet_gracza[33];
 
new sprite_blast;
 
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
 
 
new const maxClip[31] = { -1, 13, -1, 10,  1,  7,  1,  30, 30,  1,  30,  20,  25, 30, 35, 25,  12,  20, 
10,  30, 100,  8, 30,  30, 20,  2,  7, 30, 30, -1,  50 };
 
public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
 
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
    register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
 
    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 200;
        ColorChat(id, BLUE, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Killer Strike, KaMa.", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY)) //FLAGA
        {
                ColorChat(id, BLUE, "Aby uzywac ^x03[%s]^x04 musisz kupic VIPa!", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
                return COD_STOP;
        }
        ma_klase[id] = true;
        return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;
 
public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
 
	if(!is_user_connected(killer))
		return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
		cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
 
	if(ma_klase[killer])
	{
		new cur_health = pev(killer, pev_health);
		new Float:max_health = 999.0+cod_get_user_health(killer);
		new Float:new_health = cur_health+200.0<max_health? cur_health+200.0: max_health;
		set_pev(killer, pev_health, new_health);
 
		new weapon = get_user_weapon(killer);
		if(maxClip[weapon] != -1)
			set_user_clip(killer, maxClip[weapon]);
	}
 
 
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
stock set_user_clip(id, ammo)
{
	new weaponname[32], weaponid = -1, weapon = get_user_weapon(id, _, _);
	get_weaponname(weapon, weaponname, 31);
	while ((weaponid = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, weaponid, "classname", weaponname)) != 0)
		if (pev(weaponid, pev_owner) == id) {
		set_pdata_int(weaponid, 51, ammo, 4);
		return weaponid;
	}
	return 0;
}
public plugin_precache()
{
        sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
        precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
 
 
public cod_class_skill_used(id)
{
        if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
        {
                client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
 
        if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 0.000000001 > get_gametime())
        {
                client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 0.000000001 sekundy!");
                return PLUGIN_CONTINUE;
        }
 
        if (is_user_alive(id))
        {
                poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
                ilosc_rakiet_gracza[id]--;
 
                new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
 
                entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
                entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
 
                new Ent = create_entity("info_target");
 
                entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
                entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
 
                vAngle[0] *= -1.0;
 
                entity_set_origin(Ent, Origin);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
 
                entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
                entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
                entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
 
                VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
                entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
        }       
        return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public DotykRakiety(ent)
{
        if (!is_valid_ent(ent))
                return;
 
        new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
 
 
        new Float:fOrigin[3];
        entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin); 
 
        new iOrigin[3];
        for(new i=0;i<3;i++)
                iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
 
        message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
        write_byte(TE_EXPLOSION);
        write_coord(iOrigin[0]);
        write_coord(iOrigin[1]);
        write_coord(iOrigin[2]);
        write_short(sprite_blast);
        write_byte(32); 
        write_byte(20); 
        write_byte(0);
        message_end();
 
        new entlist[33];
        new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
 
        for (new i=0; i < numfound; i++)
        {               
                new pid = entlist[i];
 
                if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
                        continue;
                cod_inflict_damage(attacker, pid, 400.0, 0.0, ent, (1<<24));
        }
        remove_entity(ent);
}       
 
public ResetHUD(id)
        ilosc_rakiet_gracza[id] = 200;
 
public client_disconnect(id)
{
        new ent = find_ent_by_class(0, "rocket");
        while(ent > 0)
        {
                if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
                        remove_entity(ent);
                ent = find_ent_by_class(ent, "rocket");
        }
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
        if(!is_user_connected(idattacker))
                return HAM_IGNORED; 
 
        if(!ma_klase[idattacker])
                return HAM_IGNORED;
 
        return HAM_IGNORED;
}

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011