Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wklejka 1dis6ryuqu006 dodana przez MaxiKINGer, 09.07.2013 22:18
Typ:



sklep
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31.
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39.
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47.
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58.
59.
60.
61.
62.
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
78.
79.
80.
81.
82.
83.
84.
85.
86.
87.
88.
89.
90.
91.
92.
93.
94.
95.
96.
97.
98.
99.
100.
101.
102.
103.
104.
105.
106.
107.
108.
109.
110.
111.
112.
113.
114.
115.
116.
117.
118.
119.
120.
121.
122.
123.
124.
125.
126.
127.
128.
129.
130.
131.
132.
133.
134.
135.
136.
137.
138.
139.
140.
141.
142.
143.
144.
145.
146.
147.
148.
149.
150.
151.
152.
153.
154.
155.
156.
157.
158.
159.
160.
161.
162.
163.
164.
165.
166.
167.
168.
169.
170.
171.
172.
173.
174.
175.
176.
177.
178.
179.
180.
181.
182.
183.
184.
185.
186.
187.
188.
189.
190.
191.
192.
193.
194.
195.
196.
197.
198.
199.
200.
201.
202.
203.
204.
205.
206.
207.
208.
209.
210.
211.
212.
213.
214.
215.
216.
217.
218.
219.
220.
221.
222.
223.
224.
225.
226.
227.
228.
229.
230.
231.
232.
233.
234.
235.
236.
237.
238.
239.
240.
241.
242.
243.
244.
245.
246.
247.
248.
249.
250.
251.
252.
253.
254.
255.
256.
257.
258.
259.
260.
261.
262.
263.
264.
265.
266.
267.
268.
269.
270.
271.
272.
273.
274.
275.
276.
277.
278.
279.
280.
281.
282.
283.
284.
285.
286.
287.
288.
289.
290.
291.
292.
293.
294.
295.
296.
297.
298.
299.
300.
301.
302.
303.
304.
305.
306.
307.
308.
309.
310.
311.
312.
313.
314.
315.
316.
317.
318.
319.
320.
321.
322.
323.
324.
325.
326.
327.
328.
329.
330.
331.
332.
333.
334.
335.
336.
337.
338.
339.
340.
341.
342.
343.
344.
345.
346.
347.
348.
349.
350.
351.
352.
353.
354.
355.
356.
357.
358.
359.
360.
361.
362.
363.
364.
365.
366.
367.
368.
369.
370.
371.
372.
373.
374.
375.
376.
377.
378.
379.
380.
381.
382.
383.
384.
385.
386.
387.
388.
389.
390.
391.
392.
393.
394.
395.
396.
397.
398.
399.
400.
401.
402.
403.
404.
405.
406.
407.
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
 
//==================================================
//Sklep by Damiano1x v1.2
//==================================================
// + Mozliwosc kupna 2 perkow
// + Naprawiono bug ktory nie dawal drugiego perku
//==================================================
native cod_set_user_coins(id, wartosc);
native cod_get_user_coins(id);
 
public plugin_init() 
{
	register_plugin("CodShop by xxxPatrykxxx", "1.0", "xxxPatrykxxx");
 
	register_clcmd("say /sklep", "menu");
 
}	
public menu(id)
{
	new eee[25];
	format(eee, 24, "rSklep :");
	new menu = menu_create(eee, "menu_Handler");
 
	menu_additem(menu, "Sklep dolary");//0
	menu_additem(menu, "Sklep monety");//1
	menu_display(id, menu);
 
}
public menu_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	switch(item)
	{	
	case 0:
		{
			Sklep_dolary(id);
		}
	case 1:
		{
			Sklep_monety(id);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public Sklep_dolary(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "rSklep yby xxxPatrykxxx :");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklepd_Handler");
 
	menu_additem(menu, "Apteczka r[Leczy 50 HP] yKoszt: r8000 Dolarow");//0
	menu_additem(menu, "Wygodne Buty r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] yKoszt: r10000 Dolarow");//1
	menu_additem(menu, "Totolotek r[Losowanie bonusow] yKoszt: r12000 Dolarow");//2
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie r[Dostajesz losowy EXP] yKoszt: r16000 Dolarow");//3
	menu_additem(menu, "Perk I r[Dostajesz losowy Perk I] yKoszt: r10000 Dolarow");//4
	menu_additem(menu, "Perk II r[Dostajesz losowy Perk II] yKoszt: r10000 Dolarow");//5
	menu_display(id, menu);
 
}
public Sklep_monety(id)
{
	new tytul[25];
	format(tytul, 24, "rSklep yby xxxPatrykxxx:");
	new menu = menu_create(tytul, "Sklepm_Handler");
 
	menu_additem(menu, "Apteczka r[Leczy 50 HP] yKoszt: r8 Monet");//0
	menu_additem(menu, "Wygodne Buty r[Wyzej skaczesz szybciej biegasz] yKoszt: r15 Monet");//1
	menu_additem(menu, "Totolotek r[Losowanie bonusow] yKoszt: r10 Monet");//2
	menu_additem(menu, "Doswiadczenie r[Dostajesz losowy EXP] yKoszt: r15 Monet");//3
	menu_additem(menu, "Perk I r[Dostajesz losowy Perk I] yKoszt: r10 Monet");//4
	menu_additem(menu, "Perk II r[Dostajesz losowy Perk II] yKoszt: r10 Monet");//5
	menu_display(id, menu);
 
}
 
 
public Sklepd_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cs_get_user_money(id);
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
 
	case 0:
		{
			if(kasa >= 8000)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-8000);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cs_set_user_money(id, kasa-8000);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
	case 1:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!");
			}
			if(kasa < 10000)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
	case 2:
		{
 
			if(kasa >= 12000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-12000);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
				case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(50,100);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
				case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(60,80);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cs_set_user_money(id, moneybonus);
					}
				case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
				case 3:
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
				case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
				case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
				case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
				case 7:
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
				case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
				case 10:
					{
						cs_set_user_money(id, 50);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
 
				}
			}		
			if(kasa < 1200)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
	case 3:
		{
			if(kasa >= 16000)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cs_set_user_money(id, kasa-16000);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 16000)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
	case 4:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!");
			}
			if(kasa < 10000)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy");
		}
	case 5:
		{
			if(kasa >= 10000)
			{
				cs_set_user_money(id, kasa-10000);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!");
			}
			if(kasa < 10000)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Kasy!");
		}
 
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public Sklepm_Handler(id, menu, item)
{
 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
	return PLUGIN_CONTINUE;
 
	new zdrowie = get_user_health(id);
	new kasa = cod_get_user_coins(id)
	new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100
 
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
 
	switch(item)
	{
 
	case 0:
		{
			if(kasa >= 8)
			{
				new nowe_zdrowie = (zdrowie+50);
				if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-8);
					set_user_health(id, nowe_zdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Uleczono Cie o 50 hp!");
				}
				if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
				{
					cod_set_user_coins(id, kasa-8);
					set_user_health(id, maxzdrowie);
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Jestes w pelni uleczony!");
				}
			}
			else
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
	case 1:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				set_user_gravity(id, 0.5);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Skaczesz wyzej szybciej biegasz!");
			}
			if(kasa < 15)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
	case 2:
		{
 
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Trwa losowanie!");
				new totek = random_num(0, 10);
 
				switch(totek)
				{
				case 0:
					{
						new moneybonus = random_num(50,100);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
				case 1:
					{
						new moneybonus = random_num(60,80);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales super kase %i$!", moneybonus);
						cod_set_user_coins(id, moneybonus);
					}
				case 2:
					{
						set_user_gravity(id, get_user_gravity(id)-0.3);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales nizsza grawitacje!");
					}
				case 3:
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales!");
				case 4:
					{
						new bonusxp = random_num(15,75);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+bonusxp);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a !", bonusxp);
					}
				case 5:
					{
						new healthbonus = random_num(10,55);
						set_user_health(id, get_user_health(id)+healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego HP!", healthbonus);
					}
				case 6:
					{
						new healthbonus = random_num(10,30);
						set_user_health(id, get_user_health(id)-healthbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Straciles %i HP!", healthbonus);
					}
				case 7:
					client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Niestety nic nie wygrales !");
				case 9:
					{
						new xpbonus = random_num(75,150);
						cod_set_user_xp(id, cod_get_user_xp(id)+xpbonus);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wygrales %i dodatkowego EXP'a!", xpbonus);
					}
				case 10:
					{
						cod_set_user_coins(id, 50);
						client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nic nie wygrales, ale kasa sie zwrocila!");
					}
 
				}
			}		
			if(kasa < 10)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
	case 3:
		{
			if(kasa >= 15)
			{
				new exp = cod_get_user_xp(id);
				new losowy = random_num(25, 250);
				cod_set_user_coins(id, kasa-15);
				cod_set_user_xp(id, exp+losowy)
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Dostales %i EXP'a!", losowy);
			}
			if(kasa < 15)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
	case 4:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 0);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 1!");
			}
			if(kasa < 100)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
	case 5:
		{
			if(kasa >= 10)
			{
				cod_set_user_coins(id, kasa-10);
				cod_set_user_perk(id, -1, -1, 1, 1);
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Kupiles losowy perk 2!");
			}
			if(kasa < 10)
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Masz za malo Monet!");
		}
 
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi ansicpg1250 deff0 deflang1045{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard f0 fs16 n par }
*/
 

Dodanych wklejek: 4031
Powered By (Pav32) Pastebin © 2011