Witam wszystkich zainteresowanych!
W tym temacie chciałbym wam przedstawić moje własne mapy.
Niektóre sam robiłem od zera a niektóre tylko oteksturowałem (dużo roboty ).
Mapki robie w Valve Hammer Editor 3.5.
Mapki bardzo łatwo się robi. Tutorial i wszystko o robieniu map tutaj: KLIK
Mapki są możliwe do ściągnięcia na samym dole tematu. Mapy trochę głupio nazwałem.
Oczywiście to nie jest kolejność w jakiej robiłem te mapki
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Pierwszą mapę jaką chciałbym przedstawić to:
aim_uS
Mapę zrobiłem dla Gościa który mnie o to poprosił. Narysował mi szkic a ja przystąpiłem do tworzenia.
To jest niewielka mapa. Tekstury są głównie dustowe. Są tak jak by dwa poziomy, jeden do na ziemi a na drugi wchodzi się schodkami. Nie jest wysoko, po prostu takie wzniesienie. Po obu stronach są wieże z AWP. Tam można kampić i strzelać do graczy . Zrobiłem jeszcze tajne pomieszczenie do którego wejście znam tylko ja , no jeszcze pokaże je temu Gościowi co mi zlecił mapę . W tym pomieszczeniu naciska się guzik, i wszystko się trzęsie, z nieba spadają głazy (modele, nie zabijają) a po chwili jest wielkie BUM i każdy ginie oprócz tego kto nacisnął guziczek.
SCREENY:
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Drugą mapę którą chciałbym przedstawić to:
City_Street
To mapa wzięta z gry Digital Paintball. Oczywiście musiałem przerobić i oteksturować. To taki zakątek miasta, gdzie można wchodzić na dachy.
SCREENY:
Tutaj odradzają się Terroryści:
Tutaj odradzają się Anty-Terroryści
Tędy się przechodzi z Terro do CT:
--------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
Trzecia mapka też jest wzięta z tej gry i tak jak City_Street przerobiłem i oteksturowałem
Castles_v1.2
Całość polega na tym że są dwa zamki. Jeden CT drugi T wiadomo. No i co trzeba robić? Zabijać się nawzjem
SCREENY:
Całość mapy:
A to jest taka katapulta, jak na nią się wejdzie to cię wytrzeliwuje i żeby przeżyć musisz trafić w wodę:
To jest tunel dzięki któremu możesz: przejść do drużyny przeciwnej, wyjść na środek mapy, otworzyć swoją lub wrogą bramę za pomocą strzału:
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
Czwarta mapa którą chciałbym przedstawić to:
NoNameMap
To jest bardzo dziwna mapa dlatego nie wiedziałem jak ją nazwać. Odradzasz się w takim jak by kanale i spadasz w dół. Tam upadasz i masz tylko 8 HP. Kiedy runda się zacznie musisz wyskoczyć w tak jak by ścieki a prąd (ściekowy) zaprowadzi cię dalej. Pojawiasz się w tunelu? i wiatr? pcha cię na mapę. Tam są życia które możesz wziąć (jak nie chcesz to nie musisz ) a dalej jest wnętrze i tam jest buyzone. Jak se coś kupisz to szukasz wroga i go zabijasz. Oteksturowanie jest śniegowe.
SCREENY:
----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
Piątą mapę jaką chciałbym przedstawić to:
Garage_Mix
To jest bardzo dziwna mapa. Najpierw robiłem ją od zerwa ale potem stwierdziłem że nudna. To z różnych źródeł pododawałem różne rzeczy. Wygląd ma jak podziemny garaż. Na dachu jest miejsca lądowania dla helikoptera. Tam zaczynają CT. Pod miejscem na lądowanie, z tyłu, jest od groma broni. CT Mogą iść albo szybem albo takim wysięgnikiem który jeździ w górę i w dół. Mają też 3 kamery. Na dole jest tunel w ścianie (tunel wziąłem z cs_siege). Najpierw po prawej stronie można włączyć i wyłączyć światło. Dalej na prawo jest szyb wentylacyjny. Następnie jest tam karabin maszynowy a dalej winda na górę tam gdzie się odradza Terro.
Na mapie są 2 karabin z których można strzelać, taki niby "Portal", Jeep i inne duperele
SCREENY
-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------
Szóstą mapkę jaką chciałbym przedstawić to:
Omaha_Beach
(znana jako Niemcy3)
Cała mapa ma charakter wojenny. CT odradza się na łodziach na wodzie. Terro odradza się na klifach skąd mają 3 karabiny i jedna broń to taka co strzela jak z czołgu, nie wiem jak to nazwać. CT ma dwa wejścia na klify, jedno to lina, a drugie to drabina w środku klif. Każdemu bardzo podoba się ta mapa. Na plaży są takie konstrukcje metalowe, no wiecie a koło nich apteczki z życiami. Jest też mała budowla a w środku są 3 AWP.
Pewnie graliście w Medal of Honor, tam była taka misja co się podpływa do plaży a Niemcy są na klifach i strzelają w was. Na tym się właśnie sugerowałem. Plaże i to co strzela wziąłem z mapy: Beach_Attack. A klify z takiej mapy testowej.
SCREENY:
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Siódmą mapę którą chciałbym przedstawić to:
fy_arenaball_pb
Mapę wziąłem z gry Digital PaintBall. Oteksturowałem ją i musiałem trochę rzeczy pozmieniać. To jest taka jedna z lepszych moich map. Malutka mapa ale bardzo fajna. Resztę można zobaczyć na screenach.
SCREENY
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
Ósmą mapę którą chciałbym przedstawić to:
st_sky
Sama nazwa mówi, że to mapa ST (Stupid Map). Jest bardzo głupia. Wszystko dzieje się w kosmosie. Grawitacja jest 800 bo nie umiałem innej
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
Dziewiąta mapka to:
de_budowa
Dla kumpla przerobiłem aim_constru na de_budowa. Dużych zmian nie wprowadziłem ale sami zobaczcie Jest tajne pomieszczenie CREDITS
SCREENY
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Dziesiąta moja mapeczka to:
de_fanatic
Mapka na zamówienie, bardzo fajnie się na niej gra Oteksturowanie dustowe. Jest tajne pomieszczenie CREDITS
SCREENY
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Jedenasta moja mapeczka to:
aim_NitroS
Więcej tutaj: http://amxx.pl/viewtopic.php?t=7695
---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
D O W N L O A D:
aim_uS
http://abes-mapper.pl/aim_uS.bsp
http://abes-mapper.pl/aim_uS.res
http://abes-mapper.pl/de_thefort.wad
City_Street
http://abes-mapper.p...city_street.bsp
Castles_v1.2
http://abes-mapper.p...astles_v1.2.bsp
NoNameMap
http://abes-mapper.p...s_nonamemap.bsp
Garage_Mix
http://abes-mapper.p..._garage_mix.bsp
http://abes-mapper.pl/de_vegas.wad
Omaha_Beach (Niemcy3)
http://abes-mapper.pl/Omaha_Beach.bsp
fy_arenaball_pb
http://abes-mapper.p...renaball_pb.bsp
st_sky
http://abes-mapper.pl/st_sky.bsp
de_budowa
http://abes-mapper.pl/de_budowa.bsp
de_fanatic
http://abes-mapper.pl/de_fanatic.rar
PRZETESTUJ BETA MAPE! (tylko dwa spawny)
de_falowiec
http://abes-mapper.pl/de_falowiec.rar
No i to by było na tyle... Jak będę robił to jeszcze dodam.
Jeśli jakaś mapa nie chce działać to proszę do mnie pisać!
GG: 10242690[/size]
THX ZA UWAGĘ I POZDRO
Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 23.10.2010 17:03