Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Nie da sie zalogować do steam
#1
Napisano 02.03.2012 19:26
Gdy chcę odzyskać hasło, wpisuję swój login, jak zawsze przychodził po paru sekundach na pocztę e-mail z kodem weryfikacyjnym lecz teraz ani śladu po jakimkolwiek e-mail, gdy próbuję odzyskać konto poprzez e-mail na https://support.stea...d.com/index.php to na poczte przychodzi mi jakiś nick Inkubator z którym nigdy nie miałem do czynienia. Czy mogę coś jeszcze zrobić czy muszę wysyłać cd-key do steam support czy jest jakieś inne wyjaśnienie ? ;f
#3
Napisano 02.03.2012 19:29
#5
Napisano 02.03.2012 19:35
#7
Napisano 03.03.2012 15:45
Gdy chcę odzyskać hasło, wpisuję swój login, jak zawsze przychodził po paru sekundach na pocztę e-mail z kodem weryfikacyjnym lecz teraz ani śladu po jakimkolwiek e-mail, gdy próbuję odzyskać konto poprzez e-mail na https://support.stea...d.com/index.php to na poczte przychodzi mi jakiś nick Inkubator
#8
Napisano 03.03.2012 16:03
#9
Napisano 03.03.2012 17:44
Hello Kolar, Thank you for contacting Steam Support. In order to investigate this issue, we must verify your ownership of the software and associated Steam Account(s). If you purchased software through Steam with a credit card, please confirm the card type (Visa, Mastercard, Discover, American Express), full name, expiration date, and last four digits of the card used with the order(s). If you purchased software through Steam through PayPal, please provide the PayPal account holder billing information (name and address) and the PayPal Invoice ID. The Invoice ID will be 16-18 digits long and comprised of only numbers. It may be listed as the Order Description Number. If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number ****-****-**** on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy. If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link: URL: http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601 Example scans: http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey1.jpg http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey2.jpg After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.
Możecie przetłumaczyć ?
Steam kupywałem w sklepie więc chodzi o ten tekst:
If you registered software purchased at a retail location, please handwrite your Support Ticket Number 9029-AFLN-6861 on the quick reference card or sticker above the CD Key (the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with an image editor) and reply with a digital photo or scan of the CD Key in .jpg format. Please ensure that you submit a full-color image, rather than a photocopy.
#10
Napisano 03.03.2012 22:15
#11
Napisano 04.03.2012 12:33
#12
Napisano 04.03.2012 13:25
#13
Napisano 04.03.2012 16:05
#14
Napisano 04.03.2012 17:11
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych