Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Skrypty do pisania klas

cod nowy cod skrypt masterofdj mod poradnik dodatki klasa amxx

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#1 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 21.12.2012 21:39

*
Popularny

Witam :)
Jest to mój pierwszy post w tym dziale, wiec proszę o wyrozumiałość ^^
Krotki wstęp:
Ostatnio miałem problem z szukaniem skryptów do pisania klas, wiec zapisywałem je sobie w jednym miejscu. Tak wyszło sporo dodatkow do klas, które postanowiłem opublikować w całości.
W przyszłości też będę robił podobne tematy ;)
A więc zaczynajmy:

1.Przerabianie klasy na premium:

Spoiler


2. Niewidzialność postaci:
Spoiler


3. Grawitacja:
Spoiler

4. Multijump:
Spoiler


5. BH
Spoiler


6. Cichy bieg:
Spoiler


7. Exp za fraga:
Spoiler


8. Unlimited multijump:
Spoiler


9. Nie zabiera dmg po upadku:
Spoiler



10. Niewidzialnosc, gdy sie nie ruszasz:
Spoiler

11. 1/x na odbicie pocisku:
Spoiler


12. Lina spidermana:
Spoiler


13. Dodatkowe dmg:
Spoiler


14. 1/x z wybranej broni:
Spoiler

15. Teleport:
Spoiler


16. Model gracza w zaleznosci od teamu
Spoiler


17. Zmiana stroju CT/TT z broniami:
Spoiler

 

18. No-Recoil

Spoiler

 

19. Szansa na pojawienie się u wroga

Spoiler

 

20. Ubranie Wroga

Spoiler

 

21. Widzisz wrogów na radarze

Spoiler

 

22. Klasa od poziomu

Spoiler

 

23. Nieśmiertelność

Spoiler


  • +
  • -
  • 52

#2 EmO&Vesp3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Golina
Offline

Napisano 02.01.2013 18:32

Dzięki ziomek nie bd musiał szukać ;) , brakuje 1/x z kilku broni przydałoby się ziom
  • +
  • -
  • 0

#3 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2013 17:26

Wszystko ładnie tylko 1 pytanie mam a mianowicie ,,cod_class_enabled/disabled, tak jak przedtem" mam rozumieć że tutaj chodzi że zostawiamy bez zmian te publicki ?:P
  • +
  • -
  • 0

#4 Flk

    Czempion

  • Zbanowany

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:894
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 03.01.2013 17:35

w public cod_class_enabled(id)
ma się znajdować tylko
    ma_klase[id] = true;

a w public cod_class_disabled(id)
    ma_klase[id] = false;

Najlepsza instalka Counter Strike 1.6 w sieci!!!

http://counter-strike.ct8.pl/


#5 TSUBA

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:229
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.01.2013 19:23

Okey czyli tak jak myślałem dziękuje :)
  • +
  • -
  • 0

#6 EmO&Vesp3r

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:Golina
Offline

Napisano 04.01.2013 18:32

Połowa z kodu źle podana jak z Dmg do klasy brakuje new bool:ma_klase[33] a przy regeneracji hp lepiej nie wspominać
  • +
  • -
  • 0

#7 GoldenKill

    Guru

  • Power User

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:792
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Trzebnica
Offline

Napisano 05.01.2013 10:04

Zamieszczę dobry poradnik na dodatkowe dmg


1. Przykładowa klasa


#include <amxmodx>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;


public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


2. Dopisz w modułach

#include <hamsandwich>


Pod ostatnią biblioteką dodaj:

#define DMG_BULLET (1<<1)


3. Dodaj przed public plugin_init()

new bool:ma_klase[33];


A do public cod_class_enabled dodaj

ma_klase[id] = true;


Powinno to wyglądać tak


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}


Następnie do public cod_class_disabled dodaj

ma_klase[id] = false;


Powinno to wyglądać tak


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


Nasze sma powinno wyglądać tak


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}


4.W public plugin_init() dodaj takie coś:

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");


Na sam koniec sma dodaj


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


5.Aby zmienić broń z której zadajemy obrażenia musimy zmienić
CSW_AK47

Na tą którą wy chcecie typu
CSW_M4A1


6. Aby zmniejszyć/zwiększyć dodatkowe dmg należy
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zmienić na większe typu 20
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Zmienić na mniejsze typu 1
cod_inflict_damage(idattacker, this, 1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Albo jeśli chcemy to możemy dodać dodatkowe dmg +inteligencja (czyli czym wiecej inteligencji tym więcej dmg)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.1, idinflictor, damagebits);


A tak powinno wyglądać finalne sma które załacze też w załączniku


#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Dodatkowe dmg";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 13;
new const kondycja = 69;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init()
{
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 5.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3

#8 Na 5tyk

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:1 712
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 06.01.2013 19:15

Wszystko w 1 poście już było na forum :)
  • +
  • -
  • 0

#9 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 07.01.2013 18:46

Wiem, ale chciałem, żeby ludzie nie musieli szukać wszystkiego. Duża część jest zapisana w jednym miejscu ;D
  • +
  • -
  • 1

#10 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 13.01.2013 21:48

http://amxx.pl/topic...-spis-pluginow/

Spoiler

Użytkownik radim edytował ten post 13.01.2013 21:51

  • +
  • -
  • 2

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#11 Kalifta

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:82
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:30km od Grudziądza
Offline

Napisano 28.04.2013 19:25

exp za fraga nie działa

Użytkownik Kalifta edytował ten post 28.04.2013 19:25

sygna.jpg

Napisałem ci klasę??? Czasami zostaw po sobie +

 

 

Klasa Kapitan & Perk M4 Kapitana


#12 Michael

    Pomocny

  • Oczekujący

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:41
  • GG:
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa Polska
Offline

Napisano 12.05.2013 12:02

moglibyście wyjaśnić mi to
chciałem dodać komandosowi 1/1 z noża i przy komplikacji wyskakuje taki error

"Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_Komandos.sma(30) : warning 217: loose indentation
codclass_Komandos.sma(171) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_Komandos.sma(171) : warning 215: expression has no effect
codclass_Komandos.sma(171) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_Komandos.sma(171) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_Komandos.sma(171) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors."

oto plik sma moglibyście naprawić plik i wstawić sma i amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_EB3D5D_0E1981_F8F30C_000000.png


#13 bulka

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 231
Wszechwidzący

  • Postów:318
  • Lokalizacja:Puławy
Offline

Napisano 12.05.2013 12:27

@up Nie dodałeś w zmiennych:

new bool:ma_klase[33];

Do public cod_class_enabled(id) nie dodałeś:

ma_klase[id] = true;

Oraz do public cod_class_disabled(id) nie dodałeś:

ma_klase[id] = false;

Łap poprawną klasę:

Załączony plik  codclass_Komandos.sma   4,6 KB  148 Ilość pobrań
  codclass_Komandos.amxx


Użytkownik bulka edytował ten post 12.05.2013 12:29

Pomogłem? Kliknij repup.jpg

DarkGL to mój autorytet

Robie klasy na zamówienie (pisz na pw)

 

Paczka perków do cod moda Link: http://amxx.pl/topic...bulka-z-maslem/


#14 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 12.05.2013 21:08

Musze ten kod poprawic tam, gdzie zle.
Na dniach sie zrobi ;)
  • +
  • -
  • 0

#15 Jamdzam

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 74
Pomocny

  • Postów:296
  • GG:
  • Imię:Kacuś
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 06.08.2013 22:44

przydalo by sie jeszcze dodac long jump


  • +
  • -
  • 0

Sprawdź to !

COD By Jamdzam_v3

 


#16 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 19.10.2013 09:00

Poprawiłem parę rzeczy, które na 100% były źle zrobione. Proszę was teraz, abyście mi zraportowali, czy jest kod, który nie działa prawidłowo - poprawię go.

@Jamdzam

Jak wszystko będzie cacy będę dodawał kolejne funkcje ;)


  • +
  • -
  • 0

#17 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 16:39

Przy kompilacji klasy z niewidką podczas bezruchu

Wyskakuje:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_cichociemny.sma(56) : error 017: undefined symbol "set_user_health"

1 Error.
Could not locate output file codclass_cichociemny.amxx (compile failed).

 


  • +
  • -
  • 1

#18 MAGNET

    SourceLearned ;)

  • Autor tematu
  • Moderator

Reputacja: 661
Wszechmogący

  • Postów:1 535
  • GG:
  • Imię:Olek
  • Lokalizacja:Dalekoo
Offline

Napisano 22.10.2013 17:13

Sprobuj dodac #include <fun>
I dzięki za wysluchanie prosby
  • +
  • -
  • 1

#19 RasiaQ

    Wracam.

  • Power User

Reputacja: 307
Wszechpomocny

  • Postów:639
  • Steam:steam
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Browar Namysłów
Offline

Napisano 22.10.2013 17:51

Przy #include <fun> wszystko ładnie działa i się kompiluje. Dziękuję !


  • +
  • -
  • 0

#20 Chory H

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:46
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:...
Offline

Napisano 27.11.2013 10:18

a jak zrobić że np. w ciągu 10 sec. przechodzi przez sciany ?


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, skrypt, masterofdj, mod, poradnik, dodatki, klasa, amxx

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych