Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

- - - - -

Drop the money


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 04.04.2008 15:58

Drop the money
Plugin dzięki któremu po śmierci wyrzucamy kase.

Dołączona grafika

Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models

Otwieramy w edytorze tekstowym plik amxmodx/configs/plugins.ini i dopisujemy na samym końcu: drop_the_money.amxx

Załączone pliki



#2 bartek124

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:188
  • Lokalizacja:Kołaczyce
Offline

Napisano 05.04.2008 12:52

Czyli inni gracze maga ja wziąć, a ja jak się odrodzę to nie będę miał nic?
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 05.04.2008 21:03

Nie widzialem w sma tracenia kasy, czyli jak masz 16k i cie zabije przeciwnik z 0 kasy to na nowej rudznie oboje macie po 16k wiec trzeba sie pilnowac by za duzo nie nosic :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.04.2008 21:13

Miczu a dałbyś rade zrobić że traci? Wypada połowa i połowe traci :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 06.04.2008 00:45

Abes_Ziomal, jeszcze sie nie nauczyles, ze jesli cos sie da to na 99% dal bym rade :>

A jak to widzisz : wyrzuca cala kase a tracisz polowe czy wypada ci z kieszeni polowa?
  • +
  • -
  • 0

#6 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 06.04.2008 05:55

No że wypada połowa i ludek traci tą połowę która mu wypadła
  • +
  • -
  • 0

#7 Brodziu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -2
Nowy

  • Postów:37
  • GG:
  • Lokalizacja:Starachowice
Offline

Napisano 19.06.2008 20:05

przyda się dobra robota[/i]
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 19.06.2008 21:55

Ktos odświeżyl temat i widze ze mialem tu jakies zalegle obietnice...
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <engine>


#define PLUGIN "Drop the Money"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "SAMURAI"

// sisez
#define MINS Float:{-12.650000, -22.070000, -3.950000}
#define MAXS Float:{19.870001, 8.390000, 20.540001}

new const money_model[] = "models/briefcase_money_model.mdl";
new const money_classname[] = "amxx_money";



public plugin_precache()
{
	// precache model
	precache_model(money_model);
}


public plugin_init() 
{
	// register plugin
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg","DeathMsg","ade") 
	register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
	// FM_Touch forward
	register_forward(FM_Touch,"fw_touch");

}

// client_death CSX Forward
public DeathMsg()
{
	// get victim origin
	new victim = read_data(2)
	static Float:victim_origin[3], Float:fNewOrigin[3];
	pev(victim,pev_origin,victim_origin);
	
	// create new ent
	new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target"));
	
	// adjust coordinates
	fNewOrigin[0] = victim_origin[0] + 40.0;
	fNewOrigin[1] = victim_origin[1];
	fNewOrigin[2] = victim_origin[2] - 32.0;
	
	// create new origin
	engfunc(EngFunc_SetOrigin,ent,fNewOrigin);
	
	//engfunc(EngFunc_MoveToOrigin,
	
	// check if isn't a valid ent
	if(!pev_valid(ent))
		return 0;
	
	// set model
	engfunc(EngFunc_SetModel,ent,money_model);
	
	// set classname
	set_pev(ent,pev_classname,money_classname);
	
	// spawn ent
	dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent);
	
	// set solid
	set_pev(ent,pev_solid,SOLID_BBOX);
	
	// set movetype
	set_pev(ent,pev_movetype,MOVETYPE_FLY);
	
	// set sizes
	engfunc(EngFunc_SetSize,ent,MINS,MAXS);
	
	// drop entity to floor
	engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent);
	
	// store victims money in iuser4
	new money=cs_get_user_money(victim)/2
	set_pev(ent,pev_iuser4,money);
	cs_set_user_money(victim,money,1)

	return 0;
}

public Event_StartRound()
{
	new ent=0
	while((ent=find_ent_by_class(ent,money_classname))>0)
	{
		engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);
	}
}
	 
public fw_touch(ent,id)
{	
	// check if toucher isn't valid
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	
	// get touched classname
	static classname[32];
	pev(ent,pev_classname,classname,31);

	// check if isn't "amxx_money"
	if(!equali(classname,money_classname) )
		return FMRES_IGNORED;
	
	// stuff more get victim money, money to set etc
	static money_found, money_have, money_set;
	money_found = pev(ent,pev_iuser4);
	money_have = cs_get_user_money(id);
	money_set = money_found + money_have;
	
	// if result >= 16000 
	if(money_set > 16000)
	{
		cs_set_user_money(id,16000)
		set_pev(ent,pev_iuser4,money_set-16000)
		return FMRES_IGNORED;
	}
	
	// set user lost money
	cs_set_user_money(id,money_set);

	// finally remove ent
	engfunc(EngFunc_RemoveEntity,ent);


	return FMRES_IGNORED;
}

-Pozbylem sie modulu co wymagal bodaj najnowszej wersji amxx'a (dziala teraz na moim 1.76d)
-Niestety dodalem modul

-W walizce jest 50% twojej kasy, czyli ginac tracisz 50% tak jak prosiliscie.
-Jesli masz 15900 a w walizce masz 200 to stara wersja nie pozwalala podniesc kasy... moja daje ci 16000 i w walizce zostaje 100 kasy :] jak 0 to walizka znika ^^
-Walizka znika na poczatku nowej rundy ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 19.02.2009 16:48

jaka jest komenda na włączenie tego pluginu wszystko zrobiłęm tak jak kazaliście a nie działa ;/
  • +
  • -
  • 0

#10 rS.

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 159
Profesjonalista

  • Postów:608
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 19.02.2009 19:34

Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models

do plugins.ini dopisujesz : drop_the_money.amxx
  • +
  • -
  • 0

- Pisanie pluginów: http://amxx.pl/topic...napisac-plugin/

- Backlinks, podstawy i pozycjonowanie SEO: http://amxx.pl/topic...cjonowanie-seo/


#11 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.02.2009 07:43

właśnie to zrobiłem...
w plugins.ini mam tak

;; AMX Mod X 1.80
win32 addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so

drop_the_money.amxx



Instalacja:
Plik drop_the_money.amxx do addons/amxmodx/plugins
Plik drop_the_money.sma do addons/amxmodx/scripting
Plik briefcase_money_model.mdl do models

do plugins.ini dopisujesz : drop_the_money.amxx


wszystko zrobiłem tak jak według tego powyzej a nie działa :/
tak samo było ze spadochronem ale znalazłem komendę na niego ale to wogólę inna rzecz

Czy ta funkcja działa na typowych mapach np. dd, dd2 , inferno ponieważ tam się kupuje bronie a np. na fy_pool_day nie? BO na fy_pool_day'u nie działa :P na dd2 też nie :PP

[ Dodano: 20-02-2009, 07:56 ]
Dołączona grafika

[ Dodano: 20-02-2009, 07:57 ]
Dołączona grafika

[ Dodano: 20-02-2009, 07:58 ]
Dołączona grafika
  • +
  • -
  • 0

#12 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 20.02.2009 07:59

Pluginy wpisuje się do plugins.ini w addons/amxmodx/configs a nie w addons/metamod ....
  • +
  • -
  • 0

#13 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 20.02.2009 08:26

aha thx :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych